AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #1 Skrevet 12. desember 2019 Noen som har erfaring med sex ute f.eks skogen eller hagen eller hva som helst. Har hatt lyst til å prøve i litt forskjellige omgivelser Anonymkode: b4013...d1b
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #2 Skrevet 12. desember 2019 Ja, i skogen. Nei, det er for mye barnåler, kongler og steiner til at det egentlig er særlig bekvemt. I telt, derimot, er det veldig greit. Anonymkode: 1248a...c49 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #3 Skrevet 12. desember 2019 Prøvd i skogen to ganger. Ene gangen ble jeg spist opp av mygg, den andre gangen av knott. Ville valgt en tid på året uten masse insekter Anonymkode: e3bce...b9d 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #4 Skrevet 12. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Prøvd i skogen to ganger. Ene gangen ble jeg spist opp av mygg, den andre gangen av knott. Ville valgt en tid på året uten masse insekter Anonymkode: e3bce...b9d 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, i skogen. Nei, det er for mye barnåler, kongler og steiner til at det egentlig er særlig bekvemt. I telt, derimot, er det veldig greit. Anonymkode: 1248a...c49 Huff ja måtte nokk hatt det i telt da haha Anonymkode: b4013...d1b
CabinCruiser Skrevet 12. desember 2019 #5 Skrevet 12. desember 2019 Kjære deg, det er altfor kaldt ute nå 😂 Men neida, det er ikke så spennende som man tror. Sex på strand = sand langt oppi. Sex i skog = barnåler, stikk og mygg osv. 1
Jævla fyllekalas ! Skrevet 12. desember 2019 #6 Skrevet 12. desember 2019 Sex ute i naturen er helt fantastisk, det er noe jeg anbefaler og unner alle, også mine uvenner 👍
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #7 Skrevet 12. desember 2019 Kom å ta meg. Anonymkode: 7a6b3...b35
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #8 Skrevet 12. desember 2019 5 minutter siden, CabinCruiser skrev: Kjære deg, det er altfor kaldt ute nå 😂 Men neida, det er ikke så spennende som man tror. Sex på strand = sand langt oppi. Sex i skog = barnåler, stikk og mygg osv. Ja litt det jeg er redd for Anonymkode: b4013...d1b
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #9 Skrevet 12. desember 2019 Åh.. En gang fant jeg en kvist opp i rumpa dagen etter 😂 en annen gang fikk jeg malaria! Litt ymse altså😂 Anonymkode: c4ddc...987
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #10 Skrevet 12. desember 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har erfaring med sex ute f.eks skogen eller hagen eller hva som helst. Har hatt lyst til å prøve i litt forskjellige omgivelser Anonymkode: b4013...d1b Ja, har hatt sex på verandaen, i parken, på stranda, i skogen, på fjellet etc. Sist gang var i høst (en varm dag) med nye kjæresten på en liten fjelltopp på ei øy med utsikt over hele fjorden. Varte ikke så lenge, men var veldig stemningsfullt og pirrende. Og mer sexy enn før å ha sex innendørs etter det. Anonymkode: e4cec...070 1
Heisenberg Skrevet 12. desember 2019 #11 Skrevet 12. desember 2019 Sex ute handler om å tilrettelegge. Vil du ha sex i skogen eller på stranda, stå eller ta med et pledd. 2
Gjest Paramount Skrevet 13. desember 2019 #12 Skrevet 13. desember 2019 Nakenhet og sex ute gir fantastiske opplevelser. Kvinnekroppen, formene, og alle de intime detaljene, blir ikke vakrere, og mer fristende, enn omrammet av storslått natur, og i lyset fra en varm sommersol. Har opplevd det mange ganger. Både ved sjøen og på fjellet. Ubeskrivelig, må bare oppleves. Enhver kvinne fortjener å bli begjært og tilfredsstilt under åpen himmel, i en seng av mose og mykt gress. Tro meg, eventuelle insekter får liten oppmerksomhet. Det er ikke de som gir de sterkest inntrykkene .
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #13 Skrevet 13. desember 2019 Jeg elsker å ha sex ute. Mygg eller annet har aldri plaget meg. Det vanskelige er å finne egnet sted. Jeg har gjerne sex ute, men ikke for å bli sett. Kvinne Anonymkode: 91aa7...018 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #14 Skrevet 13. desember 2019 Kona stående lent inntil et tre buksa og trusa nede ved anklene, og bare for meg å forsyne meg er himmelsk. Har stort sett kun vært slik vi har hatt sex utendørs, men kunne fint tenkt meg å ha henne ridende på med sittende på en Stein f.eks. Anonymkode: d2b19...bf2
Stiigen Skrevet 13. desember 2019 #15 Skrevet 13. desember 2019 Jeg tok med en kvinne opp på en fjelltopp ifjor sommer. Det var på kvelden, solen var på vei ned. Og vi la oss ned i mosen rett ved stien på det høyeste punktet. Dette var et byfjell, så vanlig med en del turgåere der, noe som gjorde det hele enda mer spennende. Det var også første gang vi hadde sex sammen(date nr2.) så enda et spenningsmoment(ikke planlagt). Å ha sex med en vakker naken dame i mosen mens jeg veksler mellom å se på henne og på solnedgangen og utsikten over fjorden er det mest sexy øyeblikket i mitt liv. Første gangen jeg hadde utendørssex. Ikke hatt det siden, men håper virkelig virkelig på mange flere slike opplevelser. Sex i naturen er magisk. 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #16 Skrevet 13. desember 2019 Ja, det er nå greit det. Foretrekker inne, men dager det er varmt ute kan bli gøy. Anonymkode: 71a1d...d72
Gjest Alterego666 Skrevet 13. desember 2019 #17 Skrevet 13. desember 2019 Sex utendørs er fantastisk! På stranda, i vannet, på svaberg, i jagen, i en bakgate, U name it! Det KAN kreve litt forberedelser, men kåt spontanitet veier opp for mye. Fare for å bli sett er en ubetinget bonus.
Scoops Skrevet 13. desember 2019 #18 Skrevet 13. desember 2019 Sex ute er fantastisk ,har hatt det mange ganger og flere forskjellige steder 🙂Håper jeg finner en i fremtiden som syns det er like fantastisk som meg 🙂
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #19 Skrevet 13. desember 2019 En kjapp en ute er godt for sjelen! Blowjob eller stående doggy funker ofte. Fjellturer er det også fint med litt sexuell omgang, men da bør det ikke være alt for folksomt. På stranda runker jeg mannen ofte da han er litt svak for bikinier. Er selvfølgelig alene på stranda Anonymkode: 0a97e...943
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #20 Skrevet 13. desember 2019 Sex utenfor er min fantasi, jeg har ikke gjort det, men jeg føler at adrenalin blir til erotikk. Selv om jeg ønsker ikke å bli sett fordi jeg synes dette er rart. Jeg tror det ville være veldig kåt å gjøre det i et gammelt museum, mellom gardinene. På taket av en bygning, ved busstoppet. Jeg leste en historie om en mann som var på operasjon, etter dette kvinnen besøkte ham på sykehuset, de hadde sex på sykehusgurneyen i løpet av besøkstiden. Anonymkode: 4a97d...513
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå