AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #1 Skrevet 12. desember 2019 Av ren nysgjerrighet lurer jeg på hva andre anser som et kjedelig sexliv? For min del er det ingen oppvarming, jokking i ett-to minutter i misjonær og ferdig. Anonymkode: b7ebf...7b6 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #2 Skrevet 12. desember 2019 Rutinepreget på tidspunkt, Rutinepreget drill? Anonymkode: e1975...d14 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #3 Skrevet 12. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Rutinepreget på tidspunkt, Rutinepreget drill? Anonymkode: e1975...d14 Dette. En kjappis på 5 min kan være tipp topp når ting begynner å gå inn i rutiner.. Anonymkode: bcf75...692 1
eller Skrevet 12. desember 2019 #4 Skrevet 12. desember 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av ren nysgjerrighet lurer jeg på hva andre anser som et kjedelig sexliv? For min del er det ingen oppvarming, jokking i ett-to minutter i misjonær og ferdig. Anonymkode: b7ebf...7b6 Det du skriver anser jeg for å være kjedelig sex. Et kjedelig sexliv er å få begrenset kreativiteten av normer.
Horten Market Skrevet 12. desember 2019 #5 Skrevet 12. desember 2019 Når man må booke hyrdestunden i hverandres kalender. Da går det som det gjorde med Stordalens. 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #6 Skrevet 12. desember 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av ren nysgjerrighet lurer jeg på hva andre anser som et kjedelig sexliv? For min del er det ingen oppvarming, jokking i ett-to minutter i misjonær og ferdig. Anonymkode: b7ebf...7b6 Enig. Og planlagt i ei veke. Anonymkode: 45e2b...b75
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #7 Skrevet 12. desember 2019 At han bruker for lang tid på å komme eller kommer for fort. At han ikke bruker tid på å gjøre meg kåt er kjedelig. Anonymkode: 86f35...a98
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #8 Skrevet 12. desember 2019 Jeg anser mitt sexliv som rimelig kjedelig. Det ligger nede for telling. Sex i bestefall en gang i måneden og da uten forspill. Anonymkode: bd77f...be0 1
Jr.Garcon Skrevet 12. desember 2019 #9 Skrevet 12. desember 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av ren nysgjerrighet lurer jeg på hva andre anser som et kjedelig sexliv? For min del er det ingen oppvarming, jokking i ett-to minutter i misjonær og ferdig. Anonymkode: b7ebf...7b6 Et sexliv som er rutinepreget og uten spontanitet, med for mange begrensninger.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #10 Skrevet 12. desember 2019 Mangel på nysgjerrighet Anonymkode: c6a4b...8b3 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #11 Skrevet 12. desember 2019 Så langt er jeg enig med alle dere. Rutinesex, pliktsex er drepen! En eks av meg klarte bare å komme i doggy, så han jokka på litt i misjonær, før han snudde meg for å komme. Det vaaaar så kjedelig! Ts Anonymkode: b7ebf...7b6 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #12 Skrevet 12. desember 2019 Et sexliv uten kos, nytelse og lek. Alle de tre tingene må være tilstede for at jeg kaller det et godt sexliv. Anonymkode: e8f6d...e4f 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #13 Skrevet 12. desember 2019 Jeg er enig i at rutinesex og sex til "faste" tidspunkter kan være litt kjedelig. Samtidig i enkelte faser av livet blir det noen ganger alternativet. Selvom jeg hadde foretrukket å hatt et spontant sexliv gjennom hele livet så må jeg si at det er stor forskjell på rutinesex, for rutinesex kan være rimelig bra det også. Så lenge man kan variere litt på lengden, stillinger og stemning så kan bare litt sånn variasjon være mer enn nok til at jeg fortsatt er tilfreds. Jeg anser sexlivet som mislykket den dagen man ikke klarer å gi hverandre deilige orgasmer, eller åpenbart kjeder seg under sexen. Anonymkode: b4f63...7c0 4
