AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #1 Skrevet 13. desember 2019 Mi har plutselig blitt så rappkjefta og kverulerende. Alt jeg gjør og sier er så "cringe" (eller hva det heter) og himling med øyne. Hun svarer ikke på meldinger når hun er hos sin far når jeg sier at jeg savner henne og er glad i henne. Leste at rundt denne alderen så er foreldre mer objekter for å få til praktiske ting i hverdagen, og at den kosen og nærheten er saga blott.. Hun har noen øyeblikk hvor hun vil ligge i armkroken å se film, vi masserer hverandres føtter osv helst på kvelden i helgene. Men ellers så er jeg "bortkasta tid" Syns det er veldig sårt. Men må jo respektere alle disse fasene. Og jeg vil jo ikke gi henne dårlig samvittighet for noe. Er bare så rart å se lille jenta si bli så mye mer selvstendig.. Anonymkode: 0d7a6...940
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #2 Skrevet 13. desember 2019 Ja, det følger med alderen. Jeg har og ei jente på 11 år men har og større barn så er nok litt vant til det. Jeg pleier ikke sende meldinger til dem når de er hos faren (vi har 50/50 ordning) annet enn om de kontakter meg først eller det er noe praktisk vi skal avtale. Tenker likevel at man kan gjøre ting sammen mer enn med gutter som blir eldre. Sønnen min som er tenåring vil helst ikke bli sett sammen med meg ute😊. Anonymkode: 55389...e16
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #3 Skrevet 13. desember 2019 Jeg var ikke flau over mamma da jeg var 11, men ville helst være med vennene mine siden det var det som var mest gøy. Likte uansett å tilbringe tid med mamma da. Er 17 nå. Anonymkode: b171d...550
spenol Skrevet 13. desember 2019 #4 Skrevet 13. desember 2019 Hør podcasten til psykolog Hedvig Montgomery i «Foreldrekoden». Hun tar for seg jenter og gutter i denne alderen i hver sin episode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå