DracuRobin Skrevet 12. desember 2019 #1 Skrevet 12. desember 2019 Jeg sliter og komme når jeg har sex med kjæresten, samme med runking og suging.. Jeg har slitt en del med dårlig selvtilitt og dette vet dama mi, og hun hjelper meg mye med og få selvtilitten min opp igjen. Hun klarer og komme når jeg knuller henne, så dette er ingen problem for henne. Men hva kan det være siden jeg ikke greier og komme? Kan det være prestasjonsangst? Del gjerne om dere har noe tips som kan hjelpe meg og henne =)
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #2 Skrevet 12. desember 2019 Drikker du mye alkohol? Det KAN være en av mange grunner. Men dårlig selvtilitt/følelse er absolutt mulig. Er hun flink å få deg til å føle deg sikker etc. Suge kan hun jo utføre på deg.... Sånn lenge og deilig... Kan skje noe mer da vet du. Anonymkode: 85566...394
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #3 Skrevet 12. desember 2019 For mye og hard onanering? Nerveskader i korsryggen?, Antidepressiva, eller tidligere bruk av antidepressiva? Det finnes mange muligheter i tillegg til psykisk. Anonymkode: 38e53...79e
Pia Sofia Skrevet 12. desember 2019 #4 Skrevet 12. desember 2019 Mest sannsynlig prestasjonsangst. Hvis du klarer å komme når du er alene.
Hr. Aktiv Skrevet 12. desember 2019 #5 Skrevet 12. desember 2019 4 timer siden, DracuRobin skrev: Jeg sliter og komme når jeg har sex med kjæresten, samme med runking og suging.. Jeg har slitt en del med dårlig selvtilitt og dette vet dama mi, og hun hjelper meg mye med og få selvtilitten min opp igjen. Hun klarer og komme når jeg knuller henne, så dette er ingen problem for henne. Men hva kan det være siden jeg ikke greier og komme? Kan det være prestasjonsangst? Del gjerne om dere har noe tips som kan hjelpe meg og henne 😃 Av og til er det slik. Dette sitter i hodet m.m. du ikke har nedsatt følighet i penis. Når du tenker masse på det så blir det så det bygger seg opp en "vegg" du ikke kommer over. Så her blir fokus fremover å tømme hodet for tanker og bare nyte sammen med pusteteknikk. Inn med nesa ut med munnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå