Gå til innhold

Bivirkninger av Cipralex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke garantere at det er cipralex, men problemet oppstod etter at jeg sluttet med medisinen og har vedvart i 9 år nå. Hver gang jeg er i ferd med å sovne, så får jeg "brainzap", så jeg skvetter opp. Dette kan holde på i timevis. Jeg har hvert hos mange leger, og ingen kan forklare hva som er galt, men jeg har sett et ar andre i samme situasjon og de har alle gått på cipralex. Dette problemet kan for min del bare løses gjennom massivt alkoholinntak eller benzo, og det er IKKE en god løsning. 

Anonymkode: a4367...f64

Skrevet

Bivirkningene og effekten av Cipralex holdt på å ødelegge livet mitt. Jeg hoppet heldigvis av i tide, mot legens anbefalinger! Hadde jeg ikke gjort det...ja...den tanken tør jeg ikke tenke engang. Dette skulle være en god og moderne behandling for moderat depresjon, sa legen. In my as. 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

brainzap

Dette er dessverre et vanligere problem enn hva som omtales! Som oftest er dem forbigående, men noen ganger langvarig. 9 år høres vanvittig ut! 

Anonymkode: d5ea3...215

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bivirkningene og effekten av Cipralex holdt på å ødelegge livet mitt. Jeg hoppet heldigvis av i tide, mot legens anbefalinger! Hadde jeg ikke gjort det...ja...den tanken tør jeg ikke tenke engang. Dette skulle være en god og moderne behandling for moderat depresjon, sa legen. In my as. 

Dette er dessverre et vanligere problem enn hva som omtales! Som oftest er dem forbigående, men noen ganger langvarig. 9 år høres vanvittig ut! 

Det er i ferd med å ødelegge livet mitt, virkelig - om det ikke alt er for seint. Ni år med søvnproblemer setter sine spor fysisk. 

Skrevet

Cipralex gjorde at jeg havnet på psykiatrisk pga selvmordsforsøk. Og jeg gikk opp 10 kilo. 

Anonymkode: a9e74...a86

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er i ferd med å ødelegge livet mitt, virkelig - om det ikke alt er for seint. Ni år med søvnproblemer setter sine spor fysisk. 

Seponerte du Cipralex brått? Og får du brainzap kun når du skal sove, eller opplever du det gjennom hele dagen? 

Jeg har selv opplevd det et par ganger. Fryktelig ubehagelig. Også jeg fikk det når jeg skulle sove. Var ikke helt sovnet da det skjedde, men var på god vei inn i søvn. Hoppet opp av senga når det skjedde. 

Skrevet

Mye delte meninger her. Hadde bivirkninger de første ukene, men så gikk det over. Fungerer mye bedre på Cipralex. 

Anonymkode: 66b3e...983

Skrevet

Jeg var kvalm første uken ellers hadde jeg ingen bivirkninger. Hadde god effekt av cipralex de årene jeg gikk på dem

Anonymkode: f5b72...bb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...