AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #1 Del Skrevet 12. desember 2019 Jeg har over lang periode blitt ignorert og behandlet respektløst av par stk på jobben. Etter en enkel hei på morgenkvisten ble jeg behandlet som luft. Mine faglige innspill ble avfeid og når jeg smalltalket med de så fikk jeg korte eller ingen svar. Det at de ikke vil samarbeide faglig med meg skapte problemer i begynnelsen da jeg var usikker på arbeidsoppgavene.Men jeg sørget for å lære dem godt nok på egen hånd uten deres hjelp. Så er de så frekke at de diskuterer deres treff utenfor jobben foran meg hvor jeg selvfølgelig ikke er invitert. Dette har gått utover selvtilliten min og trivselen på jobb. Jeg har de siste to ukene sluttet å hilse på dem eller se på dem. Så de kan kjenne på hvordan det er å være ubetydelig for noen. Hevnen er søt! Nå snakker jeg heller med kolleger som er hyggelige mot meg. Andre som har vært i tilsvarende situasjon? Anonymkode: e57e9...318 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #2 Del Skrevet 12. desember 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har over lang periode blitt ignorert og behandlet respektløst av par stk på jobben. Etter en enkel hei på morgenkvisten ble jeg behandlet som luft. Mine faglige innspill ble avfeid og når jeg smalltalket med de så fikk jeg korte eller ingen svar. Det at de ikke vil samarbeide faglig med meg skapte problemer i begynnelsen da jeg var usikker på arbeidsoppgavene.Men jeg sørget for å lære dem godt nok på egen hånd uten deres hjelp. Så er de så frekke at de diskuterer deres treff utenfor jobben foran meg hvor jeg selvfølgelig ikke er invitert. Dette har gått utover selvtilliten min og trivselen på jobb. Jeg har de siste to ukene sluttet å hilse på dem eller se på dem. Så de kan kjenne på hvordan det er å være ubetydelig for noen. Hevnen er søt! Nå snakker jeg heller med kolleger som er hyggelige mot meg. Andre som har vært i tilsvarende situasjon? Anonymkode: e57e9...318 Jepp og jeg heier på deg ❤️ Anonymkode: e5a3b...f16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsen88 Skrevet 30. desember 2023 #3 Del Skrevet 30. desember 2023 Slik skal det være. Hvorfor gjorde du det ikke fra starten av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #4 Del Skrevet 30. desember 2023 Søk andre jobber. Anonymkode: 7f868...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 31. desember 2023 #5 Del Skrevet 31. desember 2023 At de diskuterer treff utenom jobb er vel ikke uvanlig? Jeg treffer innimellom kollegaer utenom jobben jeg også, ( Går tur eller går på konsert f.eks) og ser ikke på dette som ufint å diskutere fordi om en tredje kollega ikke var med. Neste gang kan det være at det er den tredje kollegaen jeg er ute sammen med. Det hadde vært verre om alle de andre kollegaene hadde vært på noe du ikke ble invitert med på. Ellers tenker jeg at du gjør det rette og holder deg til de kollegaene som du trives samme med. Ingen grunn til å søke kontakt hos de som stenger deg ute. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #6 Del Skrevet 31. desember 2023 Larsen88 skrev (10 timer siden): Slik skal det være. Hvorfor gjorde du det ikke fra starten av? Lurt å se på datoen før du svarer, tråden er over fire år gammel... Anonymkode: 31c4f...d6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå