Gå til innhold

Dyp fitte

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne selv og er nesten bunnløs. 😂

Haha, du minner meg om ei jeg traff i Henningsvær på lofotfiske: De e botn i Vestfjorden, men ikke i mæ! ...og det stemte det hun sa😂😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 timer siden, Dalmatian skrev:

slutt å hat på lave kvinner; det kommer an på hvor mange forskjellige hun har hatt, ikke høyden. kvinner fra telemark og buskerud er overvurderte 

Hvorfor dette hatet mot spesifikke fylker? 😄 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der var Sphere på banen. Klar for å komme med sannheten. Case closed. 

Anonymkode: fac5b...0ae

Tenk at noen kom med fakta! 😱

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 timer siden, Warrior skrev:

Menn som deg med mini pikk liker nok ikke så godt dyp eller vid fitte.

Alle andre liker både dype, trange, og vide. Alt funker. For trang kan fort bli vondt for damene. Ikke med små nusselige peniser som din da. 

Jeg er kvinne din tosk. Dype skjeder er ikke bedre enn små.

Må nevne at det ikke er galt å ha «liten» penis eller mikropenis heller.

Slutt å hate på folk for ting de er født med og ikke kan kontrollere.

Endret av Dalmatian
  • Liker 2
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Kommer an på hvor stor penis mannen har. 

Min mann har en på 21 cm, og jeg er bifil. Vi deler gjerne en kvinne vi begge liker, men det hjelper ingenting om jeg er helt vill etter en kvinne dersom hun ikke er minst rundt 170 cm høy. Han tenner absolutt ikke på å gjøre en kvinne vondt, og lave kvinner kan ikke klare hans. 

Han har mye erfaring, så jeg får bare tro ham på det. Han elsker at vi har trekant, så tror ikke han ville trekke seg slik uten at han har belegg for at dette virkelig er noe han har erfart, og er sikker i sin sak. 

Det er logisk også. 

Anonymkode: 0bdc3...58b

Jeg er 175 og har født, har enda til gode å ikke bli bunnet av en ny partner som ikke kjenner anatomien min, som jo er fryktelig vondt. Fått høre av flere at jeg er veldig «kort» og relativt trang. Henger meg ikke opp i slikt, men syns det er merkverdig hvor forskjellige vi kvinner visstnok er der nede.

Også fått høre at jeg er veldig varm, myk og andre ting, fascinerende da jeg trodde at menn ikke merket særlig forskjell fra kvinne til kvinne.

Anonymkode: d4238...d66

Skrevet
5 minutter siden, Dalmatian skrev:

Å bitter jomfru kvinne? Slapp av. Du finner nok en mann du også. 

Skrevet
7 timer siden, Sphere skrev:

Tenk at noen kom med fakta! 😱

Tekst uten referanse er og blir tekst uten referanse. 

Anonymkode: fac5b...0ae

Skrevet

Jeg tror nå at skjedelengde ikke er ordentlig kartlagt, fordi det foregår noe når en kvinne blir tent som gjør at hun kan ta mer lengde inne i seg. 7 - 10 cm i dybde stemmer IKKE under samleie. Pessar kommer fra 60 mm og opp til ganske mye videre, så det er trolig kjent hva bredden kan være. Pessar funker fordi det ligger stabilt over livmorhalsmunningen med vakum under samleiet. (Sæddrepende krem trengs også).

Vi kvinner kommer i alle størrelser og fasonger nedentil. Jeg for min del liker å få noe i bunnen, uten at det gjør vondt. Da er veldig lange og veldig korte staker mindre interresante for meg. Jeg har hittil ikke lest eller hørt fra andre kvinner at de har et sånt "sweet spot" i dypet, så regner med at det er helt andre ting som betyr noe enn hvordan dypet hennes er.

• Liker 2
Skrevet

Hallo. Det er jo ikke bra at skjeden er for dyp når de fleste peniser er 13-16 cm i lengde. 

Skrevet
På 13.12.2019 den 1.12, Dalmatian skrev:

æsj maskuline kvinner. menn vil ha trange jomfruer. jeg er ærlig; dette er det menn har sagt

Så det at du har møtt noen få gutter (ikke mann) som liker ungdommer, betyr at du er feminin og Ts maskuli?

Menn har kanskje sagt dette til deg, men du tenker ikke på at det får både deg og kjæresten til å framstå... vel.. uten særlig utdannelse....  (hvorfor  i all verden er du sammen med menn som liker ungdommer? De må være det om de kommer med uttalelser om at de liker «trange jomfruer»). 

Anonymkode: 9731f...4c2

Skrevet

12 timer siden, Dalmatian skrev:

Må nevne at det ikke er galt å ha «liten» penis eller mikropenis heller.

Slutt å hate på folk for ting de er født med og ikke kan kontrollere.

Nei, det er du ikke.

På 13.12.2019 den 1.38, Dalmatian skrev:

slutt å hat på lave kvinner; det kommer an på hvor mange forskjellige hun har hatt, ikke høyden. kvinner fra telemark og buskerud er overvurderte 

Nei, det kommer an på mye forskjellig (født med, om hun selv har født og alt har gått bra igjen etterpå, om hun trener muskulaturen der), men "hvor mange hun har hatt sex med", er ikke en av de tingene som påvirker hvor langt inn livmortappen sitter.

Hvordan vet du hvordan kvinner fra Telemark og Buskerud er for menn å ha sex med, med mindre du er en mann selv?

1 time siden, Dalmatian skrev:

Hallo. Det er jo ikke bra at skjeden er for dyp når de fleste peniser er 13-16 cm i lengde. 

Interessant at du vinkler det slik og ikke, "ikke bra at penisen er for kort når skjeden er 7-10cm i lengde". Eller, egentlig ikke. For det sier jo noe om hvilket perspektiv du har, noe som igjen baserer seg på hvilket kjønn du har.

Skrevet
5 timer siden, Gugglo skrev:

Interessant at du vinkler det slik og ikke, "ikke bra at penisen er for kort når skjeden er 7-10cm i lengde". Eller, egentlig ikke. For det sier jo noe om hvilket perspektiv du har, noe som igjen baserer seg på hvilket kjønn du har.

Alle andre sier at det er menn som er problemet derfor tar jeg den stillingen i motsetning til de fleste andre her.

Ikke vanskelig å forstå det. Man  kan ikke kontrollere det ene mer enn det andre. 0/11 detektiv. Alle kvinner må jo være selvopptatte nek.

Ingen dype skjeder er ikke bedre enn noen andre.

Skrevet
På 13.12.2019 den 1.12, Dalmatian skrev:

æsj maskuline kvinner. menn vil ha trange jomfruer. jeg er ærlig; dette er det menn har sagt

Man kan være trang og dyp samtidig. Ingen direkte sammenheng der.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg har også dyp vagina, selv om jeg bare er 160 høy. Og det er flaks, siden min mann har en penis på 22 cm. 

Men jeg kan også bli bunnet, hvis jeg en sjelden gang ikke er kåt nok. Da har ikke vaginaen rukket å strekke seg, og det er innmari vondt. Men som regel kan han bare «peise på».

At vaginaer har ulike lengder, er de som lager pessar klar over. Da fastlegen skulle finne riktig størrelse til meg, så kom hun med et sett med 4-5 ringer i ulike størrelser, og testet ut hvilken som passet i meg. Jeg måtte ha den største, og det var stor forskjell på den og den minste.

Endret av Hulderen
  • Liker 1
Skrevet
På 13.12.2019 den 1.02, AnonymBruker skrev:

Jeg viste ikke at dette var en greie og er fortsatt usikker på om det er.

hadde ett one night stand for litt siden og når vi var ferdig sa fyren at det var deilig å bare kunne kjøre på siden jeg var så «dyp» og at jeg ikke fikk vondt av at han gikk helt inn.

jeg har aldri hørt eller tenkt over dette før men gir jo mening da jeg er ganske høy.

Har ikke hatt så mange partnere så blir jo litt usikker. Er det sant? Er det positivt eller negativt å være dyp? Hva synes dere menn?

Anonymkode: 93fb5...574

Er absolutt ikke negativt å være dyp , for oss som er så heldig å være litt over gjennomsnittet lang (er 23 cm)er det deilig å ikke tenke på å være forsiktig så vi ikke bunner jenta og gir henne en smertefull opplevelse. 

Anonymkode: 36571...798

• Liker 1
Skrevet

Skjeden til en kvinne er 10 cm uavhengig av om hun er lav eller høy. Livmortappen derimot kan f.eks sitte på siden hos mange, og man føler man er "dypere"

Anonymkode: f5352...8a8

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjeden til en kvinne er 10 cm uavhengig av om hun er lav eller høy. Livmortappen derimot kan f.eks sitte på siden hos mange, og man føler man er "dypere"

Anonymkode: f5352...8a8

Nei, det er feil. Hvis den var så kort hos kvinner ville alle bli bunnet av en mann på 10-12 cm og de fleste menn har lenger penis enn det. Det sier seg selv at dette er feil. Skjeden strekker seg når man er kåt og blir noen cm lengre. Elllers hadde ingen damer orket å ha sex stort sett. Hvor mange ganger må man si dette egentlig?

Anonymkode: 68a1e...86d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...