AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #1 Skrevet 13. desember 2019 Skal dra å hente babypakken til rema1000 snart. Men ser alle som legger ut bilde har fått veske, smokk å body. Dette kommer ikke opp i Æ appen. Hvorfor? Noen som har henta ut? Får man det etterpå? Anonymkode: 453df...b9e
Bloated Skrevet 13. desember 2019 #2 Skrevet 13. desember 2019 Er komt by baby pakke på en måte, hvor de har fjernet de nevnte tingene. Nå må du plukke med det selv det som ligger i appen men er ikkje så farlig, bodyene var rar passform på og begge gangene eg har henta ut så har glidelåsen på veska røket første gang eg åpnet den så er ikkje kvalitet akkurat
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #3 Skrevet 13. desember 2019 Det er som hun over sier kommet ny babypakke, der de har sluttet med de tingene. Anonymkode: fa2f3...6c8
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #4 Skrevet 13. desember 2019 Så domt... jaja. Fine ting man får uansett 😊 Vi skulle hatt samme ordning som de har i Danmark! Anonymkode: 453df...b9e
Rosa Sitron Skrevet 13. desember 2019 #5 Skrevet 13. desember 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Så domt... jaja. Fine ting man får uansett 😊 Vi skulle hatt samme ordning som de har i Danmark! Anonymkode: 453df...b9e Hva har de i Danmark?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #6 Skrevet 13. desember 2019 De endret på pakken sin i sommer, tror jeg. Den bodyen synes jeg var stiv og endte ikke opp med å bruke den, og vesken hadde jeg ikke bruk for, så for meg gjorde det ikke noe. Jeg liker Lev Vel-produktene veldig godt, spesielt bleiene og badeskummet, og hadde nok ikke oppdaget dem hvis det ikke var for den gratis babypakken. Anonymkode: 3479e...c14
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #7 Skrevet 13. desember 2019 38 minutter siden, Rosa Sitron skrev: Hva har de i Danmark? Der får alle mødre en startpakke med alt de trenger. Søk opp babypakke Danmark. Så misunnelig! Anonymkode: 453df...b9e
Rosa Sitron Skrevet 13. desember 2019 #8 Skrevet 13. desember 2019 (endret) 16 minutter siden, AnonymBruker said: Der får alle mødre en startpakke med alt de trenger. Søk opp babypakke Danmark. Så misunnelig! Anonymkode: 453df...b9e Fant ikke noe spesielt når jeg søkte. Bare slike du må melde deg inn i slik som kiwi og rema her i Norge. Vet de har i Finland da, den er ganske kjent:) Endret 13. desember 2019 av Rosa Sitron
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå