Gå til innhold

Juleavslutning i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dette og være på kveldstid? 

Anonymkode: cfdb0...a70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke en felles norm for dette. I de to barnehagene jeg har hatt barn har det aldri vært juleavslutning. Det har vært luciafeiring på ettermiddagen 6/7 år. 

• Liker 2
Skrevet

Varierer fra barnehage til barnehage. Vi har ikke hatt juleavslutning i noen av de to barnehagene vi har hatt sønnen vår i. De har derimot hatt Lucia-feiring, og den er i morgen tidlig.

Anonymkode: efa69...296

• Liker 3
Skrevet

Hos oss er det også Luciafrokost 😊

Anonymkode: fefc6...ebb

• Liker 1
Skrevet

Så å leie grendehuset i ett arrangement fra 17.30-19.30 på en hverdag er både seint og uvanlig? 

Skrevet

Her er det luciafrokost i morgen tidlig For barna og foreldre, også er det nissefest for barna i bhg neste fredag.

å leie et grendehus for å ha avslutning nokså sent på kvelden hørtes noe spesielt ut ja..

Anonymkode: 80bad...205

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så å leie grendehuset i ett arrangement fra 17.30-19.30 på en hverdag er både seint og uvanlig? 

Aldri hørt om. Seneste vi har har hatt er ca 16. Barnehagen stenger 16.30, så har vi vært i barnehagen til rundt 18

• Liker 1
Skrevet

Her er det juletrefest i kommunens lokaler. 17-19

Anonymkode: 2739a...a02

• Liker 2
Skrevet

Har ikke avslutning. Pleier å ha julefrokost i desember med foreldre og evt søsken. Nisse/grøtfest for ungene i barnehagen siste uken før jul.

Anonymkode: 14720...69d

• Liker 2
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det barnehagen som arrangerer dette? Eller FAU/foreldrene? Hadde jeg aldri giddet å delta på. De fleste barnehagebarn er vel i seng rundt 19.30. Man må heldigvis ikke være med på alt.

Anonymkode: efa69...296

Skrevet

Hos oss arrangeres det ikje juleavslutning. 
men barna går i Luciatog hvor foreldrene er invitert på morgenen 13. desember. I tillegg har de nissefest på formiddagen en dag før jul der barna kan kle seg ut i nisseklær om de vil.

Personalet arrangerer også julebord for alle barna to ettermiddager/kvelder (barna deles i to puljer), der barna pynter seg, spiser julemiddag og går rundt juletreet😊🎄🎅

Skrevet
På 12.12.2019 den 21.13, AnonymBruker skrev:

Som arrangør, hadde jeg ikke villet meg selv eller deltakerne så vondt. På den tiden av døgnet må man regne med at en god del av deltakerne er på dalende humørkurve. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...