Gå til innhold

Kan noen anbefale en flink gynekolog i oslo?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har gått MYE til gynekologene på Oslo City Legesenter de siste årene og er veldig fornøyd med dem😊

Anonymkode: 9a472...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslogynekologene på Majorstua er supre. Der får du time på tirsdagskvelder uten særlig ventetid. 

Anonymkode: 8c58e...629

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver under på forrige svar om Oslogynekologene på Majorstua. Anbefaler spesielt Dr. Sverre Sand. 
Det eneste som er negativt er at det er vanskelig å nå de på telefon, men de svarer veldig raskt på SMS-henvendelser. 

Anonymkode: 40e6b...19e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.12.2019 den 8.02, AnonymBruker skrev:

Jeg har gått MYE til gynekologene på Oslo City Legesenter de siste årene og er veldig fornøyd med dem😊

Det var ei dame der. Hun var aggresiv. Kjeftet på meg dor jeg hadde ikke tatt livmorshals prøve for 3 år siden. 
men kanskje du mener mannen? 

Anonymkode: 0f059...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oslogynekologene på Majorstua er supre. Der får du time på tirsdagskvelder uten særlig ventetid. 

Anonymkode: 8c58e...629

Noen du anbefaler der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke akkurat oslo men jessheim. Martin heter han

Anonymkode: 1b8d6...94a

Er han flink?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen du anbefaler der?

Se svar over i denne tråden. Anbefaler Dr. Sand. Han er hyggelig, veldig flink og varsom. Får deg til å slappe av, med et glimt i øye.

Anonymkode: 40e6b...19e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver under på Sverre Sand, han er fantastisk, men tar han privattimer på kveld? Trodde man måtte ha henvisning til han, men mulig jeg tar feil. 

Anonymkode: 040da...315

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverre Sand er bra, ja! Han fulgte meg under hele forrige svangerskap, men har gått til ham i flere år.

Anonymkode: 38f70...0a8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos både Oskar Åkesson (dagtid tror ikke han tar inn privat) og Marit Lieng (privat) - veldig fornøy med de begge to. Tenker at de alle er flinke der :) 

Anonymkode: c6ded...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er han flink?

Ja, Martin Lundring på Spesialistsenteret for Kvinner på Jessheim er veldig flink og behagelig. 

Anonymkode: ad10b...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller, aller fleste har bare dårlige erfaringer med Oslo City. Hadde ikke gått dit. 

Anonymkode: ad10b...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig god erfaring med Oslo city, og de har veldig gode åpningstider og tilgjengelighet. Hun damen som er der er russisk(?) og virker kanskje litt brå i måten hun snakker på, men opplevde henne som varm og veldig interessert i meg. Aage Husebye som jobber der jobber også på Ahus.

Anonymkode: aef0d...51f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har veldig god erfaring med Oslo city, og de har veldig gode åpningstider og tilgjengelighet. Hun damen som er der er russisk(?) og virker kanskje litt brå i måten hun snakker på, men opplevde henne som varm og veldig interessert i meg. Aage Husebye som jobber der jobber også på Ahus.

Anonymkode: aef0d...51f

Hun dama var veldig aggressviv og sur da jeg var der. Virket også stressa. Vet ikke hvorfor. 
jobber Aage på Ahus??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aage Huseby på Oslo city synes jeg er veldig flink. Morsom og behagelig. Følger godt opp. Brukt han mye de siste årene. 

Anonymkode: 24a8a...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...