Gå til innhold

Hei, jeg sliter veldig med å holde penisen i erigert tilstand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mister erigasjonen hele tiden og holder aldri erigert i lange omganger hverken under sex eller onani. Penisen blir rett og slett slapp i ett sett noe som har gitt meg store problemer med sexlivet og nå har jeg blitt dumpet av dama av den grunn. Jeg elsket dama mi og synes ho var ekstremt pen og sexy ingen ting skulle tilsi at jeg mister eriksjonen og vil nå finne ut hva dette kan være. 

Jeg er veldig glad i sex og er kåt omtrent hele dagen og klar for sex i alle døgnets timer, men penisen blir slapp etter kort tid. 

Jeg er ganske/veldig overvektig, kan dette ha noe med saken å gjøre? Vil helst ikke ta dette opp med legen da jeg synes det er utrolig flaut å ta opp til andre enn min nåværende eks. 

Om noen har det noe lignende så er det fint om dere kan si litt av hva det kan være og hva som kan bedre dette, om jeg får orden på ereksjonen så kanskje jeg også får tilbake eksen, jeg håper hvertfall det for ho var alt for meg

Anonymkode: bbeba...99e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du forsøkt penisring? Den hjelper med å holde blodet inne i penis. 

Anonymkode: 144f7...426

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du forsøkt penisring? Den hjelper med å holde blodet inne i penis. 

Anonymkode: 144f7...426

Hei og takk for svar

Nei det har jeg ikke prøvd, kan sikkert kjøpe meg en og prøve hvis dette hjelper

Anonymkode: bbeba...99e

Skrevet

Kraftig overvekt kan forstyrre hormonene ja. Og også blodomløpet (noe som er viktig i den situasjonen din)

Jeg ville rett og slett gått ned i vekt. 

Skader ikke å høre med lege, men faren er at han bare skriver ut noen piller til deg. 

Anonymkode: 4724a...8f9

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet

Kraftig overvekt har noe med saken å gjøre. Vansker med å holde penis erigert er et "symptom" på overvekt hos menn. Dette er ikke bare du som opplever. Hva med å prøve å få hjelp til dette problemet? Enten det er kostholdsveiledning eller samtaler om du sliter med overspising? Jeg vet ikke hva som ligger bak din overvekt. 

Lykke til! 

Skrevet

HALLO! BARE DRA TIL LEGEN! Hvordan kan det være mer flaut enn å gå rundt hele livet med slapp penis? Mange ting her i livet er flaue, men vi gjør det uansett.

Anonymkode: 3822d...384

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Når begynte problemene? Har de alltid vært til stedet? 

Skrevet

Hvis du skal ha noe håp om å få henne tilbake må du handle raskt. Det finnes opptil flere menn der ute som ikke har problemer med å holde den oppe, og hun vil garantert treffe på en av de om ikke lenge.

Anonymkode: 363a7...466

• Liker 1
Skrevet
Sitat

jeg sliter veldig med å holde penisen i erigert tilstand

Er det fordi penisen blir enormt stor og tung når den er erigert, eller har du veldig små hender og svake muskler? 😜

(Beklager, måtte bare)

Lykke til.

Anonymkode: de508...153

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...