Gå til innhold

Noen flere som er litt lik Chrissy i parterapi på enkelte ting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg litt lik Chrissy på visse områder. Her er noen av dem: 

Det beste jeg vet er å sove, jeg virkelig elsker å sove, men samtidig så HATER jeg å legge meg og kunne aldri funnet på å legge meg før 02, men samtidig så kunne jeg ønske at jeg la meg før 02 for det beste jeg vet i verden er å sove og få ting ut av dagen, samtidig som jeg hater å våkne tidlig fordi jeg har ikke NOE å gjøre da, samtidig som jeg har masse å gjøre som jeg aldri får gjort fordi jeg våkner så sent, som jeg hater, men samtidig elsker. 

Jeg elsker å dusje og kunne stått det i en evighet, det varme vannet og det å føle seg så ren etterpå, samtidig så hater jeg å kle av meg for å gå inn i dusjen og såpe meg inn og styre å stresse inni der. Samtidig som jeg elsker å vaske meg og syntes det er helt fantastiskt. 

Jeg elsker å spise, samtidig som jeg hater å lage mat, hjemmelaget mat smaker aller best, og hater å spise fjorlands, men det blir alltid fjordlands selvom jeg elsker mat og mye heller ville hatt hjemmelaget. 

Jeg hater å jobbe ekstra, men elsker jobben min, men hater å måtte bruke tiden på å jobbe samtidig som jeg elsker å tjene penger. 

Jeg savner så å ha kjæreste, men kunne ikke tenke meg å ha det da det bare blir et følelseskaos samtidig som jeg tror jeg ville blitt mer stabil og balansert av å få meg kjæreste igjen, men orker ikke tanken på å bli så følelsesmessig ustabil og føler det er veldig greit å være singel å rote rundt, samtidig som jeg HATER å rote rundt og være singel og ikke ha noe fast. 

Kom med noen dere også om derehar noen "sånne"😄

Anonymkode: 362ed...9f2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting til: 

Jeg virkelig ELSKER å trene, det får meg til å føle meg så fresh og opplagt, samtidig som jeg HATER å trene siden man blir så svett og ufresh og må hive etter pusten og føler meg rett og slett helt jævlig når jeg trener, samtidig som jeg føler meg SÅ fresh og bra når jeg trener og kunne aldri latt vær å trene og gleder meg masse hver gang, samtidig som jeg gruer meg helt sinnsykt og bare tenker på hvor jævlig tungt og slitsomt dette blir og samtidig hvor deilig og bra det blir. 

Skrevet

^ selvom jeg MYE heller ville valgt å spise en pose potetgull i soffan med yndligsserien min, så kunne jeg ALDRI funnet på å bytte ut en treningstime med en pose potetgull selvom potetgull og kos alltid er første pri på lik linje med trening. Jeg elsker både potetgull og trening, samtidig som jeg rett og slett hater begge deler og kunne aldri byttet ut noen av delene med hverandre. 

Skrevet

For en travel tråd 😂 

• Liker 3
Skrevet

😂

Anonymkode: 05e59...14c

Skrevet

Jeg tror vi alle kan være litt Chrissy på enkelte ting :P 

Skrevet
På 12.12.2019 den 5.16, AnonymBruker skrev:

Føler meg litt lik Chrissy på visse områder. Her er noen av dem: 

Det beste jeg vet er å sove, jeg virkelig elsker å sove, men samtidig så HATER jeg å legge meg og kunne aldri funnet på å legge meg før 02, men samtidig så kunne jeg ønske at jeg la meg før 02 for det beste jeg vet i verden er å sove og få ting ut av dagen, samtidig som jeg hater å våkne tidlig fordi jeg har ikke NOE å gjøre da, samtidig som jeg har masse å gjøre som jeg aldri får gjort fordi jeg våkner så sent, som jeg hater, men samtidig elsker. 

Jeg elsker å dusje og kunne stått det i en evighet, det varme vannet og det å føle seg så ren etterpå, samtidig så hater jeg å kle av meg for å gå inn i dusjen og såpe meg inn og styre å stresse inni der. Samtidig som jeg elsker å vaske meg og syntes det er helt fantastiskt. 

Jeg elsker å spise, samtidig som jeg hater å lage mat, hjemmelaget mat smaker aller best, og hater å spise fjorlands, men det blir alltid fjordlands selvom jeg elsker mat og mye heller ville hatt hjemmelaget. 

Jeg hater å jobbe ekstra, men elsker jobben min, men hater å måtte bruke tiden på å jobbe samtidig som jeg elsker å tjene penger. 

Jeg savner så å ha kjæreste, men kunne ikke tenke meg å ha det da det bare blir et følelseskaos samtidig som jeg tror jeg ville blitt mer stabil og balansert av å få meg kjæreste igjen, men orker ikke tanken på å bli så følelsesmessig ustabil og føler det er veldig greit å være singel å rote rundt, samtidig som jeg HATER å rote rundt og være singel og ikke ha noe fast. 

Kom med noen dere også om derehar noen "sånne"😄

Jeg klarer ikke å lese dette uten at det blir til Førde-dialekt i hodet mitt. 😅

Anonymkode: b049b...0f7

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke å lese dette uten at det blir til Førde-dialekt i hodet mitt. 😅

Anonymkode: b049b...0f7

Jeg også leste denne tråden med Førde dialekt 🤣

Gjest Elseby13
Skrevet
På 12.12.2019 den 10.20, Madebyme94 skrev:

For en travel tråd 😂 

Det er jo du som er ts!

Men spøk til side. Hun Chrissy er den som er minst relaterbar for meg.

Skrevet
7 timer siden, Elseby13 skrev:

Det er jo du som er ts!

Nei, jeg er ts. 

Skrevet

😃🤣 Ts virker som et herlig menneske! Kunne ønske du var vennen min. 

Anonymkode: 0997a...860

Skrevet

Tja, litt relaterbar. 

Anonymkode: 244d6...c8a

Skrevet
På 13.12.2019 den 10.45, Elseby13 skrev:

Det er jo du som er ts!

Hahaha nei d e det absolutt ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...