Gjest Seleena Skrevet 30. mai 2005 #1 Skrevet 30. mai 2005 Nokon har tips om kor ein kan finne billi' charterturar til Hellas-øyar eller Tyrkia? Har sett litt rundt om kring, men dei fleste går frå Gardermoen. Eg vil ha i frå Haugesund eller Flesland. Har ein følelse om at eg må vente litt sidan dette er i midten av juni, men er så rastlaus.... Tips?
Gjest reiselysten jente Skrevet 31. mai 2005 #2 Skrevet 31. mai 2005 har du sett på startour..va masse billig der fra forskjellige steder
Gjest gjestene Skrevet 31. mai 2005 #3 Skrevet 31. mai 2005 Jeg pleier å overvåke websidene til Ving.no sagasolreiser.no eller startour. Restplasser går til dumping priser "dagen før" bare å pakke kofferten og sjekke at prisen går nedover fra dag til dag før du bestiller.. Jeg har gjort dette i flere år med god suksess!
Gjest gjesten Skrevet 1. juni 2005 #4 Skrevet 1. juni 2005 Du kan forsøke nettstedet restplass.no. Der kan du søke på land og sted.
Gjest assa Skrevet 1. juni 2005 #5 Skrevet 1. juni 2005 Tyrkiareiser har fly+hotell til 1590 kr usp i kveld kl 9 fra Helganes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå