AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #1 Skrevet 12. desember 2019 Er ufrivillig barnløs og prøvd i 4 år..Har sjekket oss opp og ned, men ingenting galt.. Byttet gyn og var hos ny i går og fikk med meg Letrozol hjem.. Skal starte på dag 4, Er litt motløs akkurat nå, er det noen som har fått hjelp med dette? Jeg har mens litt uregelmessig men alt så bra ut på gyn og ul undersøkelsen. Forresten, hvor lenge etter pilleslutt kom el? Anonymkode: 74d73...2d7
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #2 Skrevet 12. desember 2019 Hei, jeg skulle begynne på Letrozol i januar, men etter 37 PP klaffet det før første gang i november (6+2 idag). Vi har sjekket oss og alt skal være i skjønneste orden med oss begge, så er overrasket over hvor mange år det tok før spiren endelig satt. Anonymkode: e40c7...b0d
hotfudge Skrevet 13. desember 2019 #3 Skrevet 13. desember 2019 Jeg mistet i mars 18 og fikk letrozol i januar 19. I april ble jeg gravid og er 36 uker i dag 😊 For meg hjalp letrozol veldig! Har skikkelig trua på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå