Gå til innhold

Har kjedelig sexliv. Vil prøve sexleketøy. Hvordan si det til mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært i et forhold i 7 år. Har veeeeldig kjedelig sexliv. Men, synes det blir så pinlig å si at jeg vil prøve å bruke sexleketøy. 
har bestilt womanizer. 

Hvordan sier jeg det? Gruer meg, synes det er rett og slett flaut 

Anonymkode: 00537...b5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller ble jeg bare bruke womsnizer når jeg er alene?

Skrevet (endret)

Kommunikasjon? Han er jo heldig som har en partner som faktisk ønsker mer sex! (Hvis dere er han og hun da.)

Endret av jabx
Skrevet

Det var jo et godt poeng! 

Gjest Paramount
Skrevet

Damer som ønsker leketøy er kåte, kåte damer er sexy, menn elsker sexy damer. Nå vet ikke jeg hvor din partner hører hjemme i denne ligningen.

Gjest Alterego666
Skrevet

Trenger du å si noe? Bare la det ligge framme. Er han interessert vil han selvsagt kommunisere det. Er han ikke interessert er ingen skade skjedd.

Du skriver som om du må BE om lov.

Skrevet

Å trenge kunstige hjelpemidler for å opprettholde sexlysten er et dårlig tegn. Skjønner godt at du kvier deg for å ta det opp.

Anonymkode: 6138d...da6

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte selv en womanizer til kona mi😎 hun bruker den titt og ofte når vi har sex. Jeg elsker å se på! 

Anonymkode: 4857a...42f

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eller ble jeg bare bruke womsnizer når jeg er alene?

Nei ikke bruk den alene. Den er for god og du blir avhengig. Bruk den sammen med kjæresten din, funker ypperlig:) bare ta steget og si du vil spice it up! 

Anonymkode: 7592d...23a

Skrevet

Bruker haugevis av sexleketøy med mannen, det er ikke et dårlig tegn! Tull og tøys! Si til han at du har bestilt den og spør om han vil være med på å teste den sammen med deg😊

Anonymkode: 0c05e...14f

Skrevet

Når den er kommet i posten... 
Dekk på stuebordet med stearinlys, skjenk vin i gassene, ta et par slurker, gå med et lut smil på badet, ta på deg sexy undertøy, gjerne også høyhælte sko og ta med deg leketøyet inn til den ventende gutten din... vanskeligere er det ikke!  

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har vært i et forhold i 7 år. Har veeeeldig kjedelig sexliv. Men, synes det blir så pinlig å si at jeg vil prøve å bruke sexleketøy. 
har bestilt womanizer. 

Hvordan sier jeg det? Gruer meg, synes det er rett og slett flaut 

Pinlig? Da er det ikke rart det er et kjedelig sexliv. Man må jo snakke om ting som er bra og ikke?

Som mann hadde jeg satt veldig pris på at damer har kommet med ønsker (noe de aldri har gjort). Hadde likt å sett dama mi testkjørt dette apparatet også. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...