Gå til innhold

Kunne du hatt sex med en født i 2003?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med andre ord, kunne du hatt sex med en 16-åring? Jeg er selv 20 og tenker det ikke hadde vært noe stort problem.

Anonymkode: 21583...be9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, i så fall hadde hun revnet.

Anonymkode: e419a...cb2

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med andre ord, kunne du hatt sex med en 16-åring? Jeg er selv 20 og tenker det ikke hadde vært noe stort problem.

Anonymkode: 21583...be9

Nei! Altså, jeg kunne, men jeg har ikke lyst. 

Skrevet

Nei. Det er på topplisten over ting jeg virkelig ikke har lyst til. 

Skrevet

Nei. 

23 års forskjell blir for mye . Kvinne

Anonymkode: 70967...f6d

• Liker 1
Skrevet

Når voksne har sex med barn så lurer jeg alltid på hvorfor de må gå så ungt. Hvorfor vil ikke jevnaldrende ha dem mon tro? Når jeg vokste opp var det vanskeligstilte unge menn eller sosialt avvikende som gjorde slikt. Og ja, 16 åringer er fortsatt barn. 

Anonymkode: 23c9b...6dd

• Liker 5
Skrevet

NEI! Jeg har et BARN født i 2003!

• Liker 6
Skrevet

Neei, det blir helt feil. En 16-åring er et barn.

• Liker 1
Skrevet

Du er 20 år og kunne hatt sex med en 16 åring? Man vokser ekstremt mye emosjonelt bare fra 16-18 og 18-20 så hvis du hadde klart å hatt sex med en 16 åring som en relativt ganske voksen person undrer jeg over hvor du ligger an mentalt? 

Anonymkode: a6343...89f

• Liker 2
Skrevet

Dersom jeg selv var født i 2000-2003: Ja. Men siden jeg er født i 1988: Fullstendig utelukket. Alder har alt å si her.

Anonymkode: 31c00...0c4

• Liker 4
Skrevet

Synes de født i '95 er på kanten ung. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, er født i 2002.

Anonymkode: dd07e...efd

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, i så fall hadde hun revnet.

Anonymkode: e419a...cb2

Why? 

Skrevet

Nei! Jeg er mer enn dobbelt så gammel

Anonymkode: 836c0...4b0

Skrevet

Lite fristende med barn som har akkurat fullført ungdomsskolen og ikke er myndig. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, er født i 2002.

Anonymkode: dd07e...efd

Same 

Anonymkode: 02b64...817

Skrevet

Nei. 1991 modell her. 12 år spriker for mye. Ble invitert på trekant med to jenter som var rundt omkring 21 år på forrige nyttårskvelden, men det ble utelukket fordi den ene så, så mye yngre ut og da skjønte jeg at venninnen hennes også var altfor ung for meg. Da forsvant fristelsen. Heldigvis. Den andre jenta derimot så mye eldre ut. Så det er åpenbart vanskelig å tallfeste yngre jenter da noen ser så godt voksne ut for alderen.

Kjente dem heller ikke noe utenom festen. Begge to var attraktive, men forsatt uaktuelt å ha sex med så unge jenter. Hadde ikke hun som så, så ung ut kommet så kunne det fort ha endt i sengs med hun så eldre ut, men godt at det ikke skjedde. :)

For mye drama, emosjonelle og kan ikke diskutere noenting som oftest uten at det blir krangel ut av det.

Til deg TS så anbefaler jeg deg til å IKKE utvikle noe vennskapelig forhold med henne eller noe sånt. For åpenbart at det kan gi deg større fristelser til å kunne bli sammen med henne og ha sex med henne, men det bør gi noen røde lamper hos deg noe som tydeligvis gjør siden du spør oss om dette her? Fire år forskjell mellom 20 og 16 år gamle er ganske så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...