AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #1 Skrevet 13. desember 2019 Oh no!!! Virket som om jeg våknet opp med grove rynker over natten😳 Gode råd asap. Anonymkode: 3dce9...d4e
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #2 Skrevet 13. desember 2019 du får begynne å forebygge. slutt med sol, det er det verste du kan utsette huden for når det gjelder rynker. jeg har vært bleik hele livet og det kan jeg takke meg selv for i dag Anonymkode: 83feb...b70
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #3 Skrevet 13. desember 2019 På forhånd må jeg bare beklage, men: botox 😬 Anonymkode: 6ae17...9aa 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #4 Skrevet 16. desember 2019 På 13.12.2019 den 22.46, AnonymBruker skrev: På forhånd må jeg bare beklage, men: botox 😬 Anonymkode: 6ae17...9aa Helst ikke. Er så lett å se at man har tatt botox. Bulkete og mangel på mimikk. Anonymkode: 3dce9...d4e
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #5 Skrevet 16. desember 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Helst ikke. Er så lett å se at man har tatt botox. Bulkete og mangel på mimikk. Anonymkode: 3dce9...d4e Jeg har aldri hatt bulkete botox, kan det være fillers du tenker på? Botox sprøyter man inn i muskelen, som gjør at muskelen slapper av, ikke noe verre enn det. Stemmer det med mimikken, men går jo helt på hvor du setter botoxen. Jeg setter den i panna, men bruker fortsatt bryn og munn og ellers mimikk helt som normalt 🙂 Anonymkode: 6ae17...9aa
Sensi Skrevet 17. desember 2019 #6 Skrevet 17. desember 2019 Jeg kjenner to som har tatt botox. sinnarynke i panna. Vises ikke.
Djungelvrål Skrevet 17. desember 2019 #7 Skrevet 17. desember 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri hatt bulkete botox, kan det være fillers du tenker på? Botox sprøyter man inn i muskelen, som gjør at muskelen slapper av, ikke noe verre enn det. Stemmer det med mimikken, men går jo helt på hvor du setter botoxen. Jeg setter den i panna, men bruker fortsatt bryn og munn og ellers mimikk helt som normalt 🙂 Anonymkode: 6ae17...9aa Noen som tar botox mellom øynene får en stor bulk der i stedet for rynke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå