Fydda Skrevet 12. desember 2019 #1 Skrevet 12. desember 2019 Hei! Finnes det noen nettsider hvor jeg kan finne lydfiler for å øve på å skrive journal etter diktat? Jeg studerer Medisinsk sekretær, og skulle gjerne øvd i jula. Har en lydfil med et fiktivt innkomstnotat som den ene læreren min har lest inn, og den skal jeg skrive flere ganger, men jeg har fasiten, og den er nøye gjennomgått i plenum. Vil gjerne utfordre meg og skrive uten støtte fra lærer og fasit. :)
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #2 Skrevet 12. desember 2019 Har du pedaler hjemme? Det er stor forskjell på å skrive med og uten Du kan jo i prinsippet bruke hva som helst av lydfiler. Hva med medisinske podcaster? Anonymkode: 11a8e...fcb
Fydda Skrevet 12. desember 2019 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du pedaler hjemme? Det er stor forskjell på å skrive med og uten Du kan jo i prinsippet bruke hva som helst av lydfiler. Hva med medisinske podcaster? Anonymkode: 11a8e...fcb Hmm, kan prøve medisinske podcaster. Takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå