AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #1 Skrevet 13. desember 2019 Jeg har en bror og en søster som jeg sjeldent ser. Årsaken er at det har ikke falt seg naturlig å ha mye kontakt med dem, da jeg er adoptert og disse er mine biologiske søsken. Men vi pleier å sende julegaver til hverandre, og hvert år lurer jeg på hva jeg skal sende. Begge to har familie, søsteren min har to utflyttede barn og ett som bor hjemme, og broren min har ett barn som bor hjemme. Hvis jeg skulle gitt gaver til bare dem ville det vært lettere, men hva gir jeg til dem "m/fam" som ikke er en konfekteske liksom? Anonymkode: 85d6e...21e
Thyra Skrevet 13. desember 2019 #2 Skrevet 13. desember 2019 (endret) Hva er galt med en konfekteske? Ellers kan du jo gi spekemat (om de liker det), vin (om alle er gamle nok til å drikke alkohol og ikke er avholds eller har alkoholproblemer), brettspill... Eller du kan strikke sokker eller selbuvotter til alle sammen. Endret 13. desember 2019 av Thyra 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #3 Skrevet 13. desember 2019 Brettspill Anonymkode: 7300d...3f8 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå