AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #1 Skrevet 12. desember 2019 Gutter, hva er deres erfaringer ved bruk av sleeve? Bedre eller dårligere sex? Mindre følsom? Og jenter, hva er deres mening? Anonymkode: 5450f...9b7
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #2 Skrevet 12. desember 2019 Det er omtrent som å spørre om det er bedre å gå med krykker enn uten. Ja, det er bedre med krykker når beina er ute av drift. Anonymkode: c1198...b3c
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #3 Skrevet 15. desember 2019 Hva er det? Anonymkode: 461bb...671
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #4 Skrevet 15. desember 2019 Vinn vinn. Han holder lenger og hun får følelsen av å bli fylt opp. Med en kraftig vibrator i tillegg blir det mer enn bra. Så er det bare å finne rett merke og modell. Men det er et annet spørsmål. Anonymkode: e6314...1a7
MuffinStud Skrevet 15. desember 2019 #5 Skrevet 15. desember 2019 Jeg har tenkt å skaffe en. Spesielt et gladiator kostyme vi har vil bli kult å kombinere med en unormalt stor penis. Kona har ikke gitt uttrykk for at hun har noen spesiell penis fetish, men det vet man jo ikke før vi leker med det. Tenker det blir en slik livaktig en hvor ballene må gjennom et hull så den sitter tett inntil og ikke må holdes. Så jeg kan bruke hendene til å holde henne i misjonær mens hun kikker ned på en stor penis som skal inn i henne.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #6 Skrevet 15. desember 2019 2 timer siden, MuffinStud skrev: Jeg har tenkt å skaffe en. Spesielt et gladiator kostyme vi har vil bli kult å kombinere med en unormalt stor penis. Kona har ikke gitt uttrykk for at hun har noen spesiell penis fetish, men det vet man jo ikke før vi leker med det. Tenker det blir en slik livaktig en hvor ballene må gjennom et hull så den sitter tett inntil og ikke må holdes. Så jeg kan bruke hendene til å holde henne i misjonær mens hun kikker ned på en stor penis som skal inn i henne. En sort latex drakt med penis sleeve. Da kan du være hennes ukjente bull. Anonymkode: e6314...1a7 1
MuffinStud Skrevet 15. desember 2019 #7 Skrevet 15. desember 2019 23 minutter siden, AnonymBruker said: En sort latex drakt med penis sleeve. Da kan du være hennes ukjente bull. Anonymkode: e6314...1a7 Gjerne det. Litt heftig investering, da. Gladiator kostymet er friere og mer komfortabelt vil jeg tro da det er mye bar hud. Men hvis hun drar det i den retningen og kanskje tilogmed ymter ønske at det var annen farge på utstyret, da skal det ikke stå meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå