AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #1 Skrevet 14. desember 2019 Jeg trenger tips til julegave for en jente på 18. Dette er en av de gavene som vi «må» gi, men hvor vi kjenner mottakeren for dårlig til at vi egentlig vet hva hun ønsker seg eller hva hun er mest interessert i. Hva gir man til en generell 18-åring nå for tiden? Kriterier: Må kunne kjøpes i fysisk butikk i Norge - for eksempel på et gjennomsnittlig kjøpesenter i en gjennomsnittlig norsk by. Må være en fysisk gave. Pris ca 200-300 kroner. Anonymkode: 6cfe1...aae
Gjest Flein Skrevet 14. desember 2019 #2 Skrevet 14. desember 2019 Ansiktsmasker, hudpleie, parfyme og lignende.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #3 Skrevet 14. desember 2019 Sminke eller liknende Anonymkode: 01b0b...ea6 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #4 Skrevet 14. desember 2019 En gummikuk! Anonymkode: 3d6aa...263
Suppetuppe Skrevet 14. desember 2019 #5 Skrevet 14. desember 2019 Hva med en gavepakke fra feks Rituals eller The body shop? Med body lotion, dusjsåpe, håndkrem osv? De pleier ha sånne gavepakker ferdig i butikken. Det er jo en perfekt gave som "alle" blir glade for? 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #6 Skrevet 14. desember 2019 Pakk inn en sjokoladeplate med litt penger teipet på, noe av det jeg blir mest glad for!! Hilsen jente 19 år:) Anonymkode: 87981...bf1 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #7 Skrevet 14. desember 2019 Ikke kosmetikk. Støtter forslaget over meg. Anonymkode: bc79c...469
Thyra Skrevet 14. desember 2019 #8 Skrevet 14. desember 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Sminke eller liknende Anonymkode: 01b0b...ea6 Sminke om man ikke vet hva hun bruker av farger og merker? 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #9 Skrevet 14. desember 2019 et enkelt smykke. Jeg har kjøpt rimelige smykker hos gullsmed til mine nieser. Det svenske merket Edblad som selges hos gullsmed har mange enkle, fine smykker i prisklassen 2-500, men også med litt bling. Eksempel: https://www.boozt.com/no/no/edblad/monaco-necklace-mini_15833755/15833754?path=65600&navId=65600&sNavId=67718&group=brandwall&position=1000000 Til en av dem kjøpte jeg hos en annen gullsmed et anheng som viste stjernetegnet hennes som stjernebilde. Kostet 2-300. Sånn som dette: https://frisenberg.no/butikk/smykker/halssmykker/ovrige-halssmykker/susanne-friis-bjorner-stjernebilde-steinbukken-solv-gullforgyldt-nb-kun-anhenget/ Anonymkode: e7345...1eb
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #10 Skrevet 14. desember 2019 Kjøp en liten gavepose som du fyller opp med en annsiktsmaske, et duftlys, et par kosesokker, en melkesjokoladeplate og evt. en 100- eller 200-lapp😊 Det hadde jeg blitt kjempeglad for! j18 Anonymkode: 4d3bd...8cb 5
sstinemor Skrevet 14. desember 2019 #11 Skrevet 14. desember 2019 Kjøp et gavekort😊 da får hun velge selv:) 1
Amberleaf Skrevet 15. desember 2019 #12 Skrevet 15. desember 2019 (endret) Jeg liker ikke få kremer og kroppspleieprodukter som flere her foreslår. Da må isåfall giver kjenne meg godt nok til å vite hvilke merker/ produkter jeg bruker. Hva med et skjerf, koster ofte 200-300kr. Endret 15. desember 2019 av Amberleaf 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #13 Skrevet 15. desember 2019 15 minutter siden, Amberleaf skrev: Jeg liker ikke få kremer og kroppspleieprodukter som flere her foreslår. Da må isåfall giver kjenne meg godt nok til å vite hvilke merker/ produkter jeg bruker. Hva med et skjerf, koster ofte 200-300kr. problemet med skjerf i den prisklassen er at det som regel er dårlig kvalitet. Jeg ville heller hatt en håndkrem av toppkvalitet til 300, enn et akrylskjerf til 300. Anonymkode: e7345...1eb 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #14 Skrevet 15. desember 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøp en liten gavepose som du fyller opp med en annsiktsmaske, et duftlys, et par kosesokker, en melkesjokoladeplate og evt. en 100- eller 200-lapp😊 Det hadde jeg blitt kjempeglad for! j18 Anonymkode: 4d3bd...8cb Støtter denne! Hilsen j22 med tante som kjøpte nattkjole i strl 164 til meg i fjor 🤨 Anonymkode: 969b0...ec2 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #15 Skrevet 15. desember 2019 Jeg er litt eldre enn 18 år, men tror jeg fortsatt liker mange av de samme tingene som ei på 18 🙂 Noen tips: - Sheetmasker (ansiktsmaske). Jeg elsker filorga sine (fåes blant annet på kicks) de koster rundt 100 kroner, men er en skikkelig hverdagsluksus en 18 åring kanskje ikke prioriterer å kjøpe selv. Perfekt før man skal legge seg på kvelden, før man skal på fest/bruke før sminke eller bare når man et trett og sliten og vil ha fuktighet til huden! - Pysj med julemotiv (om du vet størrelsen da selvsagt). Cubus har mange søte julepysjer, de som er hele er spesielt populære! gjerne med et par kosesokker til! Jeg har bodd i mine hele desember! - Dusjsåper osv fra feks rituals og the body shop (forbruksvare, tror ikke man kan slå feil her). Hadde vært mer forsiktig med å kjøpe parfyme, hud og hårprodukter, da mange har en spesiell preferanse her! - Duftlys!! Selv elsker jeg duftlysene fra skandinavisk! Selv om hun kanskje fortsatt bor hjemme er det deilig med et duftlys på rommet/tv-stua - En maskara fra et dyrere merke (feks. Lancome, dior, urban decay..) En svart maskara tror jeg ikke man slå feil med, med mindre hun ikke bruker sminke da. - Origins drink up intense overnight mask. (Kjøpes på kicks hvertfall). En ansiktsmaske som gir masse fukt som skal virke om natten. Veldig populær blant yngre jenter som følger litt med på YouTube iallefall. - Morgenkåpe, kosesokker, godteri, julepynt (gjerne litt "kul" fra feks dbk), kjøkkenutstyr (greit å ha når hun evt. skal flytte hjemmefra), flakslodd, ørepropper, hårstrikker, gode myke pledd, sengtøy (princess har et kjempesøtt med julemotiv nå).. :) Anonymkode: 1573b...4fd 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #16 Skrevet 15. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er litt eldre enn 18 år, men tror jeg fortsatt liker mange av de samme tingene som ei på 18 🙂 Noen tips: - Sheetmasker (ansiktsmaske). Jeg elsker filorga sine (fåes blant annet på kicks) de koster rundt 100 kroner, men er en skikkelig hverdagsluksus en 18 åring kanskje ikke prioriterer å kjøpe selv. Perfekt før man skal legge seg på kvelden, før man skal på fest/bruke før sminke eller bare når man et trett og sliten og vil ha fuktighet til huden! - Pysj med julemotiv (om du vet størrelsen da selvsagt). Cubus har mange søte julepysjer, de som er hele er spesielt populære! gjerne med et par kosesokker til! Jeg har bodd i mine hele desember! - Dusjsåper osv fra feks rituals og the body shop (forbruksvare, tror ikke man kan slå feil her). Hadde vært mer forsiktig med å kjøpe parfyme, hud og hårprodukter, da mange har en spesiell preferanse her! - Duftlys!! Selv elsker jeg duftlysene fra skandinavisk! Selv om hun kanskje fortsatt bor hjemme er det deilig med et duftlys på rommet/tv-stua - En maskara fra et dyrere merke (feks. Lancome, dior, urban decay..) En svart maskara tror jeg ikke man slå feil med, med mindre hun ikke bruker sminke da. - Origins drink up intense overnight mask. (Kjøpes på kicks hvertfall). En ansiktsmaske som gir masse fukt som skal virke om natten. Veldig populær blant yngre jenter som følger litt med på YouTube iallefall. - Morgenkåpe, kosesokker, godteri, julepynt (gjerne litt "kul" fra feks dbk), kjøkkenutstyr (greit å ha når hun evt. skal flytte hjemmefra), flakslodd, ørepropper, hårstrikker, gode myke pledd, sengtøy (princess har et kjempesøtt med julemotiv nå).. Anonymkode: 1573b...4fd Mente selvfølgelig å skrive dbkd. Masse fin og rimelig julepynt. Anonymkode: 1573b...4fd
CabinCruiser Skrevet 15. desember 2019 #17 Skrevet 15. desember 2019 Noen som vet om man får kjøpt mariustøfler i butikk eller om det må strikkes spesielt? Sistnevnte har jeg ikke tid til og førstnevnte vil jeg evt ha tips ti hvilke butikker
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #18 Skrevet 15. desember 2019 Jeg var selv en av de 18-åringene som ikke likte sminke, og enda nå, 10 år senere hadde jeg ikke blitt glad for sminke i julegave, det hadde jeg endt opp meg å gitt til min søster i etterkant. Men det sagt, jeg elsker å få slike gavepakker med såpe/perfume/håndkrem/lotion ol. For det er noe skal vi si mer nyttig enn sminke jeg aldri bruker, for såpe det trenger alle. Jeg er stor fan av Rituals, og du får veldig fine gavepakker der til prisen du ser etter Anonymkode: 20df0...437
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #19 Skrevet 15. desember 2019 TS her: Tusen takk for flere gode tips. Hun liker å sminke seg, og har vært trofast bruker av svart mascara i flere år, så enten blir det en gavepakke med mascara, eller muligens en av gaveeskene fra Rituals. Anonymkode: 6cfe1...aae 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #20 Skrevet 15. desember 2019 4 hours ago, CabinCruiser said: Noen som vet om man får kjøpt mariustøfler i butikk eller om det må strikkes spesielt? Sistnevnte har jeg ikke tid til og førstnevnte vil jeg evt ha tips ti hvilke butikker Du får kjøpt mariustøfler som ikke er strikket, en slags dynetøfler. De har det på Proncessbl.a. Ellers kan du vel lete etter strikka tøfler på nettsider der folk selger hjemmelaget, f.eks Epla, kanskje du finner der. Anonymkode: fe56f...92c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå