Gjest uerfaren Skrevet 30. mai 2005 #1 Skrevet 30. mai 2005 har hørt at man bare kan pakke sakene sine og stelle seg på gardermoen og vente ogdermed få en billig tur... høres litt gøy ut og har man tid og penger så er det jo en god mulighet.. men hvordan fungerer det? er det da folk som ikke dukker opp? er det spesifiserte reiser?
Olifant Skrevet 30. mai 2005 #2 Skrevet 30. mai 2005 Dette gjorde vi ofte når jeg var liten (mimre, mimre). Jeg og pappa pakket koffertene og satt på Gardermoen og ventet. Noen ganger i tre dager, andre ganger i to timer. Når vi reiste var det enten folk som ikke dukket opp eller som folk avbestilte i siste liten pga sykdom etc og det var alltid skikkelige hotell og bra opplegg. Den gang tok vi bare kontakt med de forskjellige reisebyråene når vi ankom flyplassen (det var da det bare var charter fra Gardermoen, på den gamle flyplassen) og satt oss til åvente, så ropte de oss opp når det dukket opp noe. Dette er jo rundt 15 år siden så om det fungerer på samme måte i dag aner jeg ikke.
Gjest Reisekonsulenten Skrevet 31. mai 2005 #3 Skrevet 31. mai 2005 har hørt at man bare kan pakke sakene sine og stelle seg på gardermoen og vente ogdermed få en billig tur... høres litt gøy ut og har man tid og penger så er det jo en god mulighet.. men hvordan fungerer det? er det da folk som ikke dukker opp? er det spesifiserte reiser? Med det været vi har hatt, og har, så er det ikke mange "påhopp-turer". Knapt noen i det heletatt. Man kan like gjerne være hjemme, være reiseklar, og ringe reiseoperatørene et par ganger om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå