AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #1 Del Skrevet 14. desember 2019 Vi har vært gift noen år, og er i småbarnsfasen. Det har blitt litt ensformig i senga. Vi er veldig vanilje, forresten. Har tenkt på at det kunne vært spennende å prøve et spill sammen, for å få et dytt i ryggen til å prøve nye stillinger, nye steder, nye teknikker osv. Rett og slett oppdage nye ting ved sex, og komme ut av sporet. Tenkte å kjøpe et spill, som en tilleggsgave i forbindelse med jul. Noen som har erfaring med disse, og kan anbefale? Noen som er bra, dårlige? Brettspill, terninger, kort? Takk for alle tips! Anonymkode: 54f09...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #2 Del Skrevet 14. desember 2019 Nei. Det ville jeg ikke kjøpt til partnern min i julegave. Det gir hint om at du ikke er fornøyd med han og forventning om sex + pinlig å åpne forran andre. Snakk med han i en naturlig setting om at du har hørt av noen på jobben at det var litt spennende med slike spill og hva han tror? Virker han positiv kan du foreslå at dere prøver. Fnyser han det bort, så forstår du at han ikke har lyst. Anonymkode: be556...045 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 14. desember 2019 #3 Del Skrevet 14. desember 2019 Jeg ville satt pris på en slik gave, og mine nærmeste vill sett på med med homoristisle og forståelsesfulle øyne på julaften. Vi lever på 2000-tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #4 Del Skrevet 14. desember 2019 Kjøp heller en bok. Søsteren min fikk denne https://bokelskere.no/bok/sex-365-en-stilling-for-hver-dag/47126/ Anonymkode: 27150...97e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #5 Del Skrevet 14. desember 2019 3 timer siden, Alterego666 skrev: Jeg ville satt pris på en slik gave, og mine nærmeste vill sett på med med homoristisle og forståelsesfulle øyne på julaften. Vi lever på 2000-tallet. Jeg tror nok ikke vi tar denne pakken under juletreet, med hele familien tilstede! 😅 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kjøp heller en bok. Søsteren min fikk denne https://bokelskere.no/bok/sex-365-en-stilling-for-hver-dag/47126/ Anonymkode: 27150...97e Det var ikke et dårlig tips! Anonymkode: 54f09...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå