Gå til innhold

Når man er inne på samtale hos bv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de flinke til å lese folk da? 

Vet de har god erfaring med å lese og snakke med barn, men gjelder dette voksne og? 

Og hvis personen har en personlighets forstyrrelse. Kan de da ta vurdering av dette? 

Barnas mor har ikke helt kontakt med virkeligheten og jeg som har levd med henne mistenker at det ligger noe psykisk bak da jeg ikke kan forstå at ett friskt menneske er i stand til å psyke ut egne barn. 

Jeg vet også hun gikk mye til psykolog som liten og bodde mye borte hos annen familie så vet ikke om dette kan ha sammenheng med at hun i dag er litt uttilregnelig. 

At ting hun gjør han en forklaring. 

Anonymkode: 35c02...a12

Skrevet

Ja, det gjelder voksne også, men manipulerende mennesker kan lure oss alle, og ved personlighetsforstyrrelser innen «psykopati/narsissisme så blir enhver lurt; bvt, psykologer og psykiatere, advokater, domstol osv.

Om vedkommende du sikter til har slike trekk, er vel uvisst, da..

Anonymkode: 65cfb...f3e

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det gjelder voksne også, men manipulerende mennesker kan lure oss alle, og ved personlighetsforstyrrelser innen «psykopati/narsissisme så blir enhver lurt; bvt, psykologer og psykiatere, advokater, domstol osv.

Om vedkommende du sikter til har slike trekk, er vel uvisst, da..

Hun er en løgner og klarer sjeldent å holde på historien. Jeg kjenner jo henne så avslører lett, mannen i gata tenker nok ikke over det hun sier, men håper bv fostår at her skurrer det. 

De er allerede irritert på at hun grunnløst har holdt tilbake samvær og skal derfor inn på samtale. 

Grunnen jeg vet til nå er ikke god nok som jeg også har fortalt dem, og jeg mener at noen burde gått inn i dybden for å finne ut hva problemet virkelig er for å gå rundt å knekke mennesker. 

Både hennes og min familie har hatt nok med henne oppi gjennom årene og barna lider under hennes kontroll. 

Hun ser ikke dette selv. 

Skrevet

Her var de ikke flink til å lese folk! Barnefaren fikk flere bekymringsmeldinger på seg blant annet fra barnehagen. Jeg var med på alle samvær i tre år fordi det ikke var forsvarlig å la barnet være alene med far. For før jeg begynte å være med så sa barnet ting som "jeg vil ikke være alene hos pappa,for jeg blir redd når pappa blir så sint". Å hver gang etter en helg hos faren så hylskreik sønnen min hysterisk etter mamma hver natt i mange dager etter samvær. Så jeg begynte altså å være på alle samvær å sånn var det i 3 år. Men etter bv var på hjemmebesøk hos far så hadde de fått så godt inntrykk av han, at de sa at barnet skal være annenhver helg hos far alene. Helt idiotisk avgjørelse å mange som ble veldig bekymret av å høre den avgjørelsen til bv!

Anonymkode: 78652...61f

• Liker 4
Skrevet

Barnevernsansatte har ingen ekspertise på å lese mennesker, så de er vel like flinke som f.eks butikkansatte eller frisører. 

Anonymkode: 04136...f56

• Liker 8
Skrevet

Uff! Trodde de hadde utdannelse i litt psykologi elrns... De skal jo hindre å ikke bli lurt for barnas beste 

Skrevet (endret)

BV ansatte har ingen kvalitetsiktrete og moderne vitenskapelige opptreninger i å "lese folk". Kari Killen som er regnet som nestoren innenfor barnevern i Norge, har endel beskrivelser på hvordan en skal fortolke og oppføre seg for å finne ut av "virkeligheten", dette er stort sett på nivå med reispikka vrøvel. Kvelo har i mer moderne tid foreslått en slags "algorittme" for å beregne når en bør gå inn med omsorgovertagelse. Han er ikke i samsvar med internasjonale forskningsresultater og kjennskap til barns beste og har også fått endel nasjonal kritikk siste året.

Etter samtaler hos BV, skal det skrives et møterefferat. Denne har du rett på å få se og du har også rett til å uttale deg om din versjon. Sender du dette skriftlig, ber du om at det legges ved møterefferatet. BV kan innente epikriser fra psykisk helsevern, men de trekkene du beskriver hos mor, tilsier at hun sansyneligvis ikke refleksivt finner seg selv problematisk.

Jeg har ikke peiling på hva som er fornuftig å gjøre i den situasjoen du, familien og barna er i. Som partner eller tidligere partner forventes det ikke at du skal "avsløre" henne.

Endret av Sparkling_Pink
et møterefferat, heter det. Galt kjønn var skrevet.
  • Liker 2
Skrevet

Du bør ikke bruke navn på diagnose, men heller "ta" henne på løgner og svada. Sier hun noe, så be henne spesifisere hva hun mener, vær forberedt med bevis om det skulle være noe. Fokuser på barnas beste HELE TIDEN! Hun vil sikkert ubevisst fokusere på å sverte deg og skryte seg selv opp. Ikke reagert med følelser. Sier hun at hun ønsker et bedre samarbeid, så si at du setter pris på det, og spør hva konkret hun tenker på. Problemet er at manipulerende mennesker lett lurer folk. Håper de er så oppdaterte at de gjennomskuer slike folk, nå når det har blitt mer fokus på slike mennesker!

Anonymkode: 01280...1c4

• Liker 4
Skrevet
3 timer siden, Sparkling_Pink skrev:

BV ansatte har ingen kvalitetsiktrete og moderne vitenskapelige opptreninger i å "lese folk". Kari Killen som er regnet som nestoren innenfor barnevern i Norge, har endel beskrivelser på hvordan en skal fortolke og oppføre seg for å finne ut av "virkeligheten", dette er stort sett på nivå med reispikka vrøvel. Kvelo har i mer moderne tid foreslått en slags "algorittme" for å beregne når en bør gå inn med omsorgovertagelse. Han er ikke i samsvar med internasjonale forskningsresultater og kjennskap til barns beste og har også fått endel nasjonal kritikk siste året.

Etter samtaler hos BV, skal det skrives et møterefferat. Denne har du rett på å få se og du har også rett til å uttale deg om din versjon. Sender du dette skriftlig, ber du om at det legges ved møterefferatet. BV kan innente epikriser fra psykisk helsevern, men de trekkene du beskriver hos mor, tilsier at hun sansyneligvis ikke refleksivt finner seg selv problematisk.

Jeg har ikke peiling på hva som er fornuftig å gjøre i den situasjoen du, familien og barna er i. Som partner eller tidligere partner forventes det ikke at du skal "avsløre" henne.

Jeg har ingen planer om å si hva jeg synes. Annet enn hva som har blitt sagt eller gjort. Konklusjonen står de for. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du bør ikke bruke navn på diagnose, men heller "ta" henne på løgner og svada. Sier hun noe, så be henne spesifisere hva hun mener, vær forberedt med bevis om det skulle være noe. Fokuser på barnas beste HELE TIDEN! Hun vil sikkert ubevisst fokusere på å sverte deg og skryte seg selv opp. Ikke reagert med følelser. Sier hun at hun ønsker et bedre samarbeid, så si at du setter pris på det, og spør hva konkret hun tenker på. Problemet er at manipulerende mennesker lett lurer folk. Håper de er så oppdaterte at de gjennomskuer slike folk, nå når det har blitt mer fokus på slike mennesker!

Ja, jeg føler meg veldig forberedt. Er menneskene som skal hjelpe jeg er usikker på for jeg frykter at ting skal gå i dass. Hun har vært så i grenseland tidligere, men endelig har skolen reagert også. Å involvere BV er ikke noe jeg tar enkelt på og føler at når de skal bli innlandet så skal det virkelig være noe, og nå endelig, tråkket mor hakket for langt og jeg føler meg sikker på at dette er tidspunktet hun har gravd sin grav for dypt og BV bør komme inn i bildet.

Er bare bekymret for at hun klarer seg for godt til at de gjennomskuer hvor omfattet situasjonen er. 

Jeg stevnet henne tidligere, men da var de kun opptatt av at jeg skulle få vanlig samvær. Noe hun har nektet tidligere. Så når advokaten hennes hadde presset henne til å gå med på dette så anbefalte sakkyndig meg å inngå forlik i håp om at ting ble bedre.... 

Det gjorde det ikke. Så samme sakkyndig har anbefalt meg å ta kontakt med advokat igjen for å sette opp spørsmålet om endring av bosted. 

BV sa til meg at det var bra jeg hadde startet den prosessen, men da har kun en annen saksbehandler i BV snakket med mor i telefon før de fikk inn bekymringsmelding av en annen part. Så håper hun syntes saken til mor skurret veldig siden min saksbehandler hadde fått en oppdatering fra personen mor hadde snakket med. 

Saksbehandleren lurte veldig på hva mor holdt på med her så det skulle han komme til bunns i for de fant ingen grunn til at barna var borte fra meg. 

Skolen reagerte også på at mor hadde kommet å gitt beskjed at jeg ikke fikk se barna og de kunne ikke levere dem til meg. 

Parten som meldte skrev til BV før samværene startet å bli sabotere at det som skjedde i forkant kun var ett spill for å ta meg ect. 

Og det viste seg å stemme veldig godt. 

Skrevet

Er du barnets far? I så fall høres dette ut som en klassisk foreldrekonflikt.

Hvis det er konflikt rundt samværsordningen, så er ikke det regulert av Lov om barneverntjenester men barneloven.

Forøvrig sies det mye sprøyt her om barneverntjenesten. Du og mor, samt barnet kan si så mye dere vil, men det er de barnevernfaglige vurderingene som vil være styrende. F.eks kan du og mor kritisere hverandre opp og ned i mente med detaljrike beskrivelser av hvor fæl den andre er. Det er nada interessant. Er man så bekymra for omsorgen i det andre hjemmet som det uttrykkes, er det ditt ansvar å ta grep via familievernkontor og evt rettslig. Deres evner til å ta ansvar vil bli vurdert og blant annet evne til å minimere konflikt og skjerme barnet, samt ivareta det emosjonelt. Shitkasting er i deres disfavør

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du barnets far? I så fall høres dette ut som en klassisk foreldrekonflikt.

Hvis det er konflikt rundt samværsordningen, så er ikke det regulert av Lov om barneverntjenester men barneloven.

Forøvrig sies det mye sprøyt her om barneverntjenesten. Du og mor, samt barnet kan si så mye dere vil, men det er de barnevernfaglige vurderingene som vil være styrende. F.eks kan du og mor kritisere hverandre opp og ned i mente med detaljrike beskrivelser av hvor fæl den andre er. Det er nada interessant. Er man så bekymra for omsorgen i det andre hjemmet som det uttrykkes, er det ditt ansvar å ta grep via familievernkontor og evt rettslig. Deres evner til å ta ansvar vil bli vurdert og blant annet evne til å minimere konflikt og skjerme barnet, samt ivareta det emosjonelt. Shitkasting er i deres disfavør

Jeg har innkalt til fvk flere ganger. Mor møtte aldri opp. For 2 år siden stevnet jeg henne etter jeg igjen satt der alene.

Advokater, sakkyndig og dommer var kun opptatt av å få en vanlig samværsavtale på bordet. De gikk ikke inn i dybden hvor mye barna blir psyket ut av at demmes mor ikke godtar demmes forhold til meg og min familie og skaper belastninger og stress som barna går med. F. Eks Møter barna min familie sammen med mor så tørr i barna å se på sin onkel en gang. Møter barna meg sammen med sin mor får de beskjed om å ikke snakke til meg. 

Det er mye barna opplever og blir innblandet i fordi mor ikke ser hva hun holder på med. Jeg kan ikke styre det mor holder på med hjemme hos seg, men jeg kan sørge for at hos meg skal vi ha det bra og snakke positivt og oppmuntre. 

Jeg tenker at hvis BV ser problematikken så vil dette bygge opp saken for at barna skal få det best mulig, sammen med sakkyndig som har sagt hun kan vitne når jeg tar ut ny stevning neste år. 

Jeg driver ikke med kasting av drit og mor kunne ikke legge frem noe slikt i forrige sak. Jeg har flere år med utsagn og dritt fordi jeg visste at dette kom ikke til å ta slutt. Noen uttdrag ble brukt i forrige runde for å belyse mor sine meninger som hun har yttret til meg og hvilke utfordringer vi har hatt, men som sagt har de mest opptatt av at jeg skulle få vanlig samvær på papiret og så inngå forlik i håp om at ting skulle roe seg. 

Sakkyndig sa til meg at hvis ikke ting ble bedre så måtte jeg stevne på ny. 

Så da BV fikk bekymringmelding så tok jeg kontakt med henne og hun har rådført meg hvordan jeg skal forholde meg til situasjonen og når mor ikke har gitt seg så sa hun at jeg nå burde kontakte advokat og stevne på nytt ang. Bosted. 

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Møter barna min familie sammen med mor så tørr i barna å se på sin onkel en gang. Møter barna meg sammen med sin mor får de beskjed om å ikke snakke til meg. 

Fy f@#&!! Dette er overhodet ikke bra for barna 🤯🤬😡

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy f@#&!! Dette er overhodet ikke bra for barna 🤯🤬😡

Det er mye de blir utsatt for. Før hentet hun de mange ganger i bhg 5 min før jeg sluttet på jobb for at jeg måtte komme til henne å hente når de skulle være hos meg. Da kunne hun holde barna å si, se de vil ikke til deg. Og masse annet. Henting tok opp til 20 min for å få de i bilen. Hentet jeg i bhg var det ingen problem. Hun kunne også hente barna i bhg etter jeg hadde levert de, så levere de tilbake før jeg var ferdig på jobb. Da hadde de hatt kosedag eller at hun hadde ærend barna måtte være med på som kjøping av klær, frisør ect. 

Da jeg tok det opp så svarte hun at som mor hadde hun fult rett til å gjøre dette. Og legetimer, helsestasjon ect. Var perfekt dag å ha time på når de var hos meg for da kunne hun i hvertfall hente di i bhg og så levere de tilbake. Og jeg merket det med en gang på barna at dette var tilfelle når det skjedde når jeg først fant ut at hun faktisk gjorde dette. 

Om hun ikke hentet de ut kunne hun gå innom å legge innpakket gaver som de måtte få åpne hos meg for å så ta med seg tilbake til henne eller lørdagsgodt ect. 

Det har vært så mye ilp av årene. Det er alltid noe. Og enkelte ting skjer oftere enn andre, og det var veldig deilig når hun kom seg i jobb etter å ha vært hjemmeværende i over 3 år etter bruddet. 

Etter forrige stevning sluttet meldinger uten filter å komme, siden hun vet jeg tar vare på de. Nå når det skjer så er det "kamuflert" og støy hvor hun prøver å fremstå som fornuftig og taler barnas beste. 

Masse sludder sammen med noen få beskjeder som hun ikke kan la være å gi som bursdager de er invitert i eller arrangementer som er i min helg. Da må hun. Det hun ikke må, det gir hun ikke. 

Når de var små så var det verre. Da kunne ikke de snakke for seg og da hadde medisiner og sykdommer jeg ikke ante om, men fant ut fordi barna hadde det vondt eller at det kom frem senere at de hadde fått kur for å tilfredsstille seg selv med å la meg vite at hun hadde latt være å si noe. Barnet hadde startet på aktivitet og det var ikke før barnet gråt fordi den ikke fikk gå på dette hos meg, at jeg fikk vite om det. Da jeg spurte hvorfor jeg ikke visste dette. Da fikk jeg ett enkelt svar, fordi jeg ikke har sagt noe..... 

Men ingen bryr seg om at disse tingene skjer eller har skjedd. Så lenge mor koser og duller med barna og de har det dem trenger så går ting sin gang. Mor vet godt hvor mye makt hun har og derfor driver hun på slik for å nyte meg bli grå i håret og nedtrykt. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har innkalt til fvk flere ganger. Mor møtte aldri opp. For 2 år siden stevnet jeg henne etter jeg igjen satt der alene.

Advokater, sakkyndig og dommer var kun opptatt av å få en vanlig samværsavtale på bordet. De gikk ikke inn i dybden hvor mye barna blir psyket ut av at demmes mor ikke godtar demmes forhold til meg og min familie og skaper belastninger og stress som barna går med. F. Eks Møter barna min familie sammen med mor så tørr i barna å se på sin onkel en gang. Møter barna meg sammen med sin mor får de beskjed om å ikke snakke til meg. 

Det er mye barna opplever og blir innblandet i fordi mor ikke ser hva hun holder på med. Jeg kan ikke styre det mor holder på med hjemme hos seg, men jeg kan sørge for at hos meg skal vi ha det bra og snakke positivt og oppmuntre. 

Jeg tenker at hvis BV ser problematikken så vil dette bygge opp saken for at barna skal få det best mulig, sammen med sakkyndig som har sagt hun kan vitne når jeg tar ut ny stevning neste år. 

Jeg driver ikke med kasting av drit og mor kunne ikke legge frem noe slikt i forrige sak. Jeg har flere år med utsagn og dritt fordi jeg visste at dette kom ikke til å ta slutt. Noen uttdrag ble brukt i forrige runde for å belyse mor sine meninger som hun har yttret til meg og hvilke utfordringer vi har hatt, men som sagt har de mest opptatt av at jeg skulle få vanlig samvær på papiret og så inngå forlik i håp om at ting skulle roe seg. 

Sakkyndig sa til meg at hvis ikke ting ble bedre så måtte jeg stevne på ny. 

Så da BV fikk bekymringmelding så tok jeg kontakt med henne og hun har rådført meg hvordan jeg skal forholde meg til situasjonen og når mor ikke har gitt seg så sa hun at jeg nå burde kontakte advokat og stevne på nytt ang. Bosted. 

Leste jeg et sted her at hun har sabotert samværet som ble stadfestet i retten? Det er derfor du skal ha ny runde, eller kun grunnet hennes fremtoning?

Uansett så er det ny runde, forstår jeg, der du håper dokumentene fra bvts undersøkelse vil styrke din sak om å få hovedomsorgen.

Jeg vil ikke ta fra deg håpet, men må nok si at det er godt mulig at lite avdekkes. Hvis mor er flink til å fremstå ivaretakende i møter og under besøk, barna selv forteller om god omsorg og det ellers ikke observeres noe som ikke er bra, kan faktisk undersøkelsen ende i henleggelse. Det er ingenting ved det du skriver som gir bvt rett til en mer inngripende undersøkelse enn en ordinær. Motsatt kan det selvfølgelig være at de fanger opp den reduserte evnen til emosjonell ivaretakelse du beskriver og evt andre forhold. Det som da vil skje, er at mor tilbys frivillig hjelpetiltak for å styrke ivaretakelsen. Det kan eksempelvis være en familieveileder i hjemmet, pmto eller cos. Det kan for barna være støttesamtaler, evt i kombinasjon med to hjem-kurs via skolehelsetjenesten ol. Hvis bvt avdekker noe av din bekymring, så spørs det jo likevel om retten vil vurdere det som tilstrekkelig for å gi deg hovedomsorgen. Det skal nok som hovedregel ganske tungtveiende grunner til i retten for å endre samværet i stor grad.

Dersom det skulle ende som du ønsker, så husk at du uansett må samarbeide med henne ved da hennes vanlige samvær. Den viktigste jobben du som far kan gjøre, er å kompensere ved i størst mulig grad være en trygg og stabil far selv, så fortsett med det. En annen viktig ting, er at du må erkjenne og akseptere situasjonen; hvem hun er.

Nå kjenner jeg jo bare din versjon her, men slik du beskriver mors atferd er ikke bra for barna.

Lykke til😊

https://www.foreldretvist.no/samvaersrett/

Annonse
Skrevet

Eksen min sier akkurat det samme om meg som TS sier om sin eks. 

Etter utallige møter på fvk, i retten, med bv osv, så fremstår han som den med psykiske problemer for å si det sånn (uten å stille noen diagnose).

Anonymkode: d9383...44e

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leste jeg et sted her at hun har sabotert samværet som ble stadfestet i retten? Det er derfor du skal ha ny runde, eller kun grunnet hennes fremtoning?

Uansett så er det ny runde, forstår jeg, der du håper dokumentene fra bvts undersøkelse vil styrke din sak om å få hovedomsorgen.

Jeg vil ikke ta fra deg håpet, men må nok si at det er godt mulig at lite avdekkes. Hvis mor er flink til å fremstå ivaretakende i møter og under besøk, barna selv forteller om god omsorg og det ellers ikke observeres noe som ikke er bra, kan faktisk undersøkelsen ende i henleggelse. Det er ingenting ved det du skriver som gir bvt rett til en mer inngripende undersøkelse enn en ordinær. Motsatt kan det selvfølgelig være at de fanger opp den reduserte evnen til emosjonell ivaretakelse du beskriver og evt andre forhold. Det som da vil skje, er at mor tilbys frivillig hjelpetiltak for å styrke ivaretakelsen. Det kan eksempelvis være en familieveileder i hjemmet, pmto eller cos. Det kan for barna være støttesamtaler, evt i kombinasjon med to hjem-kurs via skolehelsetjenesten ol. Hvis bvt avdekker noe av din bekymring, så spørs det jo likevel om retten vil vurdere det som tilstrekkelig for å gi deg hovedomsorgen. Det skal nok som hovedregel ganske tungtveiende grunner til i retten for å endre samværet i stor grad.

Dersom det skulle ende som du ønsker, så husk at du uansett må samarbeide med henne ved da hennes vanlige samvær. Den viktigste jobben du som far kan gjøre, er å kompensere ved i størst mulig grad være en trygg og stabil far selv, så fortsett med det. En annen viktig ting, er at du må erkjenne og akseptere situasjonen; hvem hun er.

Nå kjenner jeg jo bare din versjon her, men slik du beskriver mors atferd er ikke bra for barna.

Lykke til😊

https://www.foreldretvist.no/samvaersrett/

Hun holde tilbake samvær da hun har beskyldt min samboer for å være voldlig mot barna. Så min samboer meldte beskyldningen til barnevernet for at de skal undersøke om barna er blitt slått og lagt til hvilket psykisk stress ect barna går med da de blir involvert i voksenkonflikt. Så når BV avdekker at barna ikke blir slått ect. Og mor kommer med alle sine unnskyldninger og sin versjon at BV tenker sitt... 

Jeg skal ta det rettslig på ny siden de stoppet med forlik sist. Da skal jeg heller tape i retten enn å ikke gjøre det. 

Skrevet

Jeg har ingen problem med henne som mor til barna. Som person uten barna er hun luft for meg, men jeg har sett barna lidd i flere år at jeg har ikke behov for å gjøre det samme. 

Barna blir voksen en dag og tar sine egne avgjørelser og da skal ikke jeg ha driti på draget, hvis jeg kan klare å unngå det. 

Jeg har heller ikke behov for å straffe henne da jeg tenker hun ikke er frisk. Hevn og straff tilfredstiller ikke meg. 

Jeg har også en samboer med barn som hver dag samarbeider med sin eks. Alt bare ruller liksom, møtes på midten i ting, kompanserer, gir og tar for at barna skal få størst og best utbytte, lytter til dem for å så ta en avgjørelse hvordan ting blir best... Hjelper hverandre, barna har kontakt utenom samværsavtale og de har ingen begrensing om kontakt er ønskelig med farens familie... Så verdien i det er veldig stor og barna burde hatt det slik i vår situasjon også. 

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eksen min sier akkurat det samme om meg som TS sier om sin eks. 

Etter utallige møter på fvk, i retten, med bv osv, så fremstår han som den med psykiske problemer for å si det sånn (uten å stille noen diagnose).

Anonymkode: d9383...44e

Ok, men selv om det ikke er sant hos deg så er det ikke slik hos oss. Gale mennesker finner en alle steder

Skrevet

Selv de mest erfarne fagfolk kan bli lurt av manipulerende mennesker... Far til mitt barn har personlighetsforstyrrelse og emosjonell feilfungering(han er utredet). Han er en jævel, om man kan få si det rett ut, men det oppfattes bare av de som står ham nært, for det er bare da han viser sitt sanne ansikt. Han er kjempeflink til å være stakkarslig og syke sympati, når han snakker med fagfolk og har lurt BV trill rundt(barnet snakket så om at det var redd for far fordi han er så aggressiv, så noen sendte en bekymringsmelding) og blir omtalt som varm og god... Jeg holder på å spy... Levde med denne mannen i årevis og vet veldig godt at han kun kan virke god og varm hvis han har noe å vinne på det... Blæ...

Anonymkode: 0dcb8...022

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...