Gå til innhold

Står at det mangler SIM-kort, HJELP!

Gjest Verden

Anbefalte innlegg

Flere ganger daglig får jeg plutselig varsel på telefonen "mangler simkort" uten at jeg har gjort noe spesiellt. Da kan ingen ringe meg eller sende meg melding, noe som er veldig irriterende siden jeg ikke alltid legger merke til at telefonen "mangler simkort". Men simkortet er jo i telefonen!! Da må jeg alltid skru av og på telefonen for å skrive inn simkoden, og da fungerer det som det skal igjen. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Det er en iphone. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp ny, skjedde med min og. Har du mistet den i gulvet? Jeg mistet min ned fra sengen. Fikk den ikke til å slutte med det Sim tullet. 

Anonymkode: 47af6...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp ny, skjedde med min og. Har du mistet den i gulvet? Jeg mistet min ned fra sengen. Fikk den ikke til å slutte med det Sim tullet. 

Anonymkode: 47af6...8ed

Merkelig 🤔 Jeg har ikke rørt SIM-kortet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende kontaktflaten på sim-kortet er ødelagt. Koster omlag 50-100 kr for ett nytt simkort, evt prøv med ett annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten SIM-kortet eller telefonen begynner å fuske når dette skjer.

SIM-kort varer ikke evig, så om ditt er noen år gammelt og telefonen er relativt ny, er det verdt et forsøk å bestille nytt kort. Det er i alle fall billigere enn ny telefon. 

Anonymkode: 0a235...635

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...