Gjest Violetta Skrevet 30. mai 2005 #1 Skrevet 30. mai 2005 Er du med i en bokklubb du kan anbefale? Vurderer å melde meg inn, men skal ikke gjøre som før og melde meg inn i den første som sender reklame. Vil ha en bokklubb som har kjente, moderne bøker, men også bra utvalg i litt eldre bøker.
Gjest Gjesta Skrevet 30. mai 2005 #2 Skrevet 30. mai 2005 Da ville du kanskje likt Den Norske Bokklubben? Sjekk ut hjemmesiden www.bokklubbene.no De har mange ulike klubber å velge mellom, og jeg er i hvertfall kjempefornøyd.
Nella Skrevet 30. mai 2005 #3 Skrevet 30. mai 2005 Syns www.mao.no funker kjempefint Mye bra å velge i og ingen sånn fast bok å huske på å avbestille Funker fint ang porto, og de har ofte tilbud. Kjøpte en helg haug påskekrim til en billig penge og betalte en porto for 4 pakker. Veldig fornøyd med de og ingen binding til noe. Ellers likte jeg spenningsklubben godt eller hva den heter. Ligger under bokklubbene.
hilli Skrevet 31. mai 2005 #4 Skrevet 31. mai 2005 Syns www.mao.no funker kjempefint Mye bra å velge i og ingen sånn fast bok å huske på å avbestille Funker fint ang porto, og de har ofte tilbud. Kjøpte en helg haug påskekrim til en billig penge og betalte en porto for 4 pakker. Veldig fornøyd med de og ingen binding til noe. Ellers likte jeg spenningsklubben godt eller hva den heter. Ligger under bokklubbene. Mao er nettbokhandelen til Bokklubbene, ikke en bokklubb.
Gjest Spacegirl Skrevet 31. mai 2005 #5 Skrevet 31. mai 2005 Har vært medlem i Den Norske Bokklubben i mange år, og er veldig fornøyd med den. De har både gamle klassikere og nye bøker
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2005 #6 Skrevet 31. mai 2005 Jeg er for tiden medlem i Den Norske Bokklubben, Bokklubben Nye Bøker og Bokklubben Krim og Spenning. Bokklubbmedlemskap er særlig genialt for oss som passer på å melde oss ut når det har gått et år. Da går det et par måneder, og så får vi tilbud om gratis bøker igjen...
Nella Skrevet 31. mai 2005 #7 Skrevet 31. mai 2005 Mao er nettbokhandelen til Bokklubbene, ikke en bokklubb. Vet, det er jo derfor den er så bra Jeg husker jo aldri å avbestille om det er noe jeg ikke skal ha så det er noen bøker her jeg har betalt i dyre dommer for som samler støv. Så mye bedre å bare logge seg inn å bestille det man vil ha og ikke tenke på det klubbgreiene. Endel anmeldelser av bøker og greier. Skulle kanskje skrivd det var netthandel, men tenkte ikke på å gjøre det :oops:
Gjest Catwoman Skrevet 31. mai 2005 #8 Skrevet 31. mai 2005 . Bokklubbmedlemskap er særlig genialt for oss som passer på å melde oss ut når det har gått et år. Da går det et par måneder, og så får vi tilbud om gratis bøker igjen... Det er en grunn til at jeg har veldig masse bøker i hylla, mens jeg har kjøpt sikkert færre enn halvparten av de. Boksamleren er den jeg har vært mestforønyd med www.boksamleren.no og jeg har vært medlem i flesteparten som finnes tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå