Gå til innhold

Jeg skammer meg over datteren min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt lang tekst..

Dattera mi har vært sammen med en tyrkisk gutt i 5 år nå. Han er veldig godhjertet gutt, og hun var heldig som fikk en som han! Gutten starta i 2.klasse på vgs til dattera mi og de møttes der. La oss kalle han for S. S og familien hans flytta fra Sverige til hit for 5 år siden. Familien til S og vi ble veldig fort venner og kom godt overens og dattera mi fikk ofte bli med på ferieturer med de osv de behandlet hennes som sin egen datter. Dattera mi kom plutselig en dag og sa at de hadde slått opp og jeg fikk aldri grunnen før idag.. jeg fikk nettopp vite at for 1 år siden på dattera mi sin bursdag at hun hadde trekant med to gutter fra en annen skole.. og da hadde S planlagt overraskelse fest for henne. En av de to guttene hun hadde trekant med hadde filmet hele greia og sendte til S. Videoen ble også spredd til klassen og S ble totalt knust han hadde sett et liv med henne. Jeg vet at S virkelig elsket dattera mi for han pleide alltid å fortelle meg og mannen min at han kommer til å ta vare på dattera våres og at han gjør alt for henne. De har hatt små diskusjoner men aldri noen store. S har slitt med høy depresjon og jeg fikk også vite at han forsøkte å ta selvmord dagen etter hendelsen.. Jeg fikk helt vondt inn i meg da jeg fikk vite dette og føler meg skam for dattera mi. Hun sier hun liker å leve med fler gutter rundt seg og da forklarte jeg at sånn gjør man ikke mot et menneske om du ikke elsker den personen så sier du ifra, slår opp med han og går til de andre guttene dine. Jeg ble veldig sint for jeg kjenner denne gutten veldig godt og det at dattera mi gjorde sånt får meg til å bli sinn og kvalm. Jeg måtte bare få luftet dette her ut et sted.. jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre? Burde jeg ta kontakt med S sin mamma eller ringe/sende melding til S og høre hvordan det går med han eller blir det forstyrrende for han? Jeg og S sin mor pleide å snakke en del før hendelsen men overhørte av lillebroren til S at S hadde flyttet alene tilbake til Sverige.. Hva skal en mor gjøre i denne situasjonen?😢

Anonymkode: 93ac6...cd3

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager for skrivefeil

Skrevet

Snakk med datteren din (selv om mange her sikkert kommer til å si at dette ikke er din sak). Du har rett i å føle det du føler. 

Anonymkode: 2016e...445

• Liker 8
Skrevet

Du er en mor for din datter og utover det er ikke dette din sak

Anonymkode: 025bb...750

• Liker 30
Skrevet

Jeg føler at du vet ikke alt. Kultur forskjeller.  Du vet han er god for henne. Det vet min mor også om min utenlandske type. Hun er så glad i han. Jeg er trofast, men hun skulle bare visst sannheten om han.

Din datter beskytt henne.

Anonymkode: 33e06...541

• Liker 7
Skrevet

Vet du om datteren din samtykket til filmingen?

Hvis ikke syntes jeg du skal støtte henne i å anmelde

• Liker 43
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tenker du ikke over det faktum at en sexfilm av datteren di ble spredt rundt til alle mulige mennesker? Kun at S ble såret? Hun følte vel ikke det samme for S som du gjorde da. Men tenk for guds skyld litt på datteren din som muligens får en sexfilm slengt etter seg i mange år fremover! 

Anonymkode: ad758...3ff

Jeg tok dette opp med henne og hun svarte med at hun ikke brydde seg for hun har ryddet seg opp i den saken alene med politi.. Jeg fikk vite alt idag!! Selvfølgelig som en mor bryr jeg meg men hun sier ingen har videoen mer

Gjest Alterego666
Skrevet

Du kan selvsagt ha kontakt med foreldrene til S og S. Du har lov til å bry deg om hvem du vil. Du kan også fortelle dem at du mener datteren din gjorde en forferdelig ting.

Skrevet

Som mor er din lojalitet først og fremst hos din datter. Du trenger ikke like det hun har gjort men du bør støtte henne allikevel. Det er ikke ulovlig å ha trekant, men det å spre en sexfilm er faktisk ulovlig. 

Anonymkode: da31c...d65

• Liker 23
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tok dette opp med henne og hun svarte med at hun ikke brydde seg for hun har ryddet seg opp i den saken alene med politi.. Jeg fikk vite alt idag!! Selvfølgelig som en mor bryr jeg meg men hun sier ingen har videoen mer

«Ryddet opp i saken»? Altså den filmen er garantert spredt over alle hauger nå, så den saken er langt fra ferdig. 

Anonymkode: ad758...3ff

• Liker 23
Skrevet
Just now, minister-mio said:

Vet du om datteren din samtykket til filmingen?

Hvis ikke syntes jeg du skal støtte henne i å anmelde

Datteren min vet og samtykket til filmingen men ikke at den skulle bli spredt til klassen men hun sa at hun har ordnet opp i det? Altså anmeldt den ene gutten? Hun sier ikke noe mer enn det.. har prøvd å få snakket med henne..

Skrevet

Er dette kødd? Stakkars datteren din, som har en mor som bryr seg mer om eksen hennes sine følelser enn at en intim video av henne blir spredt. Det høres for sært ut til å være sant.

• Liker 43
Skrevet
Just now, ikkevoksen said:

Er dette kødd? Stakkars datteren din, som har en mor som bryr seg mer om eksen hennes sine følelser enn at en intim video av henne blir spredt. Det høres for sært ut til å være sant.

Ja men herregud da jeg skrev jo oppe nå at jeg fikk vite alt nå! Jeg bryr jo meg om henne og sa jeg blir med henne og anmelder guttene men nei det ville ho ikke fordi hun har rydda opp i saken selv sier ho! Jeg har prøvd å få snakket med henne har jeg skrevet oppe!!

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Datteren min vet og samtykket til filmingen men ikke at den skulle bli spredt til klassen men hun sa at hun har ordnet opp i det? Altså anmeldt den ene gutten? Hun sier ikke noe mer enn det.. har prøvd å få snakket med henne..

Ville heller brydd meg om hva denne oppførselen kom av. Nei hun sier ikke mer fordi hun vet du skammer deg over henne. 

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, Alterego666 said:

Du kan selvsagt ha kontakt med foreldrene til S og S. Du har lov til å bry deg om hvem du vil. Du kan også fortelle dem at du mener datteren din gjorde en forferdelig ting.

Ja jeg tenker faktisk å gjøre det nå.. fikk jo vite alt idag så vet liksom ikke hva som er riktig og galt å gjør

• Liker 1
Skrevet

Ja men herregud da jeg skrev jo oppe nå at jeg fikk vite alt nå! Jeg bryr jo meg om henne og sa jeg blir med henne og anmelder guttene men nei det ville ho ikke fordi hun har rydda opp i saken selv sier ho! Jeg har prøvd å få snakket med henne har jeg skrevet oppe!!

Innlegget ditt handler om at du er FLAU over datteren din. Altså. Hvis dette er sant så burde du heller bekymre deg for hennes psykiske helse fremover, aner du hvor ødeleggende sånt kan være for en? 

• Liker 15
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ville heller brydd meg om hva denne oppførselen kom av. Nei hun sier ikke mer fordi hun vet du skammer deg over henne. 

Hun har alltid vært en jente som ikke vil få noen av foreldrene hennes blandet i ting, jeg har sagt at vi skal anmelde dem men hun vil ikke sier hun for hun sier hun har fikset saken med politiet selv. Jeg prøver så godt jeg kan å få gjort noe her men hun vil ikke noe

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Ja jeg tenker faktisk å gjøre det nå.. fikk jo vite alt idag så vet liksom ikke hva som er riktig og galt å gjør

Det er bra, det er det riktige å gjøre. Husk at datteren din også trenger støtte, selv når hun oppfører seg påtatt voksent og selvstendig. Du kan fordømme hva hun gjør mot S uten å fordømme henne som menneske.

Skrevet

Men din første reaksjon var stakkars S, det var at hun var utro mot og det ble slutt med ham du syntes var så opprørende at du måtte skrive et innlegg på KG, med overskrift om at du skammer deg over datteren din. 

Anonymkode: c2be8...84e

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...