Gå til innhold

Dyp fitte

Fremhevede innlegg

Skrevet

Derfor smellfeite damer elsker enorme dildoer

Anonymkode: ce9a7...222

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Derfor smellfeite damer elsker enorme dildoer

Vet mora di at du er oppe så sent? Marsj i seng gutt!

• Liker 7
Skrevet

Har kort penis, men foretrekker eikevel ei dyp fitte, jeg.   😅

Anonymkode: 7e289...eb2

Skrevet

Hvor trang du er betyr noe, ikke hvor dyp du er

Anonymkode: 7626c...525

• Liker 2
Skrevet

Jeg er kvinne selv og er nesten bunnløs. 😂 En eks klarte å bunne meg men det skjedde kun i en viss stilling og han måtte trykke seg ganske hardt inni meg for at det skulle gå. Min andre eks som hadde ganske stor penis bunna meg derimot aldri. Han var ikke så hardfør av seg heller. Tenker det ikke er noe galt i å være "dyp". :)

Anonymkode: 0b9f1...59d

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okei så gutter eller menn synes ikke at jeg er «stor» der nede liksom? 

Anonymkode: 93fb5...574

Du trenger ikke å være redd for det liksom. Om du er dypere så må vel det være et pluss hvis du drar hjem en med litt lengde på. Da slipper du å få vondt.

• Liker 2
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min andre eks som hadde ganske stor penis bunna meg derimot aldri. Han var ikke så hardfør av seg heller. Tenker det ikke er noe galt i å være "dyp".

Det er vel ikke for ingenting vår herre har skapt kvinnen litt dypere enn lengden på mannens penis. Sexen skal jo være deilig ved befrukting, så orgasmen er vel den største pådriveren for at befolkningen øker. Så du er nok velskapt 😉

• Liker 1
Skrevet

Skal dybden bli den nye bekymringen nå? Tror det er en liten klikk med syke mennesker som bare må søke opp problemer for enhver pris. 

Anonymkode: 61c93...ee0

• Liker 2
Skrevet

Dyp, men trang er et must. Var en periode med ei alv fra Lillehammer, og hun var herlig trang, men hun måtte holde hendene rundt så en ikke bunnet henne. Små hender hadde hun og. Det at hun hadde store flotte bryster og en veltrent kropp gjorde ikke akkurat kølla mindre stiv.

Men en må være realistisk om at hansken var for liten. Jakten på votten fortsatte.

I havet vest der ute var det ei havfrue som hadde hørt rykter om en gammel sel som hadde det lille ekstra.

23/18 over og ut.  

Anonymkode: fac5b...0ae

Skrevet

Trang thaimus er og blir best. 

Anonymkode: f6ec6...372

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har du lite erfaring, min venn! 

• Liker 4
Skrevet

Jeg er kun 160 cm, og er dyp. Så er nok ikke bare høye kvinner som er dype. 

Anonymkode: cdf27...0d2

• Liker 3
Skrevet

Sitert fra SNL:

"Skjeden er formet som et 7–10 cm langt, relativt tynnvegget, tøyelig rør av glatt muskulatur og bindevev kledd med slimhinne"

Anonymkode: a52c9...915

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er forskjellen på en trang thaimus og en trang ukrainmus? Trang mus er trang mus.

Hvis du tror at alle thai-kvinner har trang mus må du nok tro om igjen!

https://politiken.dk/kultur/art7533263/Lad-være-med-at-jagte-os-asiatiske-kvinder-fordi-I-tror-vores-underliv-passer-sammen

Anonymkode: b4db3...648

• Liker 2
Skrevet

Hva er en mus? 😯

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, Dalmatian skrev:

æsj maskuline kvinner. menn vil ha trange jomfruer. jeg er ærlig; dette er det menn har sagt

Menn som deg med mini pikk liker nok ikke så godt dyp eller vid fitte.

Alle andre liker både dype, trange, og vide. Alt funker. For trang kan fort bli vondt for damene. Ikke med små nusselige peniser som din da. 

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg har aldri hørt eller tenkt over dette før men gir jo mening da jeg er ganske høy.

Høyden har ikke noe med hvor dyp du er.

Skrevet

Unlike penis size, the body size/shape of a woman has an influence on vaginal size. Taller women (longer torso) with wider hips will most likely have longer and deeper set vagina. Torso size/length is more significant than actual height. As for men however, a 6' 8" man may have a smaller penis than a 5' 8" man, just like his ears may also be smaller. External organs are not influenced by body size or height, whereas internal organs are.

• Liker 5
Skrevet
41 minutter siden, Warrior skrev:

Høyden har ikke noe med hvor dyp du er.

Som med penis. Det er mange velutstyrte kvinner og menn som er lave. 

Skrevet
3 minutter siden, Sphere skrev:

Unlike penis size, the body size/shape of a woman has an influence on vaginal size. Taller women (longer torso) with wider hips will most likely have longer and deeper set vagina. Torso size/length is more significant than actual height. As for men however, a 6' 8" man may have a smaller penis than a 5' 8" man, just like his ears may also be smaller. External organs are not influenced by body size or height, whereas internal organs are.

Der var Sphere på banen. Klar for å komme med sannheten. Case closed. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...