AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #1 Skrevet 12. desember 2019 Og folk rundt meg er lei av å høre all dritten han gjør. Han er fæl, ansvarsløs, giddaløs, skryter av seg selv, kverulant og er tvers igjennom et dårlig menneske, ikke minst er han en dårlig far. Jeg blir irritert bare av å se han. Det har vært slutt i ti år, og vi har uheldigvis et barn sammen. Familievernkontoret hjelper ikke. Må jeg oppsøke psykolog for å bare bli likegyldig ovenfor han? Jeg prater aldri stygt om han foran datteren min, og prøver tilrettelegge for samvær. Han mishandlet meg psykisk i 5 år, om relevans. Anonymkode: 6d3ea...637
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #2 Skrevet 12. desember 2019 Du godtok han i så mange år og fikk barn med han. Nå må du leve med feilen du har gjort. Som veldig mange andre mødre må, deriblant meg selv. Anonymkode: 3c557...21d 2
Gjest Chroma Skrevet 13. desember 2019 #3 Skrevet 13. desember 2019 På hvilken måte er han en dårlig far?
Måneskinn Skrevet 13. desember 2019 #4 Skrevet 13. desember 2019 Var han så ille mens dere var sammen og? Eller kom det etter hvert? I lang tid (antar jeg) var dere sammen og du tok han som han var. Dere hadde et liv sammen, som dessverre tok slutt. Siden han mishandlet deg lenge, kan jeg skjønne at du misliker han enda mer enn en "vanlig" eks. Men for din egen mentale helses skyld - og generelt velvære, snakk med noen om dette. Det har jo helt klart påvirket deg og det må du jobbe med. Det er ikke sunt å gå å holde på sånne negative følelser over lengre tid, og selv om du ikke sier noe negativt om han overfor barnet ditt er det utrolig hva barn plukker opp av negative vibber.. Finn en psykolog eller terapeut av noe slag og få det ut. Du kommer til å takke deg selv om et års tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå