AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #1 Skrevet 13. desember 2019 Selv elsker jeg tights. Det er behagelig. De er ofte rimelige. Det er mye lettere å finne en tights enn en bukse som sitter fint, da tights former seg etter kroppen, og de fleste bukser har feil fasong. Jeg liker også å kle meg avslappdt, men føler ikke at tights ser så ille ut med det rette tilbehøret. Likevel uttaler mange seg som å det å gå i tights er helt uhørt, nærmest en dødssynd. Er det virkelig så ille? Så lenge de ikke er for gjennomsiktige? Jeg ser ofte folk i antrekk jeg ikke synes er så flatterende, men sjelden jeg reagerer på tights. Så lenge de ikke er for gjennomsiktige viser de vel fram og skjuler omtrent det samme som de fleste smale bukser gjør. Forskjellen er at bukser er stivere og mkndre komfortable, og at folk i bukser ofte viser rumpesprekken når de bøyer seg... Anonymkode: 24c37...45e 6
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #2 Skrevet 13. desember 2019 Ikke hør på kgs motepoliti, da blir det snevert hva man kan ha på seg.. Anonymkode: 7a5bf...e4b 16
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #3 Skrevet 13. desember 2019 Fordi de er mer tettsittende enn bukser. Ser ut som man skal til Sats når man har på tights. Anonymkode: 6e660...c68 7
Thyra Skrevet 14. desember 2019 #4 Skrevet 14. desember 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi de er mer tettsittende enn bukser. Ser ut som man skal til Sats når man har på tights. Anonymkode: 6e660...c68 Det kommer vel helt an på tightsen? 7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #5 Skrevet 14. desember 2019 Trenings-tights på jobb eller ute på by`n ser helt fjernt ut. Svart tights under lang genser/ genserkjole er ok Anonymkode: f52e4...e8e 8
Iso1 Skrevet 14. desember 2019 #6 Skrevet 14. desember 2019 Det kommer vel an på tightsen også. En helt vanlig med farger/sort kan jo brukes under kjoler og skjørt. Men de med tegn på som sportsnavn osv hører mer på treningssentre. Går selv i tights under kjoler på vinteren. (Liker ikke strømpebukser pga de føttene.) 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #7 Skrevet 14. desember 2019 Jeg synes skinntights med en strikkegenser som akkurat dekker baken kan være stilig. Eller om tighsten liner mer på en tettsittende bukse, slik som leggings fra zara. Utover det ser jeg utrolig mange stygge tights-antrekk. Anonymkode: 21d9f...857 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #8 Skrevet 14. desember 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi de er mer tettsittende enn bukser. Ser ut som man skal til Sats når man har på tights. Anonymkode: 6e660...c68 Det ser ut som om man skal trene når man har en kjole over en bomullstights? Hvilket treningsstudio går du på, som har det som et vanlig treningsantrekk? Sett bort i fra materialet tights er laget av (stort sett bomull), hva er egentlig forskjellen på tights og strømpebukse? De er like tettsittende, og strømpebuksen er som oftest mer gjennomsiktig. Derfor har man noe over, som kjole, skjørt, tunika, lang genser. Det samme gjør man med tights, så hva er problemet? Personlig foretrekker jeg strømpebukse i ull, men det er da ingenting galt med en tights. Anonymkode: 67701...acb 7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #9 Skrevet 14. desember 2019 Tights avslører alt og i all høflighet tar en hensyn til omverdenen hvor flertallet kanskje ikke har lyst til å få folks kropper midt i ansiktet. I tillegg er det ikke alle som har faste modellkropper. Det skvulper og skvalper og er lite flatterende å se på. Tights er et plagg man har på hjemme. Ja, det er behagelig å ha på seg, men jeg syns faktisk at det blir altfor tettsittende på treningsplasser også. En del mennesker forstår ikke at påkledning og grenser er en ok ting å ha i tankene, både for seg selv og for andre. "Treningsdress" er det vel ikke så mange som har lengre, men de pleide å være store nok til å passe kroppene som bar dem og de hindrer en ikke i bevegelser. Regner med at de kommer tilbake når motepolitiet sier at det er kult igjen. Anonymkode: 00b67...e64 4
Cinnamondiva Skrevet 14. desember 2019 #10 Skrevet 14. desember 2019 Er ingenting galt meg tights. Liker best tights selv og er mye fine tights ute. Andre folk kan heller passe sine egne saker hvis de skal absolutt bry seg. 7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #11 Skrevet 14. desember 2019 6 hours ago, AnonymBruker said: Trenings-tights på jobb eller ute på by`n ser helt fjernt ut. Svart tights under lang genser/ genserkjole er ok Anonymkode: f52e4...e8e Er motsatt, må si jeg syntes treningstights er finere enn vanlig tights Anonymkode: 107da...78e
Thyra Skrevet 14. desember 2019 #12 Skrevet 14. desember 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Tights avslører alt og i all høflighet tar en hensyn til omverdenen hvor flertallet kanskje ikke har lyst til å få folks kropper midt i ansiktet. I tillegg er det ikke alle som har faste modellkropper. Det skvulper og skvalper og er lite flatterende å se på. Tights er et plagg man har på hjemme. Ja, det er behagelig å ha på seg, men jeg syns faktisk at det blir altfor tettsittende på treningsplasser også. En del mennesker forstår ikke at påkledning og grenser er en ok ting å ha i tankene, både for seg selv og for andre. "Treningsdress" er det vel ikke så mange som har lengre, men de pleide å være store nok til å passe kroppene som bar dem og de hindrer en ikke i bevegelser. Regner med at de kommer tilbake når motepolitiet sier at det er kult igjen. Anonymkode: 00b67...e64 Jeg går mye med tights og "synder" også en del med å ikke ha lang overdel til. Likevel vil jeg påstå at jeg avslører mindre av kroppen min enn veldig mange andre. 3
Gjest Flein Skrevet 14. desember 2019 #13 Skrevet 14. desember 2019 Synes det er ekkelt med tights når en ikke dekker bakenden, både på menn og kvinner. Er som noen har nevnt over her; ikke alt som trenger å vises
youcancallmejune Skrevet 14. desember 2019 #14 Skrevet 14. desember 2019 (endret) 30 minutter siden, Thyra skrev: Jeg går mye med tights og "synder" også en del med å ikke ha lang overdel til. Likevel vil jeg påstå at jeg avslører mindre av kroppen min enn veldig mange andre. Virkelig? Det spørs om andre er enige i det. Stoffet i vanlige bukser er såpass mye tykkere at det skjuler litt og får folk til å se mer kledd ut. I tights og kort overdel vil vel selv en kvise på rumpa vises? Jeg ser ubehagelig mange Camel toes og cellulittrumper alle steder jeg går, og det skyldes tights. Endret 14. desember 2019 av youcancallmejune 11
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #15 Skrevet 14. desember 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Tights avslører alt og i all høflighet tar en hensyn til omverdenen hvor flertallet kanskje ikke har lyst til å få folks kropper midt i ansiktet. I tillegg er det ikke alle som har faste modellkropper. Det skvulper og skvalper og er lite flatterende å se på. Tights er et plagg man har på hjemme. Ja, det er behagelig å ha på seg, men jeg syns faktisk at det blir altfor tettsittende på treningsplasser også. En del mennesker forstår ikke at påkledning og grenser er en ok ting å ha i tankene, både for seg selv og for andre. "Treningsdress" er det vel ikke så mange som har lengre, men de pleide å være store nok til å passe kroppene som bar dem og de hindrer en ikke i bevegelser. Regner med at de kommer tilbake når motepolitiet sier at det er kult igjen. Anonymkode: 00b67...e64 Hvis det er et problem for deg at flesket mitt skvulper, vil jeg anbefale deg å finne en løsning. For dette er ditt problem, ikke mitt, og jeg har ingen planer om å løse det for deg ved å sette din visuelle komfort over min egen komfort. Anonymkode: f93fe...8bb 13
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #16 Skrevet 14. desember 2019 Synes tights er fantastisk og har nesten bare brukt det i over et tiår! Men, jeg har alltid på meg en tunika eller en kjole som går over rumpen slik at det ikke ser ut som om jeg skal på trening. Synes det passer min kroppsfasong med litt fett på bena/lårene og timeglassfigur. Anonymkode: 9a2a4...178 1
Era Vulgaris Skrevet 14. desember 2019 #17 Skrevet 14. desember 2019 Tights under kjole eller lang skjorte/genser er helt ok. Når man bruker tights som langbukse, er det ikke pent, uansett kroppsfasong. Treningstights er greit når man skal trene. Min mening. 9
Gjest Paramount Skrevet 16. desember 2019 #18 Skrevet 16. desember 2019 Synes tights er kjempefint, og kvinner kler de virkelig. Er ikke like begeistret for tights som går langt inn i rumpesprekken. Det er noe med at det ser lite smart ut. At de sitter stramt foran er derimot veldig pent. Tenker da ikke på camel toe, som er sexy, men passer strengt tatt bare til "hjemmebruk" .
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #19 Skrevet 17. desember 2019 Tights kommer veldig an på kropen. Det er mange i tights som aldri burde brukt det. Men en litt stor t-shirt eller genser til, eller overtrekksjakke kan til og med være sexy til. På riktig kropp. Den må ikke være veltrent, men det bør ikke være valker heller. Anonymkode: fb0ee...9d5
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #20 Skrevet 17. desember 2019 Bruker gjerne tights under lang genser/genserkjole Anonymkode: 2a93b...56a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå