AndersenG Skrevet 13. desember 2019 #1 Skrevet 13. desember 2019 Jeg er tent på 10-20 damer på jobb. Hvordan hinte til én av dem at jeg gjerne vil gå til sengs med henne?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #2 Skrevet 13. desember 2019 Om du er ekte mann og har stor penis kan du sende dem dickpicks eller gå i en trang bukse slik at penis vises godt innenfor buksen så legger dem merke til det lett Jeg liker også om du er pen og vil ha sex med meg at du dulter borti meg og sier "oi så godt du lukter, kan jeg få se parfymen":) Du kan også prøve å kle deg i dyre merkeklær Er du en hunk så vil du få deg uansett bare ved å blunk til dem Lykke til! Anonymkode: 339fb...1b6
AlkoMann Skrevet 13. desember 2019 #3 Skrevet 13. desember 2019 (endret) 25 minutter siden, AndersenG skrev: Jeg er tent på 10-20 damer på jobb. Hvordan hinte til én av dem at jeg gjerne vil gå til sengs med henne? Jeg har opplevd det motsatte . At de er tent på meg. Jeg synes det er litt rart fordi jeg kun jobber og snakker naturlig faglig og jobbprat. Det er litt rart for meg å bli prøvd sjekket opp av kvinner hvor noen er gift . Jeg er vanligvis ikke en damemagnet så det må være noe med personligheten min de liker . Endret 13. desember 2019 av AlkoMann
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #4 Skrevet 13. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Om du er ekte mann og har stor penis kan du sende dem dickpicks eller gå i en trang bukse slik at penis vises godt innenfor buksen så legger dem merke til det lett Jeg liker også om du er pen og vil ha sex med meg at du dulter borti meg og sier "oi så godt du lukter, kan jeg få se parfymen":) Du kan også prøve å kle deg i dyre merkeklær Er du en hunk så vil du få deg uansett bare ved å blunk til dem Lykke til! Anonymkode: 339fb...1b6 😂😂😂 For noen råd..Håper at han ikke er så dum 🤣 Anonymkode: 16c0a...e87 8
AndersenG Skrevet 13. desember 2019 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2019 2 timer siden, AlkoMann skrev: Jeg har opplevd det motsatte . At de er tent på meg. Jeg synes det er litt rart fordi jeg kun jobber og snakker naturlig faglig og jobbprat. Det er litt rart for meg å bli prøvd sjekket opp av kvinner hvor noen er gift . Jeg er vanligvis ikke en damemagnet så det må være noe med personligheten min de liker . Jopprat er så kjedelig.
AlkoMann Skrevet 13. desember 2019 #6 Skrevet 13. desember 2019 2 minutter siden, AndersenG skrev: Jopprat er så kjedelig. Jo , men det å jobbe er jo kjedelig. Jeg er på jobben for å tjene penger og ikke for å ha det gøy . Det kan godt være at mange kvinner synes det er gøy å være på jobben. Et sosialt møtested.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #7 Skrevet 13. desember 2019 3 timer siden, AndersenG skrev: Jeg er tent på 10-20 damer på jobb. Hvordan hinte til én av dem at jeg gjerne vil gå til sengs med henne? Når du er tent på 10-20 damer på jobb, er du ikke tent på 10-20 damer på jobb; du er tent på damer punktum Anonymkode: fe4d8...cfb 5
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #8 Skrevet 13. desember 2019 3 timer siden, AndersenG skrev: Jeg er tent på 10-20 damer på jobb. Hvordan hinte til én av dem at jeg gjerne vil gå til sengs med henne? Du er desperat. Vær hyggelig og sosial, skryt av andre, og vær høflig og hjelpsom hele veien, om det er aldri så slitsomt og kjedelig, og naturstridig for deg. Det er raskeste veien til fitte. De kloke vet. Og handler deretter. Anonymkode: 26233...780
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #9 Skrevet 13. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du er desperat. Vær hyggelig og sosial, skryt av andre, og vær høflig og hjelpsom hele veien, om det er aldri så slitsomt og kjedelig, og naturstridig for deg. Det er raskeste veien til fitte. De kloke vet. Og handler deretter. Anonymkode: 26233...780 btw, det er virkelig verdt det... men det vet du vel 😄 Anonymkode: 26233...780
AndersenG Skrevet 13. desember 2019 Forfatter #10 Skrevet 13. desember 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er desperat. Vær hyggelig og sosial, skryt av andre, og vær høflig og hjelpsom hele veien, om det er aldri så slitsomt og kjedelig, og naturstridig for deg. Det er raskeste veien til fitte. De kloke vet. Og handler deretter. Anonymkode: 26233...780 kanskje det. er redd for å prøve meg, kan jo bli litt bråk.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #12 Skrevet 14. desember 2019 Eller; don’t dip your pen in office ink. Anonymkode: 189ee...36e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå