Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvem som kan hevde seg som opprinnelige KGere her inne. Jeg er egentlig gammel og gjenoppstått etter en lengre pause, og kjenner igjen flere av dere fra mange år tilbake- Hvem er "eldst"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i alle fall ganske "opprinnelig", Gry var læreren min før hun begynte med Kvinneguiden på heltid, så jeg fulgte med fra hun staket ut ny karriere.

Skrevet

Jeg har vært her lenge.... Siden 2000 tror jeg. Kan det stemme? Når startet egentlig forumet?

Husker iallefall det helt "gamle"kg forumet.

Har byttet nick en gang da...

Har ikke skrevet så mye, men lese det gjør jeg :ler:

Skrevet

Jeg var også med på gamle KG, iallefall i 2000. Da hadde jeg permisjon, og spurte mye babyspørsmål....

Skrevet

har ikke vært med lengst, men synes jeg har vært med lenge jeg. Har brukt Arwen hele tiden :)

Skrevet

Har vært her i evigheter (hvor lenge husker jeg ikke - men det begynner å bli en del år - og jeg fulgte med over fra det gamle forumet)..

Byttet riktignok nick en gang på det gamle forumet - men det er leeenge siden.

Skrevet

Jeg har vært her kjempelenge, ca fra 2000? :roll:

Skulle være forlover og trengte tips til tale/sang og fikk mange gode innspill! Jeg brukte nicket Væren - som selvfølgelig er stjernetegnet mitt - og har vært Væren ever since! :wink:

Skrevet

Jeg har også blitt med fra det gamle forumet - fant vel KG i 2000. Først bare som leser, så som gjest og deretter bare som Trille.

KG ruler!

Hilsen Trille

Skrevet
Jeg har vært her kjempelenge, ca fra 2000?  :roll:  

Skulle være forlover og trengte tips til tale/sang og fikk mange gode innspill! Jeg brukte nicket Væren - som selvfølgelig er stjernetegnet mitt - og har vært Væren ever since!  :wink:

Huske veldig godt deg! Når jeg ser et innlegg fra Væren så tenker jeg alltid at det er et godt "mammaråd" eller en klok betraktning. *stoler på Væren*

Skrevet

Da er jeg "ny"- begynte her i 2001 :veldigsur:

Gjest lilletroll
Skrevet

Husker ikke når jeg begynte, men var med lenge på det "gamle forumet" også. Har vært lilletroll hele veien, men har ikke vært like aktiv hele tiden.

Gjest gjest1
Skrevet

Da milla hette milla quamaåagdsrg noe slikt, og det var i jula engang, jeg var øyenbryn camilla først ;p ikke spør hvorfor, det er jo år siden!

Gjest Chica
Skrevet

Jeg kom hit 10 år før jeg ble født :wink:

Nei - er litt usikker jeg, men tror det var i 2000/2001 en gang, var iallfall det gamle forumet ennå...

Skrevet

hmm... tror jeg kom en gang iløpet av 2000 jeg og, har vel vært her ihvertfall over fire år, mellom fire og fem tror jeg.

Væren, husker du Kris? bøssebæreren din? :ler:

eller var han en annens bøssebærer? :o hmm...

morsomt å se gammelforumet igjen da! :)

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg har også vært her veldig lenge, men aner ikke når jeg først ramlet innom... Jeg kan i hvert fall huske det gamle forumet, så jeg dukket vel opp litt før det nye kom. Må i hvert fall være fire år...? Het for øvrig kitchenwitch i begynnelsen, men nå har jeg vært Virvel en god stund. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Oj, er det så mange som har vært her så lenge altså :o

Jeg er ikke så gammel i gamet. Havnet her ved en tilfeldighet, og fant raskt ut at dette var et godt sted å lufte tanker, og ikke minst et sted som bringer mange nye. Flott forum dette her - selv om jeg ikke er her så ofte for tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...