AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #1 Skrevet 12. desember 2019 Med en BMI på 42 tok jeg for noen uker siden valget om å legge om livet mitt. Startet med å legge om kostholdet mitt. Spiser lettere mat, mer næringsrik mat, og passer på å ikke overskride 2000 kcal ca om dagen. Bruker pulsklokke som sier at jeg forbrenner ca 3000 kcal om dagen. Har dog ingen «nei»-mat, men legger det inn i kaloribudsjettet dersom det er noe spesielt en dag. trener nå 3 økter i uken. Kondisjonstrening og styrke. Intervaller (løping går helt greit så lenge jeg er litt forsiktig, er tross alt bare 24 år). nå har jeg valgt å ikke veie meg på en good stund, da jeg ikke vil ha fokus på vekta akkurat nå, men heller livsstilsforandring. men det jeg lurer på, vil jeg få resultater av dette? Eller vil det ta fryktelig lang tid? Er tross alt ivrig på å bli mer comfy i kroppen min etter både vektoppgang å fødsel for ca 1 år siden. noen med erfaring innen dette med å gå ned store mengder i vekt ved hjelp av livsstilsendring? Operasjon er så absolutt ikke et alternativ for meg. takk❤️ Anonymkode: 48f3d...cfb
Gjest justloseit Skrevet 12. desember 2019 #2 Skrevet 12. desember 2019 Ja, du vil få resultater av dette så lenge du holder ut med det og ikke går tilbake til gamle uvaner. Vektnedgang er en treg prosess uansett, så tid vil det komme til å ta. Men det burde du bare belage deg på og bli komfortabel med. Ikke se på det som en målstrek du skal nå. Tenk at du skal få inn vaner som du vil holde ut med på livstid, hvis ikke er veien kort tilbake til gamle uvaner og ny vektoppgang.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #3 Skrevet 12. desember 2019 Dette kommer til å ta tid uansett, så du må være tålmodig. Det er en langvarig endring. Men ja, det vil gi resultater etter hvert. Lykke til! Jeg heier på deg! Anonymkode: 0c855...3a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå