Gå til innhold

Ble du full i helga?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei alle sammen...Hvor mange av dere ble fulle i helgen? Og hvor mange gjorde noe ee angret på i helgen :ler: ? Selv jobbet jeg og var en engel hele helgen... :ler:

Skrevet

Jeg ble ikke full i helgen. Kan ikke huske at jeg gjorde noe jeg angrer på heller. (med unntak av å ikke lese til eksamen på torsdag)

Gjest womit
Skrevet

I helgen ble jeg så drita som jeg ikke kan huske å ha vært siden ungdomskolen etter rabarbera-sats av rabarberavin for å si det sånn. Har ennå ikke kommet til meg sjæl :-? Kastet opp hele søndagen :-?

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg jobbet i helgen :-?

Men jeg har planer om å bli full om 2-3 helger, forhåpentligvis blir det "hæla i taket" 8)

Skrevet

Det var desverre stille og rolig her og i helgen, men satser på knall i helga da blir det jente fest :)

Skrevet

Niks, drikker ikke ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

nope,men tar det igjen denne helga :sjarmor:

Skrevet

Ble litt full ja...:sjenert:

Men angrer ikke på noe...Eller jo, at jeg tok av meg skoene fordi jeg fant ut at jeg var så sprek at jeg skulle jogge hjem fra byen. Ødela de nye stay-upsene mine.... :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, denne helga var stille og rolig. Fikk mer enn nok helga før :sjarmor: :oops: :hoho:kom på noe fryktlig dumt

Skrevet

Har ikke drukket siden før jeg ble gravid.

Men savner et glass rødvin....

Skrevet
Nei' date=' denne helga var stille og rolig. Fikk mer enn nok helga før :sjarmor: :oops: :hoho:kom på noe fryktlig dumt [/quote']

Drakk du helga før? Trodde jeg stjal vinen din jeg! ;)

Skrevet

Eg vart full i helga ja :sjarmor:

Gjorde etpar ting som ikkje tåler offentlighetens lys :ler:(Kodeord: sms og ansropsliste)

Tyyyypisk :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

:hoho: Ja, det var sant, ja. Hadde tilgang til andres vin, skjønner du...... :hoho:

Gjest Aloha
Skrevet

Var på vorspiel med venninner men kan med stolthet si at jeg ikke drakk meg full. Dro hjem i god form da de andre dro på byen. Har begynt å tenke mer og mer på dagen derpå den siste tiden - er greit å kunne få noe ut av søndag også! :kul:

Gjest gjest1
Skrevet

Nei, sist jeg så alkohol, rant det ut av munnen min og i en vask siden doen allerede var spy-okkupert så det blir en stund til jeg blir full.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...