Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lei av at det bare er kvinner som får lov til å ha fat pride. Det er som regel mye mer kledelig for menn med ekstra kilo enn kvinner. 

Vi feite menn trenger pride. Er derfor viktig at vi menn er stolte. Ja til fat male pride!

Anonymkode: f9f68...533

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei til fat pride uansett kjønn. 

Helsa er ikke noe å leke med...

• Liker 10
Skrevet

Ja ser ikke på overvekt som noe å være spesielt stolt over, alle kan jo oppnå det bare de spiser nok. 

• Liker 4
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er lei av at det bare er kvinner som får lov til å ha fat pride. Det er som regel mye mer kledelig for menn med ekstra kilo enn kvinner. 

Vi feite menn trenger pride. Er derfor viktig at vi menn er stolte. Ja til fat male pride!

Du får sette igang noe selv da.

Anonymkode: 7679d...409

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, SupaWoman skrev:

Ja ser ikke på overvekt som noe å være spesielt stolt over, alle kan jo oppnå det bare de spiser nok. 

Jo det er noe å være stolt over supawoman. Feminisme i et nøtteskall. Du har ikke andre ting å gjøre på? Slik som å mobbe guttunger, slik alle feminister gjør. 

Skrevet
2 timer siden, abc123detvardet skrev:

Nei til fat pride uansett kjønn. 

Helsa er ikke noe å leke med...

"Fit at any size"

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jo det er noe å være stolt over supawoman. Feminisme i et nøtteskall. Du har ikke andre ting å gjøre på? Slik som å mobbe guttunger, slik alle feminister gjør. 

Hæ? 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, SupaWoman skrev:

Nei, jeg kjenner faktisk noen som var tynn på barneskolen, hun er like tynn nå. Hun har prøvd å gå opp i vekt, hun har virkelig prøvd. Det er ikke alle som klarer det, faktisk.

Anonymkode: db423...fab

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? 

Typisk feminisme det her, helt typisk. Alt for å ødelegge. Vi er feite, stolte og healthy at any size.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Typisk feminisme det her, helt typisk. Alt for å ødelegge. Vi er feite, stolte og healthy at any size.

Det der skjønte jeg ingenting av. Vedkommende du svarte snakket om overvekt generelt.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det der skjønte jeg ingenting av. Vedkommende du svarte snakket om overvekt generelt.

Nei hun angrep meg personlig

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Feite menn er stygt og slettes ikke kledelig.

Skrevet
3 minutter siden, OPIgirl said:

Feite menn er stygt og slettes ikke kledelig.

Det er nok regnet som mer attraktivt å være feit for menn enn det er for kvinner. Av den enkle grunn at kvinner er veldig opptatt av at menn ikke skal være tynne.

Anonymkode: 447b0...743

Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Nei hun angrep meg personlig

Nei, hun gjorde ikke det.

• Liker 3
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg mobber fordi jeg sier at stort matinntak ikke er noe å være stolt over?  Okeiiii

Jeg skal starte en slim pride.  Normalvektige bør også hylle seg selv fordi de spiser passelig. 

• Liker 1
Skrevet

Alle burde vel ha sin egen pride. 

Anonymkode: 0bf3c...adf

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok regnet som mer attraktivt å være feit for menn enn det er for kvinner. Av den enkle grunn at kvinner er veldig opptatt av at menn ikke skal være tynne.

Det er en mellomting mellom tynn og feit. Du kan heller ikke skjære alle over en kam. Jeg personlig vil heller ha en tynn mann enn en feit mann. Vel og merke hvis det ikke er noe i mellom.

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva i himmelens navn har fedme å gjøre med feminisme? Mange av dere menn gauler opp om feminisme for det minste. Feminisme har blitt et skjellsord. Slutt med det.

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er vi?   Jeg syns slanke menn er sexy, av den enkle grunn at de ser sunnere ut og ER sunnere enn overvektige menn.  Flat mage på menn er det fineste.  Ren biologi.

Skrevet
38 minutter siden, SupaWoman skrev:

Så jeg mobber fordi jeg sier at stort matinntak ikke er noe å være stolt over?  Okeiiii

Jeg skal starte en slim pride.  Normalvektige bør også hylle seg selv fordi de spiser passelig. 

Enig med deg. Hårsåre, sutrete guttunger er nok av her på KG.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...