Gå til innhold

Dyp fitte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg viste ikke at dette var en greie og er fortsatt usikker på om det er.

hadde ett one night stand for litt siden og når vi var ferdig sa fyren at det var deilig å bare kunne kjøre på siden jeg var så «dyp» og at jeg ikke fikk vondt av at han gikk helt inn.

jeg har aldri hørt eller tenkt over dette før men gir jo mening da jeg er ganske høy.

Har ikke hatt så mange partnere så blir jo litt usikker. Er det sant? Er det positivt eller negativt å være dyp? Hva synes dere menn?

Anonymkode: 93fb5...574

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er positiv å være dyp. Da har du plass til mere pikk. 

Anonymkode: dd746...b82

• Liker 4
Skrevet

Samme her, er høy og opplever omtrent aldri at menn støtter heilt opp

Anonymkode: 2ee44...957

• Liker 4
Skrevet

Men er det deilig for dere menn?

Skrevet (endret)

æsj maskuline kvinner. menn vil ha trange jomfruer. jeg er ærlig; dette er det menn har sagt

Endret av Dalmatian
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er og høy og har aldri skjønt når andre damer har pratet om hvor vondt det er å bli bunnet, inntil jeg møtte min nåværende sexpartner, han har 22 cm lang og fy f... hvor vondt det er innimellom. 

Anonymkode: 007f8...150

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, Dalmatian skrev:

æsj maskuline kvinner. menn vil ha trange jomfruer.

æsj troll. vi vil ha ærlige brukere.

Anonymkode: b4db3...648

• Liker 10
Skrevet

Jeg er 180, å kjenner at jeg blir bunnet. 👀

• Liker 2
Skrevet (endret)
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er det deilig for dere menn?

Har nok ikke så mye med det å gjøre. Det har med hva man kan gjøre når man ikke bunner, eller i det minste når man ikke treffer livmorstappen som jo tydeligvis gjør sykt vondt. Vet man at man kan treffe den og "skade" jenta for ei periode, så må en jo sørge for å stoppe for hvert støt. Mens kan man gå helt inn til det smeller mellom rumpe og lår, så kan man jo ha mer tempo - og det i seg selv kan jo være deilig - at selve tempoet i seg selv kan være høyere. 

Endret av Timza
  • Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke hatt så mange partnere så blir jo litt usikker. Er det sant? Er det positivt eller negativt å være dyp? Hva synes dere menn?

Den var dyp ja😂Neida, jeg tok den! Har vært i tilfeller når jeg har sakset dama, at jeg har kjent at jeg stakk meg på spiralen ja, men da har jeg etterpå ikke gitt henne full lengde. Så jeg må måle dybden noen ganger med kuken først, ikke er den så lang heller synes jeg.

Det må vel være positivt ja, for bunning er ikke spesielt godt for noen av partene.👌

• Liker 1
Skrevet

Jeg klarte ikke la være. Unnnssskyld!!! 🙄 😂

Anonymkode: b4db3...648

• Liker 3
Skrevet

Okei så gutter eller menn synes ikke at jeg er «stor» der nede liksom? 

Skrevet
9 minutter siden, Dalmatian skrev:

æsj maskuline kvinner. menn vil ha trange jomfruer. jeg er ærlig; dette er det menn har sagt

Kommer an på hvor stor penis mannen har. 

Min mann har en på 21 cm, og jeg er bifil. Vi deler gjerne en kvinne vi begge liker, men det hjelper ingenting om jeg er helt vill etter en kvinne dersom hun ikke er minst rundt 170 cm høy. Han tenner absolutt ikke på å gjøre en kvinne vondt, og lave kvinner kan ikke klare hans. 

Han har mye erfaring, så jeg får bare tro ham på det. Han elsker at vi har trekant, så tror ikke han ville trekke seg slik uten at han har belegg for at dette virkelig er noe han har erfart, og er sikker i sin sak. 

Det er logisk også. 

Anonymkode: 0bdc3...58b

• Liker 1
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei så gutter eller menn synes ikke at jeg er «stor» der nede liksom? 

Det må nesten de som måler deg svare på😂

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 2
Skrevet

Med mindre du er djup fordi du er veldig overvektig er vel ikke det negativt på noen som helst måte..

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, 334 skrev:

Med mindre du er djup fordi du er veldig overvektig er vel ikke det negativt på noen som helst måte..

Jeg er høy og tynn så nei😅 vet at resten er tight men er liksom bare akkurat det at jeg var «dyp» som hørtes liksom bare så stort ut og bare ordet føles så negativt 

ts

• Liker 2
Skrevet

slutt å hat på lave kvinner; det kommer an på hvor mange forskjellige hun har hatt, ikke høyden. kvinner fra telemark og buskerud er overvurderte 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Dalmatian skrev:

slutt å hat på lave kvinner; det kommer an på hvor mange forskjellige hun har hatt, ikke høyden. kvinner fra telemark og buskerud er overvurderte 

Hater ikke på noen? bare lurte på noe som var nytt for meg.

er jo ingen hat i å være  nysgjerrig på at mennesker er forskjellige.

Dybden har jo ikke noe med «hvor mange enn har hatt» ærlig talt

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, 334 skrev:

Hvordan I alle dager påvirker overvekt dybden på vagina? 😂

• Liker 9
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan I alle dager påvirker overvekt dybden på vagina? 😂

Mer bollemus og flesk gir deg litt ekstra å gå på

Anonymkode: ce9a7...222

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...