AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #1 Skrevet 13. desember 2019 Noen som er enig i at det er mange sylfrekke folk her? Anonymkode: b63b6...7e0 8
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #5 Skrevet 13. desember 2019 Jeg synes folk er sylfrekke når de får noen annens situasjon til å høres ut som det var dem som var idioter når realiteten etter all sannsynlighet tilsier at det er mer nyansert enn som så. - TS Anonymkode: b63b6...7e0 7
abc123detvardet Skrevet 13. desember 2019 #6 Skrevet 13. desember 2019 Noen, akkurat som de aller fleste steder på nett. 2
Silva Pluvialis Skrevet 13. desember 2019 #7 Skrevet 13. desember 2019 Ja. Det er mange ganger jeg reagerer på det folk skriver, rapporterer ikke sjeldent heller. 1
HalldirV2 Skrevet 13. desember 2019 #8 Skrevet 13. desember 2019 1 minutt siden, Gorilla skrev: Ja. Det er mange ganger jeg reagerer på det folk skriver, rapporterer ikke sjeldent heller. Vi har vel alle våre dårlige dager.
Gjest Lasox Skrevet 13. desember 2019 #9 Skrevet 13. desember 2019 (endret) Har ikke opplevd noen frekkheter så langt, men har ikke vært her lenge. Noen kvalme mennesker og ikke minst rett og slett dumme mennesker, men ikke noe utenom det så nei. Men, selvfølgelig vil det være noen frekkheter her og der på KG. Mange tråder og innlegg som er basert på anonymitet som gjør at terskelen øker for sine spydighet og frekkhet. Endret 13. desember 2019 av Lasox
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #10 Skrevet 13. desember 2019 Men hvorfor er det iblant sånn at det kan være så mange frekke folk der ute at TS eller den som poster et innlegg som får mye hets blir sett på som idioten? Når det i bunn og grunn er alle som deltar i denne mobben som burde vært sett på som idioter? Hvorfor skjønner ikke folk at vedkommende er i en meget nyansert situasjon hvor han/hun har handlet ut fra egne forutsetninger? Anonymkode: b63b6...7e0 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #12 Skrevet 13. desember 2019 1 minutt siden, Lasox said: Har ikke opplevd noen frekkheter så langt, men har ikke vært her lenge. Noen kvalme mennesker, men ikke noe utenom det så nei. 4 år er da en stund. Jeg ser en del frekke innlegg, men prøver til en viss grad å overse dem. Er ikke så veldig aktiv da. Anonymkode: d9e02...5d3
Gjest Lasox Skrevet 13. desember 2019 #13 Skrevet 13. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 4 år er da en stund. Jeg ser en del frekke innlegg, men prøver til en viss grad å overse dem. Er ikke så veldig aktiv da. Anonymkode: d9e02...5d3 Først de siste dagene jeg har startet å bli aktiv på nettsiden ettersom den har flere interessante diskusjoner og tråder. Hadde ikke vært aktiv på fire år.
Silva Pluvialis Skrevet 13. desember 2019 #14 Skrevet 13. desember 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor er det iblant sånn at det kan være så mange frekke folk der ute at TS eller den som poster et innlegg som får mye hets blir sett på som idioten? Når det i bunn og grunn er alle som deltar i denne mobben som burde vært sett på som idioter? Hvorfor skjønner ikke folk at vedkommende er i en meget nyansert situasjon hvor han/hun har handlet ut fra egne forutsetninger? Anonymkode: b63b6...7e0 Jeg vet ikke. I innlegg hvor det presenteres en konflikt/uoverensstemmelse mellom noen, får alltid TS skylden - og det ene personangrepet følges etter det andre. Jeg har lært konflikter ofte ikke er lurt å legge ut her for man blir alltid beskyldt for det ene og det andre. 2
HalldirV2 Skrevet 13. desember 2019 #15 Skrevet 13. desember 2019 Akkurat nå, Gorilla skrev: Jeg vet ikke. I innlegg hvor det presenteres en konflikt/uoverensstemmelse mellom noen, får alltid TS skylden - og det ene personangrepet følges etter det andre. Jeg har lært konflikter ofte ikke er lurt å legge ut her for man blir alltid beskyldt for det ene og det andre. Bryr du deg, virkelig?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #17 Skrevet 13. desember 2019 Føler du bør komme med noen eksempler? Tenker noen frekke innlegg er på sin plass, når TS ikke tar til seg tilbakemelding i det hele tatt, eller sånn som den personen som har opprettet førti tråder om høyde de siste dagene. Nok er nok, liksom. Anonymkode: 80529...afc
Silva Pluvialis Skrevet 13. desember 2019 #18 Skrevet 13. desember 2019 Akkurat nå, HalldirV2 skrev: Bryr du deg, virkelig? Om hva?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #19 Skrevet 14. desember 2019 Syns det er mye mistenkligheter, vantro og overdrivelser imot den som er ts. Mitt siste eksempel er da jeg lagde tråd her om dagen om en dårlig opplevelse hos tannlegen der jeg skrev at jeg utrykkte smerte og begynte å gråte og tannlegen var frekk. Da var det selvfølgelig en som mente at jeg hadde " klikket i vinkel" og at tannlegen helt sikkert ikke var vandt med så uttagerende pasienter. 🙄 det finnes sånt i omtrent alle tråder syns jeg. Anonymkode: 54659...62e 5
HalldirV2 Skrevet 14. desember 2019 #20 Skrevet 14. desember 2019 Akkurat nå, Gorilla skrev: Om hva? "Jeg har lært konflikter ofte ikke er lurt å legge ut her for man blir alltid beskyldt for det ene og det andre." 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå