AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #1 Skrevet 13. desember 2019 Hei jeg har vært mye plaget med uvi etter sex. Så lurer på om det er ok å be mannen vaske hendene før vi setter igang. Det er litt pinlig, da vi nettopp har begynt å date. Men har virkelig ikke lyst på enda en infeksjon! Gjorde det en gang med et ons, det ble ikke tatt så veldig seriøst så da ble det fort kleint. Hva tenker dere menn om å få denne beskjeden? Tenker dere ikke over slikt eller er det helt innafor å få høre like før? Anonymkode: c17b4...ffc
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #2 Skrevet 13. desember 2019 Bare tiss og vask deg etter, så burde det gå bra.. rart å be han gå å vaske hendene syns jeg Anonymkode: 153a3...616
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #3 Skrevet 13. desember 2019 Var det jeg fryktet men det svir så fort idet han begynner . Ikke noe god tanke på alt han har vært borti når vi setter igang etter en lang, fuktig tur på byn. Anonymkode: c17b4...ffc
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #4 Skrevet 13. desember 2019 Syns det er helt i orden å be om. Foretrekker rene hender selv. Anonymkode: 03b2b...26b
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #5 Skrevet 13. desember 2019 Sliter med det samme, men kjæresten Min jobber som bilmekaniker og har mye olje på hendene. Anonymkode: daae4...aa4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #6 Skrevet 13. desember 2019 Det vil vere helt uorden om du sier dette. Ingen tenker på det i den hete stund av begge parter. Men flott om du sier fra om ditt problem, man vil jo det beste med hverandre. mann Anonymkode: fde47...8fe
Hillbill Skrevet 13. desember 2019 #7 Skrevet 13. desember 2019 Helt greit å si i fra. UVI er absolutt ikke gøy. 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #8 Skrevet 13. desember 2019 UVI kommer av dine egne bakterier fra anus som kommer inn i urinrøret. Anonymkode: 7d0ab...33f 1
casanova 1 Skrevet 13. desember 2019 #9 Skrevet 13. desember 2019 Først litt generelt hva angår urinveisinfeksjon. En del, særlig yngre kvinner har den leie tendensen til, å vaske seg for mye nedentil. De vasker og vasker – gnikker og gnur – ordner og styrer... Det er ikke måte på hvor mye det skal vaskes.Til hverdags holder det lenge, å vaske seg forsiktig med en myk klut fuktet med lunkent vann. Når enkelte kvinner her inne skriver at de etter å ha ligget med, løper ut på badet og med dusj hodet spyler «mannen sin ut», det for å unngå uvi, tenker jeg. «hva f driver de med.». Slik utskylling, bare fører til vondt verre. Itillegg til å tørke ut slimhinnene, forstyrres både pH balansen og bakterie flora´n. I skjeden.Ødelegges den finstemte balansen der inne, øker sjansene for urinveisinfeksjon dramatisk. Så over til ditt problem. Når han eks vis, slik du beskriver kommer hjem etter en lang fuktig tur på byen, inviter han med i dusjen! Strømmende varmt.... velduftende såpe... hender som tar.. munner som smaker... myk frotè... er deilig! Bare innrøm det! Samtidig med kosen, får du vasket både hendene og annet nødvendig utstyr hos han.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #10 Skrevet 13. desember 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: UVI kommer av dine egne bakterier fra anus som kommer inn i urinrøret. Anonymkode: 7d0ab...33f Men så er jeg ekstra predisponert for slike infeksjoner da jeg har mye sukker i urinen, hele tiden.. det skal virkelig ingenting til før bakteriene koser seg litt for mye der inne. I motsetning til flesteparten av kvinner. Urinrøret mitt er også ugunstig plassert.. jeg klarer fint å vaske meg bak. Det er kun disse tilleggstingene jeg kan og må kontrollere litt ekstra. Anonymkode: c17b4...ffc
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #11 Skrevet 13. desember 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det vil vere helt uorden om du sier dette. Ingen tenker på det i den hete stund av begge parter. Men flott om du sier fra om ditt problem, man vil jo det beste med hverandre. mann Anonymkode: fde47...8fe 5 timer siden, Hillbill skrev: Helt greit å si i fra. UVI er absolutt ikke gøy. 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns det er helt i orden å be om. Foretrekker rene hender selv. Anonymkode: 03b2b...26b Takk! Det hjelper å høre. Anonymkode: c17b4...ffc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå