Gå til innhold

Kule ting vi ønsker oss, men ikke nødvendigvis kommer til å få/ kjøpe/lage.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt håpløs når det kommer til å finne kule ting som jeg innbille meg at jeg har bruk for, men som jeg ikke kommer til å få tid til å bruke, eller som er totalt ulønnsomme og iblant også ganske så unødvendige. Jeg er sikker på at om jeg hadde vært millionær, så ville bruket her vært oversvømt med « smarte og nyttige ting» . 🛶🛸🔭🧪

Jeg kan sitte å dagdrømme om hvor fint det skulle ha vært å eid en del av disse og planlegge hva jeg skulle brukt dem til og innser selv at jeg er litt håpløs. Noen få av dem, er heldigvis såpass realistiske at jeg kan forsvare å kjøpe dem om jeg bestemmer meg for det :) 

Nå deler jeg først og så kan dere dele deres, etterpå. 

Jeg ønsker meg en slik, jeg ser for meg hvor mye jeg kunne ha brukt den. Dessverre koster den vel over 350 000 med redskapen jeg vil ha: 

..og så ønsker jeg meg en slik og det er jo mye mer sannsynlig, da jeg trenger noe konstruksjonsmaterialer og har skog..men så var det den tiden da.. 

Hva ønsker du deg? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og så kunne jeg tenkt meg å ha en flokk lamaer og drive med lamautleie til sauebønder i nærheten, som er plaget med rev som tar lammene på våren. 😅 https://www.nrk.no/video/167305

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...