Gjest gnagis Skrevet 30. mai 2005 #1 Skrevet 30. mai 2005 Overskrifta sier vel alt Jeg skulle absolutt bli kvitt etterveksten min idag (er blond med lyse striper), og fant ut at jeg skulle prøve lysfarging, har tidligere stripet det. Resultatet ble platinablonde lengder og orange røtter:veldigsur: Ser nesten ut som den nye sveisen til seroxata(tror jeg det var), No offence altså, kul på deg, men ser ikke ut på meg.. Noen som har noe tips?? Platinablondt hår er ikke noe problem, men i kombinasjon med orange røtter er det et lite pent syn.. Er det noe jeg kan gjøre selv (øøøh, kanskje ikke så lurt men ), har for tida ikke råd til å gå til frisøren :cry: Det er på grensa til at jeg ikke vet om jeg tør å gå ut døra.. Hjelp meg!
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2005 #2 Skrevet 30. mai 2005 Gi håret en omgang til, og la det sitte lenge nok. Jeg garanterer ikke at det blir lyst nok allikevel, men litt mindre oransje blir det i hvert fall. Det siste gulskjæret må du ta med en askeblond farge, så det er litt av en operasjon og det spørs om det ble noe billigere enn å gå til frisøren allikevel da....
Gjest Fruktfat Skrevet 30. mai 2005 #3 Skrevet 30. mai 2005 jepp, LURT å bruke askeblond på platinablondt hår -NOT!!! ask er bygd opp på blå/grønt, når man lysner håret drar man ut de røde nyansene -derav orange hår-, så platina + blå/grønt = mulig katastrofe. kan jo selvfølgelig bli bra, men kan også bli helt jævlig. hadde gått for å lysne det en gang til. (å bruke ask er noe frisører kan gjøre ja, men vi kan)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå