AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #1 Skrevet 13. desember 2019 Hei, jeg har lenge hatt lyst på en Parajumpers Longbear i svart. Nå har jeg endelig kjøpt en. Men er det feil å bruke den ,skille seg ut siden det er en kåpe i damemodell og jeg er en mann. Har dere kvinner/ damer noe svar, bør jeg ikke bruke den. ? Anonymkode: 1a286...82e
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #2 Skrevet 13. desember 2019 Hvis du liker den, kan du selvsagt bruke den. Jeg er likevel nysgjerrig på hvorfor du kjøpte en damemodell når du er usikker på om du kan bruke den, og er ev. redd for å skille deg ut? Anonymkode: 4f3a2...b4f 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #3 Skrevet 13. desember 2019 Jeg syntes det var en veldig fin jakke , hadde sett mange som gikk med de. Hadde dermed lyst på en selv. Jeg synes den er varm og god og føler meg vel. Men det er jo en dame modell ,men vil jo ikke bli spesielt lagt merke til. Derfor lurte jeg på hva andre mener om det. Det er jo veldig mange jenter/ damer som bruker akkurat denne modellen . Tenker de " Han går i samme jakke som meg , det var kult ,eller ikke legger merke til det, eller det passer ikke" ? Kjekt hvis det er noen som har Parajumpers long bear modellen svarer. Anonymkode: 1a286...82e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå