AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #1 Skrevet 13. desember 2019 Den bomben slapp han i går. Han forsikret meg om at han ikke kommer til å gjøre noe med en mann og at jeg er hans eneste. Han har heller aldri gjort noe med en mann før. Jeg kjenner magen vrenges. Jeg føler meg skikkelig kvalm. Har lyst og aldri se ham noe mer. Og jeg er forbanna for at han ikke har fortalt noe før. Selv om det bare har gått noen månder. Han ble helt forandret i mine øyne og han en fikk en skikkelig skyllebøtte i går. Noen med råd? Andre med bifile menn? Jeg forstår det ikke. Han blir fort sjalu når jeg er rundt menn. Men hvorfor det hvis han tenner på dem selv. Helsiken jeg er forvirret. Anonymkode: d1dd2...342 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 Populært innlegg #2 Skrevet 13. desember 2019 Jeg må si at jeg ikke skjønner problemet. Så lenge din mann ikke er utro har det vel ikke noen betydning at han blir tiltrukket av både kvinner og menn? Anonymkode: 91c34...675 60
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #3 Skrevet 13. desember 2019 Han er jo den samme mannen selv om han er bifil. Anonymkode: 87b06...488 26
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #4 Skrevet 13. desember 2019 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår det ikke. Han blir fort sjalu når jeg er rundt menn. Men hvorfor det hvis han tenner på dem selv. Helsiken jeg er forvirret. Hvis du ikke skjønner dette, så er du ganske irrasjonell akkurat nå. Håper ting går seg til når du skjønner at du fortsatt har den samme mannen. Anonymkode: b128e...5ad 19
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #5 Skrevet 13. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke skjønner dette, så er du ganske irrasjonell akkurat nå. Håper ting går seg til når du skjønner at du fortsatt har den samme mannen. Anonymkode: b128e...5ad Takk. Anonymkode: d1dd2...342
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #6 Skrevet 13. desember 2019 Jeg ser ikke problemet. Tenner du på alle mannfolk du ser fordi du er hetro? Nei, det gjør heller ikke han du dater. At du er så sømmene og fæl betyr at denne mannen kan få så mye bedre et annet sted. At du i det hele tatt ga han er skyllebøtte er skammelig gjort av deg! Anonymkode: bb6e6...5df 28
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #7 Skrevet 13. desember 2019 Hva er problemet? Anonymkode: af67c...99d 2
MuffinStud Skrevet 13. desember 2019 #8 Skrevet 13. desember 2019 (endret) Heh? Hvorfor reagerer du sånn? Hvorfor tror du han er mer tilbøyelig til å være utro enn om han var hetero? Det finnes damer der ute også, vettu. Dere har bare en interesse dere deler. Og hvorfor skal han bli mindre sjalu dersom du blir dus med andre menn? Bifil betyr ikke at han er interessert i en tredjepart i senga. Hvis du ser litt rundt på forumet her, så finner du også ut at bifile kvinner gjerne kvier seg for å dele sin legning med ny partner av frykt for at partner skal anta at de ønsker trekant. Hvorfor har han endret seg i det hele tatt i dine øyne? Han kom ut av skapet og trenger din støtte. Gå hjem og gi han en god klem. Endret 13. desember 2019 av MuffinStud 15
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #9 Skrevet 13. desember 2019 Dere som ikke forstår problemet, lesbiske kvinner har samme problem med kvinner som er bifile. Kvinner har angst for å ikke kunne måle seg med en mann fordi en mann har noe hun ikke har: en pikk. Kvinner er født med penismisunnelse. Kvinner føler at de ikke kan måle seg med menn. Derfor får kvinner angst når mannen er bifil. Anonymkode: 5d129...357 2
Hulderen Skrevet 13. desember 2019 #10 Skrevet 13. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som ikke forstår problemet, lesbiske kvinner har samme problem med kvinner som er bifile. Kvinner har angst for å ikke kunne måle seg med en mann fordi en mann har noe hun ikke har: en pikk. Kvinner er født med penismisunnelse. Kvinner føler at de ikke kan måle seg med menn. Derfor får kvinner angst når mannen er bifil. Anonymkode: 5d129...357 Ideen med kvinnelig penismisunnelse døde ut med Sigmund Freud. 21
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #11 Skrevet 13. desember 2019 Jeg skjønner deg jeg. Det er jo ikke noe mannen kan gjøre med det, og ikke betyr det at han tenner på alt og alle heller. Likevel er det noe avtennende med det. Anonymkode: 5dc9a...09a 10
Gjest bienvilleparish Skrevet 13. desember 2019 #12 Skrevet 13. desember 2019 Skjønner deg godt. Det hadde vært ødeleggende for min del
Måbarefåsiat... Skrevet 13. desember 2019 #13 Skrevet 13. desember 2019 Vi lever i 2019. Vi vet endel ting om seksuelle legninger. Hva eksakt ga du ham en skyllebøtte for? 14
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #14 Skrevet 13. desember 2019 Så kjæresten din delte noe, som tydelig var vanskelig for ham å dele. Og din reaksjon er at han nå ikke er samme mann. Dette gir ikke mening. Han viser her at han stoler på deg, og du viser her at det var feil av ham Anonymkode: 03830...917 31
MuffinStud Skrevet 13. desember 2019 #15 Skrevet 13. desember 2019 18 minutter siden, R730 said: Skjønner deg godt. Det hadde vært ødeleggende for min del Er det noen av dere som reagerer slik som ikke er religiøse? 4
Hr. Aktiv Skrevet 13. desember 2019 #16 Skrevet 13. desember 2019 Tenk om han hadde sprengt bomben om at han tenner på damer i tillegg? 5
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #17 Skrevet 13. desember 2019 Jeg reagerer på et par ting. Du sier det bare har gått noen mnd, og du villa han skulle sundet til deg tidligere? Skulle han sagt det på første date, da eller? ett par mnd inn i forholdet er tidlig nok. Han har trengt tid på å vurdere deg og forholdet dør han åpner seg om dette, og han fortjener ros for å fortelle deg dette nå og ikke vente til dere har tre unger. du sier du elsker ham, kun et par mnd inn i forholdet? Det er vel litt tidlige med slike sterke følelser? Du kjenner ham ikke skikkelig etter så kort tid og du kan umulig elske ham. Anonymkode: b1b89...c4d 6
Gjest Alterego666 Skrevet 13. desember 2019 #18 Skrevet 13. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han ble helt forandret i mine øyne og han en fikk en skikkelig skyllebøtte i går. Jeg håper du er singel før helgen er over.
Mr Big Skrevet 13. desember 2019 #19 Skrevet 13. desember 2019 I dag ber du han om unnskyldning, kjøper en gave til han og takker han for tilliten med å fortelle deg hans innerste hemmelighet (noe han sikkert gruet seg til å si). 13
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #20 Skrevet 13. desember 2019 Rødt flagg, på et tidspunkt vil han søke å oppleve en seksuell opplevelse med en mann. Enten så blir du med på møte og nyter det med din mann, eller så kommer han til å oppsøke andre menn for tilfredsstillelse bak din rygg. Bare se hvordan forholdene er på parkeringsplassen på Sognsvann ved lunsjtider om sommeren. Der står alle bifile ektemenn linet opp i bilene sine, klare for en kjapp en i skogen. Anonymkode: 5d7bb...b71 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå