monja Skrevet 30. mai 2005 #1 Del Skrevet 30. mai 2005 :o http://www.aftonbladet.se/vss/foraldrar/st...,652608,00.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mockinbird Skrevet 30. mai 2005 #2 Del Skrevet 30. mai 2005 :hår: hmmm.... jeg ser for meg åtte ganger min egen pode... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 30. mai 2005 #3 Del Skrevet 30. mai 2005 Ja, ja. De ville jo ha 12 barn, så om hun får firlinger(ellerholder det med trillinger, synes det så ut som en storesøster også på bildet?) en gang til så er de i mål. Er det det man kaller effektivitet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. mai 2005 #4 Del Skrevet 30. mai 2005 :o WOW! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 30. mai 2005 #5 Del Skrevet 30. mai 2005 De får i hvert fall ikke problemer med å kjede seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 30. mai 2005 #6 Del Skrevet 30. mai 2005 Og jeg synes bare tanken på tvillinger virker sitsomt... Men jeg har da helle rikke noe mål om 12 unger jeg da (litt av et optimistisk mål for et par der den ene ikke kan lage unger i det heløe tatt...) Men, med fire om gangen blir det fort mange... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. mai 2005 #7 Del Skrevet 30. mai 2005 de må ha brukt no eggløsnings stimulerende midler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. mai 2005 #8 Del Skrevet 30. mai 2005 Og jeg hadde faktisk mareritt om at jeg fikk sekslinger.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2005 #9 Del Skrevet 31. mai 2005 ja ja vi ønsker oss forskjellige ting i livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 31. mai 2005 #10 Del Skrevet 31. mai 2005 :o :o høres slitsomt ut jah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 31. mai 2005 #11 Del Skrevet 31. mai 2005 Det var visst provrörsbefruktning med sperma från en annan man. Den läkaren som sätter in så många ägg borde tänka sig för. Att bära och föda fyrlingar är varken riskfritt eller enkelt. I dag ska det visst räcka med att sätta in ett - max två befruktade ägg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 1. juni 2005 #12 Del Skrevet 1. juni 2005 Ikke meningen å virke useriøs, men jeg tror virkelig jeg hadde vurdert abort! Men så ønsker ikke jeg meg 12 barn heller da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neitakk Skrevet 2. juni 2005 #13 Del Skrevet 2. juni 2005 Himmel og hav! Og jeg som synes det virker slitsomt å ha ett barn! Jaja, de blir nok dyktige til å skifte bleier etterhvert. Og de må ha kustus på barneoppdragelsen etterhvert, ellers blir det kaos i hjemmet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå