AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #1 Skrevet 12. desember 2019 Så, jeg driver på med en sosial sport. Man kommer fort i prat med folk i alle aldre, noen bare én gang, andre flere. Det er en mann der som jeg synes er utrolig deilig. Han har en fantastisk kropp, er svært flink i sporten vi driver med og veldig trivelig. Er ikke ute etter et forhold, men har veldig lyst til å ligge med han. Nå sist gjorde vi noen yogaøvelser sammen, og i den anledning spurte jeg hvor høy han er. Ser jo at han er en stor mann, men hadde aldri trodd at han var 205 cm høy. Selv er jeg 160 cm og 50 kg. Kunne dette fungert i praksis? Han er godt over dobbelt så stor som meg. Er redd for at hele meg hadde blitt for liten sammen med han i senga. Er det noen som har erfaring med dette? Anonymkode: 2d2d9...ca1
Gjest Warrior Skrevet 12. desember 2019 #2 Skrevet 12. desember 2019 Er han veldig stor og muskuløs så er de beste stillingene dama på topp. Eller doggy. Så ja det fungerer utmerket.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #3 Skrevet 12. desember 2019 Hør med han heller. Spør hvilke erfaringer han har selv, og om han er villig til å la deg få teste ut, bare for spenningens skyld. Han har sikkert ligget med mange kvinner i forskjellige høyder, og det høres ut som han er en positiv fyr. Anonymkode: aa512...66f
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #4 Skrevet 12. desember 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hør med han heller. Spør hvilke erfaringer han har selv, og om han er villig til å la deg få teste ut, bare for spenningens skyld. Han har sikkert ligget med mange kvinner i forskjellige høyder, og det høres ut som han er en positiv fyr. Anonymkode: aa512...66f Er ikke tøff nok til å stille han det spørsmålet helt ut av det blå. Får fortsette å legge inn aksjer og se hva som skjer. 😉 Ja, han virker blid og positiv. Anonymkode: 2d2d9...ca1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #5 Skrevet 12. desember 2019 59 minutter siden, Warrior skrev: Er han veldig stor og muskuløs så er de beste stillingene dama på topp. Eller doggy. Så ja det fungerer utmerket. Han er slank og senete. Har en typisk kropp for sporten vi driver med. Hvis han skulle lagt seg med hele sin vekt på meg, hadde jeg nok besvimt. Du har et godt poeng. Anonymkode: 2d2d9...ca1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #6 Skrevet 12. desember 2019 Går fint det. Jeg er 190 og dama 152. Hun sier hun elsker når jeg dekker hele henne i senga ,hun nesten kommer bare av det. Så kjør på du ! Anonymkode: cadde...cf9
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #7 Skrevet 12. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går fint det. Jeg er 190 og dama 152. Hun sier hun elsker når jeg dekker hele henne i senga ,hun nesten kommer bare av det. Så kjør på du ! Anonymkode: cadde...cf9 Men blir det ikke veldig lite kvinne på veldig mye mann? Anonymkode: 2d2d9...ca1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #8 Skrevet 12. desember 2019 Han skal sikkert ikke legge hele vekta hans på deg da. Jeg legger meg opp på dama også holder jeg henne med armene rundt ,under ryggen hennes da ,så armene mine tar nesten all vekt. Anonymkode: cadde...cf9
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #9 Skrevet 12. desember 2019 Blir ikke hvis kvinne kan sine saker vet du.... Anonymkode: cadde...cf9
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #10 Skrevet 12. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han skal sikkert ikke legge hele vekta hans på deg da. Jeg legger meg opp på dama også holder jeg henne med armene rundt ,under ryggen hennes da ,så armene mine tar nesten all vekt. Anonymkode: cadde...cf9 Jeg vet egentlig at menn ikke gjør det. Var for å illustrere hvor stor han er. Dere er ganske hensynsfull mot oss. 🙂 Enn så lenge får jeg fortsette den gode samtale med han. Nå vet jeg i hvert fall at størrelsesforskjellen vår ikke vil by på store problemer. Anonymkode: 2d2d9...ca1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #11 Skrevet 12. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir ikke hvis kvinne kan sine saker vet du.... Anonymkode: cadde...cf9 Kanskje du har rett. Forhåpentligvis får jeg erfare hvordan det er å være med denne mannen etter nyttår. 🙂 Takk for svar! Anonymkode: 2d2d9...ca1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #12 Skrevet 12. desember 2019 Lykke til! Anonymkode: cadde...cf9
OnFire Skrevet 12. desember 2019 #13 Skrevet 12. desember 2019 1 time siden, Warrior skrev: Er han veldig stor og muskuløs så er de beste stillingene dama på topp. Eller doggy. Så ja det fungerer utmerket. Seriøst? Var litt mer komplisert enn vanlig med en dame som er ca 30 cm lavere enn meg. Mannen har jo betydelig lengre lår.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #14 Skrevet 12. desember 2019 20 minutter siden, OnFire skrev: Seriøst? Var litt mer komplisert enn vanlig med en dame som er ca 30 cm lavere enn meg. Mannen har jo betydelig lengre lår. TS her. Dette tenkte jeg også på. Han er faktisk så mye som 45 cm høyere enn meg, så noe må det vel ha å si. Huffameg. Alt man skal bekymre seg for i dette livet. 😂 Meg øverst, misjonærene, bakfra med meg stående på senga, og skje burde være mulig. Anonymkode: 2d2d9...ca1
Gjest Alterego666 Skrevet 12. desember 2019 #15 Skrevet 12. desember 2019 Be om et prøveabonnement uten binding.
Gjest Warrior Skrevet 12. desember 2019 #16 Skrevet 12. desember 2019 1 time siden, OnFire skrev: Seriøst? Var litt mer komplisert enn vanlig med en dame som er ca 30 cm lavere enn meg. Mannen har jo betydelig lengre lår. Finner alltid en måte, men i alle fall dama på topp.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #17 Skrevet 12. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: TS her. Dette tenkte jeg også på. Han er faktisk så mye som 45 cm høyere enn meg, så noe må det vel ha å si. Huffameg. Alt man skal bekymre seg for i dette livet. 😂 Meg øverst, misjonærene, bakfra med meg stående på senga, og skje burde være mulig. Anonymkode: 2d2d9...ca1 45 cm er ikke mye faktisk, mål med hendene. Her er det snakk om en stor mann og en liten kvinne, likevel. Mange tror at er du 2 meter høy er du en kjempe sammenlignet med en som er 1,80. Det er kun snakk om 20 cm forskjell, en forskjell på størrelse med en bitteliten ørret som ville blitt satt ut igjen. Høydeforskjeller er sterkt overdrevet, det skjer i hodet ditt. Anonymkode: aa512...66f 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #18 Skrevet 12. desember 2019 Mmm, alt er jo relativt. Om man ser han og meg ved siden av hverandre, er det stor forskjell i både volum og høyde. Får prøve å tenke sånn som deg. 🙂 Takk! Min forrige partner var 187 cm. For meg var han høy. Anonymkode: 2d2d9...ca1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #19 Skrevet 12. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Går fint det. Jeg er 190 og dama 152. Hun sier hun elsker når jeg dekker hele henne i senga ,hun nesten kommer bare av det. Så kjør på du ! Anonymkode: cadde...cf9 Jeg også var borti ei som elsket akkurat det der, at jeg dekket hele henne og tyngden min over henne. Det er tydligvis en "greie" enkelte damer tenner på. Anonymkode: b73a9...dff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå