AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #1 Skrevet 13. desember 2019 Hei. Sliter med å finne noe som passer til kjole,skjørt, og smale bukser...har noen lave boots men syns ikke det blir så fint. Jeg liker ikke å gå med høye hæler,så jeg lurer på om noen veit om noen fine støvletter? Anonymkode: f8777...cd5
Splittbinders Skrevet 13. desember 2019 #2 Skrevet 13. desember 2019 Jeg har ikke vært innom en av butikkene i det siste, men jeg pleier å finne den typen sko på Bianco.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #3 Skrevet 13. desember 2019 20 minutter siden, Splittbinders skrev: Jeg har ikke vært innom en av butikkene i det siste, men jeg pleier å finne den typen sko på Bianco. Takk for tips,men der var bare med høye hæler😀 Anonymkode: f8777...cd5
Splittbinders Skrevet 13. desember 2019 #4 Skrevet 13. desember 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips,men der var bare med høye hæler😀 Anonymkode: f8777...cd5 Ja de høye med lave hæler er kanskje ikke akkurat elegante? Det er jo også litt ulikt hva man legger i «elegant nok» Hva med disse? https://www.bianco.com/no/no/bi/damesko/vinter-skinn-knehoeye-stoevletter-93350370.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå