AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #1 Skrevet 13. desember 2019 En kompis i vennegjengen (ikke min bestekompis, men er ofte sammen fordi vi samles flere) har fått seg kjæreste. De har vært sammen ca 6mnd. Fint det, men jeg synes det er et litt merkelig forhold. Eller jeg synes at privatlivet blir for "offentlig" for oss andre. Det virker på meg som de lever i et slags sub/dom-forhold uten at jeg kan så mye om dette. Jeg merker at hun ofte har overtaket over han. Og hun kan gi han ydmykende "stikk" mens vi er samlet hele vennegjengen. F.eks om de diskuterer noe eller han har glemt noe osv. så kan hun si "ja, da vet du hva som skjer når vi kommer hjem". Eller hun kan finne på å spenne/klapse hardt i baken på en liksom "lekete" måte og si "du vet straffen kommer senere". Kan komme med flere lignende eksempler, men dere forstår sikkert. Hun kan også være veldig bestemt når hun prater til han. Si f.eks "gå å hent...." eller "gjør som jeg sier". De kan godt hende jeg mistolker dette, men jeg synes det er veldig spesielt. Og synes ikke noe om at de prakker på oss andre seksualiteten sin (hvis det er det de gjør). For det får meg til å tenke at de liker at vi er "observatører" noe jeg syns er forkastelig når man ufrivillig blir innblandet. Jeg har ikke pratet med noen andre i vennegjengen om dette da jeg ikke er den beste vennen hans. Jeg vil jo heller ikke anklage og heller ikke virke dum om andre ikke merker det samme som meg. Når hun f.eks har klapset han hardt på baken så ser jeg at noen i gjengen synes det er morsomt og begynner å le. Hva skal jeg gjøre? Jeg vil helst unngå de to, men vi er jo sammen med felles venner, og de vil jeg jo ikke unngå. Anonymkode: 624f8...73e
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #2 Skrevet 13. desember 2019 Oi, denne var kinken(pun intended). Hør med de andre i gjengen din om de har sett det samme. Om de har det ville jeg ha pratet med kompisen dersom dere er nære nok. Eller at noen andre i gjengen tar en prat med han. Dette virker veldig ubehagelig og ugreit. Kan hende at han faktisk lever i ett voldelig forhold og trenger hjelp til å komme seg ut. Eller at han, som du mistenker, faktisk har dette som en del av sin sexualitet for øyeblikket. Uansett er det ikke greit og må tas opp på en eller annen måte. Anonymkode: 04dc8...6cc 1
Sphere Skrevet 13. desember 2019 #3 Skrevet 13. desember 2019 Lever man slik, bør man i det minste sjekke om det er innafor for alle som er tilstede. Det har de åpenbart ikke gjort her. 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #4 Skrevet 13. desember 2019 Høres ut som de har en lett lekende tone seg i mellom. Om de driver med bdsm, kan man ikke vite uten å spørre Anonymkode: adcf4...ffa
Gjest Familytree Skrevet 13. desember 2019 #5 Skrevet 13. desember 2019 Jeg møtte en kvinne som likte dette sub / dom-forholdet. Vi var ikke i et forhold, hun var en kollega. Hun slo eller klappet meg på ryggen og sa: Du er en naughty boy! Åpenbart visste jeg ikke hva jeg skulle si og tenkte: Wtf? En gang hun bet meg så jeg spurte ham om dette en gang, og han sa: Jeg gjør det med kjærlighet. Kroppen din er perfekt for straffen. (Igjen, wtf?) Så fikk hun en partner og sluttet å gjøre det. Jeg antar at hun fant sub hennes. 🤣
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå