Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oh no!!! Virket som om jeg våknet opp med grove rynker over natten😳 Gode råd asap.

Anonymkode: 3dce9...d4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får begynne å forebygge. slutt med sol, det er det verste du kan utsette huden for når det gjelder rynker. jeg har vært bleik hele livet og det kan jeg takke meg selv for i dag

Anonymkode: 83feb...b70

Skrevet

På forhånd må jeg bare beklage, men: botox 😬

Anonymkode: 6ae17...9aa

• Liker 1
Skrevet
På 13.12.2019 den 22.46, AnonymBruker skrev:

På forhånd må jeg bare beklage, men: botox 😬

Helst ikke. Er så lett å se at man har tatt botox. Bulkete og mangel på mimikk. 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helst ikke. Er så lett å se at man har tatt botox. Bulkete og mangel på mimikk. 

Jeg har aldri hatt bulkete botox, kan det være fillers du tenker på? Botox sprøyter man inn i muskelen, som gjør at muskelen slapper av, ikke noe verre enn det. Stemmer det med mimikken, men går jo helt på hvor du setter botoxen. Jeg setter den i panna, men bruker fortsatt bryn og munn og ellers mimikk helt som normalt 🙂

Skrevet

Jeg kjenner to som har tatt botox. 
sinnarynke i panna. Vises ikke. 

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri hatt bulkete botox, kan det være fillers du tenker på? Botox sprøyter man inn i muskelen, som gjør at muskelen slapper av, ikke noe verre enn det. Stemmer det med mimikken, men går jo helt på hvor du setter botoxen. Jeg setter den i panna, men bruker fortsatt bryn og munn og ellers mimikk helt som normalt 🙂

Noen som tar botox mellom øynene får en stor bulk der i stedet for rynke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...