AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #1 Skrevet 14. desember 2019 Jeg har en sønn som går siste året på videregående, og da er det naturlig at ungdommene snakker om hva de skal gjøre etter vgs. De fleste guttene og noen av jentene skal i militæret,noen skal studere,men veldig mange av jentene sier de skal bli influencere/bloggere der de skal blogge/vlogge om kropp&utseende,trening. Hva har skjedd med samfunnet vårt? Hvorfor er det så enormt fokus på utseende, spesielt hos en type jenter? Anonymkode: 17bb3...52e 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #2 Skrevet 14. desember 2019 Absolutt ingen jenter jeg kjenner skal bli influencer.. Veldig spesielt miljø du omgås om folk satser det. Anonymkode: a735e...7bb 7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #3 Skrevet 14. desember 2019 Om det bare hadde vært så enkelt å jobbe som influencer, så hadde nok hele Norge gjort det. La dem få drømme og gjøre hva de ønsker. Anonymkode: 559c4...e48
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #4 Skrevet 14. desember 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Absolutt ingen jenter jeg kjenner skal bli influencer.. Veldig spesielt miljø du omgås om folk satser det. Anonymkode: a735e...7bb De snakker og drømmer om det,og tror det er lettjente penger og mye spons pluss kjendisstatus. Jeg tror ikke det er et spesielt miljø, men er man veldig opptatt av utseende vil man bygge videre på det. Ts. Anonymkode: 17bb3...52e 1
visp Skrevet 14. desember 2019 #5 Skrevet 14. desember 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en sønn som går siste året på videregående, og da er det naturlig at ungdommene snakker om hva de skal gjøre etter vgs. De fleste guttene og noen av jentene skal i militæret,noen skal studere,men veldig mange av jentene sier de skal bli influencere/bloggere der de skal blogge/vlogge om kropp&utseende,trening. Hva har skjedd med samfunnet vårt? Hvorfor er det så enormt fokus på utseende, spesielt hos en type jenter? Anonymkode: 17bb3...52e Herregud, det er skremmende! Er det noe jeg aldri kommer til å forstå så er det hva et voksent menneske får ut av å bruke tid på å følge med på sånne patetiske ting, men ungdommen er jo sårbare og har det tilgjengelig og gjør oftest det de andre gjør, så det blir noe annet. Får håpe noen av de unge snur ryggen til dette fenomenet snart og Innser hvor absurd det er å bruke tid på sånt. De som legger ut sånne ting av seg selv er en art det ikke er noe håp for, så litt sent å snu det, men om ingen gidder å bruke tid på det så må de finne noe annet fornuftig å gjøre forhåpentligvis. 1
Gjeste mann Skrevet 17. desember 2019 #7 Skrevet 17. desember 2019 Influencere er en motegreie, om 20 år kommer man til å le av det ordet. 1
Djungelvrål Skrevet 17. desember 2019 #8 Skrevet 17. desember 2019 Det heter ikke influensere, det heter fortsatt rååsablåggere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå