Tiuren Skrevet 14. desember 2019 #1 Skrevet 14. desember 2019 Jeg snakket med en kamerat i går. Han ble skilt/singel for to års tid siden, og har benyttet den tiden til å "leve litt"... Forstod det som at han har hatt 2-3 faste ff på den tiden, og en plass mellom 5 og 10 kortere opplevelser (1-4 treff/ligg). Ifølge det han så er ikke folk så flinke til å bruke kondom som vi later som. I følge han så var det like ofte han som insisterte på det, og i omtrent halvparten av tilfellene så ble det droppet. Er dette vanlig? PS: Temaet er ikke om han er lur/dum/rundbrenner eller noe slikt.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #2 Skrevet 14. desember 2019 12 minutter siden, Tiuren skrev: Er dette vanlig? Ja dessverre. Håper han testet seg jevnlig Anonymkode: 17706...002 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #3 Skrevet 14. desember 2019 Det virker sånn, ja. Det er en av grunnene til at jeg forsøker å unngå å date kvinner med mange partnere utenom forhold. Man kan jo aldri vite slikt sikkert, men jeg forsøker å bruke radaren min så godt jeg kan. Anonymkode: ed7f8...04e
Tiuren Skrevet 14. desember 2019 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Ja dessverre. Håper han testet seg jevnlig Anonymkode: 17706...002 Jeg tror nok og at det kan være litt avstand mellom liv og lære. Men det er klart at det ikke er så enkelt å "tilstå" at man har gjort noe man vet er dumt. Men jeg kan vel tilstå at jeg og har feilet en gang eller to, så jeg skjønner greia.... Jeg sa og at han burde teste seg ofte.
Jævla fyllekalas ! Skrevet 14. desember 2019 #5 Skrevet 14. desember 2019 Jeg liker ikke å bruke kondom, kjører alltid uten!
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #6 Skrevet 14. desember 2019 Bruker alltid kondom. Gidder ikke få HIV og unge og anna faenskap bare p.ga sex. Anonymkode: c8513...c41 3
Gjest Warrior Skrevet 14. desember 2019 #7 Skrevet 14. desember 2019 Folk får gjøre som de vil. Vil de stikke kuken sin inn i alle å risikere å få barn med hvem som helst så vær så god. Deres problem. Sex er like godt med kondom. Så jeg skjønner ikke folk som ikke kjenner noe. Selvfølgelig ikke nødvendig å bruke kondom i et forhold.
Jævla fyllekalas ! Skrevet 14. desember 2019 #8 Skrevet 14. desember 2019 10 minutter siden, Warrior skrev: Folk får gjøre som de vil. Vil de stikke kuken sin inn i alle å risikere å få barn med hvem som helst så vær så god. Deres problem. Sex er like godt med kondom. Så jeg skjønner ikke folk som ikke kjenner noe. Selvfølgelig ikke nødvendig å bruke kondom i et forhold. Nei sex med kondom kan ikke på noen som helst måte sammenlignes med sex uten kondom. Kjenner absolutt ingen ting med kondom
artigmedsex Skrevet 14. desember 2019 #9 Skrevet 14. desember 2019 Har aldri brukt kondom, men så ligger jeg ikke med løse kvinnfolk heller. Alltid gått bra. Bortsett fra den ene gangen.
Jr.Garcon Skrevet 14. desember 2019 #10 Skrevet 14. desember 2019 (endret) 12 timer siden, Tiuren skrev: Jeg snakket med en kamerat i går. Han ble skilt/singel for to års tid siden, og har benyttet den tiden til å "leve litt"... Forstod det som at han har hatt 2-3 faste ff på den tiden, og en plass mellom 5 og 10 kortere opplevelser (1-4 treff/ligg). Ifølge det han så er ikke folk så flinke til å bruke kondom som vi later som. I følge han så var det like ofte han som insisterte på det, og i omtrent halvparten av tilfellene så ble det droppet. Er dette vanlig? PS: Temaet er ikke om han er lur/dum/rundbrenner eller noe slikt. Mitt inntrykk er at veldig mange damer (og ekstremt mange menn) ikke er nøye med kondom, men da får man jo plassert dama med en gang - turn off deluxe! En dame som har ubeskyttet sex uten at det er i en fast relasjon og etter begge har testet seg, er overhodet ikke en aktuell dame for meg. Hun får holde seg til de mennene som puler det som er uten kondom/ eller de som "magisk" ser at dama ikke har sykdommer og derfor ikke bruker kondom. Jeg syns det vitner om såpass lav intelligens at jeg mister rett og slett all respekt for personen. Sex med kondom er nærmest intetsigende og kanskje 5 % så bra som sex uten kondom, men det er fortsatt milevis å foretrekke fremfor HIV, gonore, herpes og all mulig dritt. Endret 14. desember 2019 av Jr.Garcon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå