Gå til innhold

Noen ved NTNU som har hatt eksamen i Sluppenvegen 14?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri vært der før. Hvordan er parkeringsmulighetene? Vanskelig å finne fram? Det er enklest for meg å kjøre - hvis mulig...

Anonymkode: e4255...325

Skrevet

stans råd om å være tidlig ute er veldig viktig. Det går også ofte buss, men venter du for lenge blir det lett kaos med masse folk og overfylte busser.

Anonymkode: a1f0e...ae4

Skrevet

Ingen problem. Du finner garantert parkering 😁 Har ofte kommet 20 min før og har da god tid. Bruk Google maps, så finner du enkelt frem. Lykke til 😊

Anonymkode: 82338...a0b

Skrevet
14 timer siden, stan skrev:

Se: https://innsida.ntnu.no/wiki/-/wiki/Norsk/Eksamenslokale+-+Sluppenvegen+14

Det er mange parkeringsplasser der, men de fylles tidlig opp. Så vær tidlig ute.

Jeg har sett den siden. Men hvor tidlig er tidlig ute? De anbefaler å møte en halvtime før eksamen, så det må jo være en god stund før det igjen. En time før, holder det? Eller burde jeg komme enda tidligere?

Skrevet
På 13.12.2019 den 14.07, AnonymBruker skrev:

Jeg har sett den siden. Men hvor tidlig er tidlig ute? De anbefaler å møte en halvtime før eksamen, så det må jo være en god stund før det igjen. En time før, holder det? Eller burde jeg komme enda tidligere?

Er alltid ute i siste liten og kommer som regel ca en halv time før eksamen starter. Har aldri hatt problem med å finne ledig parkering! Er alltid mange ledige når jeg kommer.

Anonymkode: 8412a...b54

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er alltid ute i siste liten og kommer som regel ca en halv time før eksamen starter. Har aldri hatt problem med å finne ledig parkering! Er alltid mange ledige når jeg kommer.

Anonymkode: 8412a...b54

Ok, takk for svar, alle sammen! Da satser jeg på å kjøre. 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...