Gjest bloody Skrevet 12. desember 2019 #14 Skrevet 12. desember 2019 Tydedligvis (om man skal tro hver eneste bdsm kjerring man har gjort feilen å forsøke sjekke opp) så er alt som kan klassifiseres som vanilje lik med gørrkjedelig. Spiller ingen rolle om det er 5 knusktørre duracelljukk eller forspill på roseblad i en time for så å bringe kvinnen, uten å være opptatt av sin egen nyting, til en orgasmisk orgasmespasmisk orgasme.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #15 Skrevet 14. desember 2019 Jeg har ett kjedelig sexliv med kjæresten og klarer ikke å få endring på det. Ingen kyss eller kosing. Bare litt jokking mot ræva å rævsleiking og rett inn uten å være våt eller kåt. Vi har sex no ca 1 gang i uka. Siden det er så kjedelig så gjør det ikke noe mer. Mista sexlysta rett og slett. Savne å ha sex med mannfolk som kan tenne og vet at damer må ha litt forspill og sleiking på fitta. Kjæresten er bare opptatt av ræva..😫😫 Er så fortvilt. Er utrolig glad i han,men av og til så har jeg lyst å være utro. Men.. blir selvfølgelig med tanken. Han er trofast så da skal ikke jeg være så ondskapsfull.. Anonymkode: 7a56a...9f2
Bamseklemmer Skrevet 14. desember 2019 #16 Skrevet 14. desember 2019 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: men av og til så har jeg lyst å være utro. Men.. blir selvfølgelig med tanken. Han er trofast så da skal ikke jeg være så ondskapsfull.. Huff og woow, huff for et mareritt, når det beste på deg skriker etter savn😊 Og woow for at holder deg i skiinnet da, men det er lov å fantasere om det hvis du må onanere i skjul🤫 Endret 14. desember 2019 av Bamseklemmer
Pia Sofia Skrevet 14. desember 2019 #17 Skrevet 14. desember 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ett kjedelig sexliv med kjæresten og klarer ikke å få endring på det. Ingen kyss eller kosing. Bare litt jokking mot ræva å rævsleiking og rett inn uten å være våt eller kåt. Vi har sex no ca 1 gang i uka. Siden det er så kjedelig så gjør det ikke noe mer. Mista sexlysta rett og slett. Savne å ha sex med mannfolk som kan tenne og vet at damer må ha litt forspill og sleiking på fitta. Kjæresten er bare opptatt av ræva..😫😫 Er så fortvilt. Er utrolig glad i han,men av og til så har jeg lyst å være utro. Men.. blir selvfølgelig med tanken. Han er trofast så da skal ikke jeg være så ondskapsfull.. Anonymkode: 7a56a...9f2 Men i alle dager! Har du snakket med han om det? Ellers tror han kanskje at du er happy som det er! 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #18 Skrevet 14. desember 2019 På 12.12.2019 den 23.47, bloody skrev: Tydedligvis (om man skal tro hver eneste bdsm kjerring man har gjort feilen å forsøke sjekke opp) så er alt som kan klassifiseres som vanilje lik med gørrkjedelig. Spiller ingen rolle om det er 5 knusktørre duracelljukk eller forspill på roseblad i en time for så å bringe kvinnen, uten å være opptatt av sin egen nyting, til en orgasmisk orgasmespasmisk orgasme. Du kaller deg bloody, men alt du vil ha er søt sex på roseblader? Anonymkode: c6a4b...8b3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #19 Skrevet 14. desember 2019 Hvorfor ikke gjøre noe med det sånn at det ikke blir rutinemessig sex, prøv noe nytt, gå utover deres grenser uten å være utro. Jeg vil ha heftig sex men jeg vil også se på at kjæresten knuller en annen, en som kjæresten tenner på seksuelt,vil ha åpenhet,vil se kjæresten fra en annen side og ikke kun den hverdagslige jeg ser hver dag.. Anonymkode: c1b14...e60
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #20 Skrevet 14. desember 2019 Samme stilling hver gang! Elsker å ri, men alt med måte Anonymkode: c6303...86f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå