Gå til innhold

Speil på soverom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere blir vist rundt i boligen til en venninne eller et familiemedlem og du ser på soverommet at de har speildører på garderobeskapet som dekker den ene veggen og i tillegg et stort speil på veggen rett foran senga. Tenker dere automatisk at speilene er der pga sex?

Spør fordi jeg viste noen rundt hos oss og de fikk latteranfall, men greia er at speilene var det fra før av da vi overtok.

Anonymkode: 74c84...654

• Liker 1
Skrevet

Er dere eller de dere viste der til, unge? 

Har aldri opplevd det, eller tenkt noe sånt hos andre. Hadde tenkt at du liker klær, og liker å speile deg for å se klærne før man går ut. 

Jeg har ett helfigurspeil på rommet mitt av den grunn. 

Anonymkode: 3975d...dee

Skrevet

Nei

Anonymkode: 80907...c0d

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dere eller de dere viste der til, unge? 

Har aldri opplevd det, eller tenkt noe sånt hos andre. Hadde tenkt at du liker klær, og liker å speile deg for å se klærne før man går ut. 

Jeg har ett helfigurspeil på rommet mitt av den grunn. 

Anonymkode: 3975d...dee

Alder 30-45 på de som lo.

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere blir vist rundt i boligen til en venninne eller et familiemedlem og du ser på soverommet at de har speildører på garderobeskapet som dekker den ene veggen og i tillegg et stort speil på veggen rett foran senga. Tenker dere automatisk at speilene er der pga sex?

Spør fordi jeg viste noen rundt hos oss og de fikk latteranfall, men greia er at speilene var det fra før av da vi overtok.

Klart det ble latter, og du skulle jo bare smilt av hele greia og ikke brydd deg mer med det. Skyvedørsgarderobe på soverommet er jo ganske vanlig, kjenner mange som har det inkl meg selv. Kjekt å ha når man har kledd seg og vil se om man er bra kledd men må ærlig innrømme at når man har sex og kan se det i speilet så tenner det både meg og typen noe voldsomt.Finnes vel ikke noe mer hærlig enn å kunne titte over skulderen på typen og se i speilet at penisen jager ut og inn 😉 

Anonymkode: afaef...b7b

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klart det ble latter, og du skulle jo bare smilt av hele greia og ikke brydd deg mer med det. Skyvedørsgarderobe på soverommet er jo ganske vanlig, kjenner mange som har det inkl meg selv. Kjekt å ha når man har kledd seg og vil se om man er bra kledd men må ærlig innrømme at når man har sex og kan se det i speilet så tenner det både meg og typen noe voldsomt.Finnes vel ikke noe mer hærlig enn å kunne titte over skulderen på typen og se i speilet at penisen jager ut og inn 😉 

Smilte og lo av hele greia ja så kom greit ut av det sånn sett. Men liker ikke at de går rundt og tenker at vi innreder rommet for sexfantasier. Hehe.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har en stor skapspeildør, og den gir ekstra romfølelse i tillegg til å fungere som speil. Skulle det fungert seksuelt så burde speilet stått veldig nær senga.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Smilte og lo av hele greia ja så kom greit ut av det sånn sett. Men liker ikke at de går rundt og tenker at vi innreder rommet for sexfantasier. Hehe.

Hahaha, Hva de tenker skal du ikke bry deg om 🙂 Men nå etter alt dette speilsnakket er det vel ikke usannsynlig at du kikker neste gang du og typen "trimmer" litt,hahahaha

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg ville tenkt det, og ledd åpenbart av det. Kjenner flere som har det, og de er åpne på at dette har en seksuell grunn i tillegg til andre mer mundane grunner.

Jeg har kroker i taket i kjelleren, og må tåle noen kommentarer på deg. Det er helt greit, jeg er stor gutt og står i den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...